Przetargi.pl
„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Regnów”

Gmina Regnów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-232 Regnów, -
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468131623
  • Data zamieszczenia: 2022-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Regnów
    -
    96-232 Regnów, woj. łódzkie
    tel. 468131623
    REGON: 750148437
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.ugregnow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Regnów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na:1) odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe oraz z wszystkich miejsc wskazanych przez Zamawiającego przeznaczonych do użytku publicznego na terenie Gminy Regnów, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów:-przygotowania do ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych,-ograniczenia masy odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania,zgodnie z obowiązującymi w trakcie realizacji umowy przepisami prawa z zastrzeżeniem, że Wykonawcę obciąża ryzyko zmiany prawa w tym zakresie. 2) wyposażeniu na koszt Wykonawcy obsługiwanych nieruchomości w pojemniki i worki o pojemności i właściwościach określonych w Uchwale nr XVII/102/20 Rady Gminy Regnów z dnia 20 sierpnia 2020 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Regnów (Dz. Urz. Woj. Łódz. 2022. 4914), zmienionej Uchwałą nr XVIII/110/20 Rady Gminy Regnów z dnia 24 września 2020 r. zmieniającą uchwałę w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Regnów (Dz. Urz. Woj. Łódz. 2022. 5412).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w Załączniku Nr 9 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. do dnia 23.12.2022 r.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Pzp:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 90 9291 0001 0060 5902 2000 0120 w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej z dopiskiem „dotyczy postępowania: RIZN.271.25.2022.MF”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Jeżeli wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca dołącza do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:-nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib; beneficjentem wskazanym w gwarancji / poręczeniu musi być Gmina Regnów, Regnów 95, 96-232 Regnów;-określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem;-kwotę gwarancji / poręczenia;-termin ważności gwarancji / poręczenia;-zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji / poręczenia bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania z ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 1-5 Pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produktyw opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.), w zakresie transportu odpadów;b) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Regnów, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Regnów;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100).Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z potwierdzeniem zapłaty składek z tytułu ww. ubezpieczenia.W przypadku przedłużenia wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć okres ubezpieczenia do dnia zakończenia wykonywania umowy i przedstawić Zamawiającemu, przed upływem ważności polisy, oryginał polisy dotyczącej przedłużonego okresu ubezpieczenia wraz z potwierdzeniem zapłaty składki oraz zdeponować u Zamawiającego kopię tej polisy poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:A. wykonał, a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jedną) usługę świadczoną w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, polegającą na odbiorze odpadów komunalnych w ilości nie mniejszej niż 500 Mg/ 12 m-cy;Wykaz usług, zgodnie z Załącznikiem Nr 10 do SWZ. Do Wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.B. dysponuje:a) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,b) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,c) co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,d) co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości, o utrudnionym dojeździe.Wykaz pojazdów, zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w ust. 2 pkt 4 zostanie spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełni go samodzielnie lub Wykonawcy spełnią go łącznie. Wykonawca wskazując doświadczenie może uczynić to jedynie w zakresie, w którym sam je nabył. Jeśli doświadczenie zostało nabyte w ramach Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum) to wykazaniu podlega doświadczenie powstałe jedynie w granicach wykonania usług przez dany podmiot.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach