Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wybranych pomieszczeń wraz z ciągami komunikacyjnymi w budynku KWP w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112 w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 470754976
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wybranych pomieszczeń wraz z ciągami komunikacyjnymi w budynku KWP w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112 w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wybranych pomieszczeń wraz z ciągami komunikacyjnymi w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112 w formule „zaprojektuj i wybuduj”2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:1) sporządzenie niezbędnej dokumentacji projektowo / technicznej umożliwiającej wykonania robót budowlanych (remontowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami, a następnie ich odbioru w zakresie określonym w OPZ/PFU, stanowiącym integralną część SWZ; 2) wykonanie przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami i wpisanymi do właściwej Izby Samorządu Zawodowego robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi i uporządkowaniem terenu w zakresie wskazanym w OPZ/PFU, w tym:a) Część I - remont ciągów komunikacyjnych na następujących piętrach budynków KWP w Łodzi: - parter wysokiego budynku, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem około: 85 m2 oraz wysokości około: 2,50 m; - I piętro niskiego budynku, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem około: 70 m2 oraz wysokości około: 2,50 m; - II piętro niskiego budynku, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem około: 255 m2 oraz wysokości około: 2,50 m; - III piętro niskiego budynku, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem około: 85 m2 oraz wysokości około: 2,50 m;b) Część II - remont Centrum Operacyjnego 1 na parterze wysokiego budynku, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem: 90 m2 oraz wysokości około: 2,50 m;c) Część III - remont łazienki na parterze wysokiego budynku, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem: 5 m2 oraz wysokości około: 2,50 m;d) Część IV - remont Centrum Operacyjnego 2 na III piętrze wysokiego budynku, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem: 55 m2 oraz wysokości około 2,50 m.3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do kierowania prowadzonymi pracami wykonawczymi osoby ze stosownym uprawnieniem budowlanym oraz aktualnym wpisem do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w specjalności ogólnobudowlanej oraz instalacji sanitarnej i elektrycznej.4. Roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie czynnym.5. Zamówienie stolarki drzwiowej winno nastąpić nie później niż 7 dnia od dnia podpisania umowy. Wykonawca winien okazać zamówienie do wglądu Zamawiającemu.6. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 12 do SWZ, w tym OPZ/PFU.7. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy.8. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz wymogi jakościowe, zostały określone w OPZ/PFU stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ, a także w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Załączniki te oraz pozostałe zapisy SWZ stanowią podstawę niezbędną do wyceny i określenia technologii robót oraz standardu zastosowanych materiałów.9. Rozwiązania materiałowe zostały opisane w OPZ/PFU stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający informuje, że wszędzie tam gdzie w treści OPZ/PFU, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w Opisie przedmiotu zamówienia/Programie funkcjonalno-użytkowym. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie mają spełniać. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu. W ofercie można przyjąć inne marki i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom opisanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. 10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z fabrycznie nowych materiałów własnych.11. Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 ze zm.). 12. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu.13. Do dokumentacji odbiorowych muszą być dołączone certyfikaty i/lub deklaracje zgodności dotyczące wszystkich zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych, zgodne z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966 ze zm.).14. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2022 poz. 1510) wszystkie osoby wykonujące roboty ogólnobudowlane, w tym murarskie, wykończeniowe oraz roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji sanitarnych i elektrycznych. Wymóg ten nie dotyczy w szczególności osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie np. kierujących budową lub robotami. 15. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 5 i 14 wzoru umowy – Załącznik nr 12 do SWZ.16. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej przez wykonawcę. Wyznacza się terminy wizji lokalnej dla wykonawców na dzień:- 04.10.2022 r. godz. 10:00Miejsce spotkania: Łódź, ul. Lutomierska 108/112 (dyżurka)17. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 uPzp Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej. 18. Podczas wizji lokalnej Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawców odkrywek i pomiarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach