Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA ZESPOŁU SZKÓŁ W KORONOWIE

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, ul. Konarskiego 1-3/428
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5835422 , fax. 052 5835452
  • Data zamieszczenia: 2015-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
    ul. Konarskiego 1-3/428 1-3/428
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5835422, fax. 052 5835452
    REGON: 09235621900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA ZESPOŁU SZKÓŁ W KORONOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ.
    2. Budynek szkolny przy ul. Sobieskiego w Koronowie ujęty jest w ewidencji obiektów zabytkowych województwa kujawsko-pomorskiego oraz zlokalizowany jest na obszarze dzielnicy starego miasta Koronowa wpisanej do rejestru zabytków województwa kujawsko-pomorskiego decyzją nr A/1418 z dnia 16.09.1957 r.. W trakcie prowadzenia robót wymagany będzie nadzór archeologiczny i konserwatorski. Wymagane nadzory zapewni Wykonawca na swój koszt i swoim staraniem.
    3. Przed wejściem na plac budowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu audyt ornitologiczny, wykonany przez uprawnione do tego osoby
    4. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w Zespole Szkół w Koronowie w celu weryfikacji niezbędnych danych do przygotowania rzetelnej oferty. Na wniosek zainteresowanych wykonawców Zamawiający wyznaczy termin przeprowadzenia wizji lokalnej, a o wyznaczonym terminie poinformuje niezwłocznie zainteresowanych wykonawców oraz zamieści stosowaną informację na stronie internetowej.
    5. Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane w czynnym obiekcie. Szkoła na czas prowadzenia przez Wykonawcę robót budowlanych nie zostanie zamknięta i będzie funkcjonowała w normalnym trybie. Przerwa letnia rozpoczyna się 29 czerwca br. Wykonawca Robót musi tak zaplanować i zorganizować roboty, aby nie zakłócić normalnego funkcjonowania szkoły i wykonać roboty w terminie umownym.
    6. Kolejność (harmonogram) wykonywania prac zostanie ustalona z Zamawiającym, Użytkownikiem (Dyrektor ZS) oraz Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego.
    7. Wykonawca Robót w cenie umowy musi uwzględnić, każdorazowe (codzienne) sprzątanie pomieszczeń i terenu po wykonanych robotach budowlanych oraz bieżące usuwanie zanieczyszczeń, odpadów z tych pomieszczeń poza obiekt na którym realizowano prace.
    8. Prace konserwatorskie muszą być dokumentowane opisowo i fotograficznie oraz przedstawiać wszystkie etapy prowadzenia robót. Wymiana elementów drewnianych tympanonu oraz odtworzenie opasek wokół okien i innych detali na elewacji zachodniej musi być wykonana z należytą starannością na podstawie istniejących detali elewacyjnych, dokumentacji fotograficznej i projektowej, z zachowaniem istniejących kształtów i profili. Prace należy konsultować z przedstawicielem WUOZ w Toruniu, Delegatura w Bydgoszczy.
    9. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) w tym:
    a) przejmuje odpowiedzialność za powstałe w trakcie realizacji zamówienia odpady, ich segregację, transport i składowanie oraz ponosi koszty z tego tytułu,
    b) Wykonawca wykaże Zamawiającemu miejsce składowania lub utylizacji oraz przedstawi stosowne dokumenty, że powstałe odpady zostały zagospodarowane (wywiezione na składowisko, poddane utylizacji) zgodnie z w/w ustawą oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie.
    10. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp - Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem >minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe< zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego, w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy.
    11. Zakres robót i ogólna charakterystyka obiektu.
    Przedmiotem robót jest termomodernizacja budynku szkolnego położonego w Koronowie przy ul. Sobieskiego, na działkach nr 865/3 i 867/3.
    Roboty obejmują:
    osuszenie, izolację oraz docieplenie ścian piwnic,
    ocieplenie od zewnątrz ścian nadziemia od strony wschodniej oraz południowej,
    ocieplenie od wewnątrz ścian nadziemia od strony północnej (zlokalizowanej na granicy z działką sąsiednią),
    wykonanie tynku termoizolacyjnego na ścianie zewnętrznej od strony zachodniej,
    wymianę stolarki okiennej w piwnicach, wymianę trzech sztuk stolarki okiennej na poddaszu,
    ocieplenie ścian poddasza płytami styropianowymi,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 zł. przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
    2. Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w Banku Pocztowym o numerze 36132011172032615920000158 z adnotacją określającą nazwę zadania na które jest wnoszone wadium WADIUM - Termomodernizacja Zespołu Szkół w Koronowie.
    3. Dowód wniesienia wadium. Zaleca się dołączyć do oferty potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
    4. Potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy - należy dołączyć do oferty w formie oryginału.
    5. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.bydgoski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach