Przetargi.pl
Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim.

OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYB. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Stefana Batorego 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 732 65 69, 44 732 66 51
  • Data zamieszczenia: 2024-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYB.
    ul. Stefana Batorego 8
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 732 65 69, 44 732 66 51
    REGON: 001307723
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirpiotrkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:1) Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim:a) zbieranych w sposób nieselektywny (zmieszanych),b) zbieranych w sposób selektywny (segregowanych na: metale i tworzywa sztuczne, papier i tekturę, szkło, bioodpady oraz zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, zużyte źródła światła), transportem Wykonawcy.2) Sukcesywne odbieranie stałych odpadów komunalnych zbieranych w sposób nieselektywny oraz selektywny realizowane będzie przez Wykonawcę na podstawie złożonego przez Zamawiającego zlecenia (zgłoszenia) za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej, na wskazany przez Wykonawcę nr telefonu lub adres e-mail Wykonawcy, wyłącznie w godzinach pracy OSiR (w godz. 7:30-15:30).3) Czas reakcji Wykonawcy, liczony od momentu złożenia zlecenia nie może przekroczyć 48 godzin - kryterium oceny ofert.4) Odbiór odpadów może nastąpić po czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę (w ofercie) wyłącznie wtedy, gdy miałby nastąpić po godzinach pracy OSiR. W takim przypadku odbiór nastąpi w godz. od 7:30 do 12:00następnego roboczego dnia (dzień roboczy rozumiany jako dzień od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).5) Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego udostępnienia i ustawienia wskazanych pojemników na odpady, na terenie obiektów OSiR w Piotrkowie Trybunalskim, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów.Pojemniki na odpady Wykonawca ustawi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.Zamawiający zastrzega, iż w okresie obowiązywania umowy ilość poszczególnych pojemników może ulec zmianie - Wykonawca dostosuje ich ilość do bieżących potrzeb Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania pojemników na odpady w należytym stanie sanitarnym.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II (OPZ) oraz w SWZ CZĘŚĆ III (PPU).3. CPV (Wspólny Słownik Zamówień):90500000-2 - usługi związane z odpadami90511000-2 - usługi wywozu odpadów90511100-3 - usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich90512000-9 - usługi transportu odpadów90514000-3 - usługi recyklingu odpadów90533000-2 - usługi gospodarki odpadami4. Zamawiający nie przewiduje skorzystać z prawa opcji.5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań tj. odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych.6. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. osoba proponowana do pełnienia funkcji kierowcy tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.Informacje dotyczące weryfikacji i uprawnień zamawiającego opisane są w § 7 projektowanych postanowień umowy, stanowiącej CZĘŚĆ III SWZ.7. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celemdziałalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, w szczególności wskazane w art. 94 ust. 1 pkt 1-10) ustawy Pzp.8. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo oruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 w zw. art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.9. Zamawiający nie przewiduje:a) odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej lubb) sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usługi zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1) ustawy Pzp.11. Nie dokonano podziału zamówienia na części (tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15) ustawy Pzp) z powodu:Przedmiotowe zadanie jest zamierzoną przez Zamawiającego całością. Podział na części i realizacja zadania przez różnych wykonawców skutkowałoby powstaniem kolizji niemożliwych do wyeliminowania lub uniemożliwiających prawidłową realizację usługi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Z uwagi na powyższe jest ono niepodzielne. Wykonanie przez jeden podmiot wszystkich czynności wchodzących w skład tej usługi umożliwi sprawne wykonanie zadań oraz właściwy nadzór nad realizacją usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że posiada:a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o których mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;b) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 51 pkt. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.c) aktualne zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów, obejmujące zakresem rodzaje odpadów objętych zamówieniem (dotyczy tylko podmiotów, które będą zbierały lub przetwarzały odpady wskazane w przedmiocie zamówienia).W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca musi załączyć:- aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta, Burmistrza lub Prezydenta Miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;- aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia;- aktualne zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów, obejmujące zakresem rodzaje odpadów objętych zamówieniem (dotyczy tylko podmiotów, które będą zbierały lub przetwarzały odpady wskazane w przedmiocie zamówienia).W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotycząca doświadczenia wykonawcy: - wykaz usług: polegających na należytym wykonaniu (a w przypadku świadczenia usług okresowych lub ciągłych również wykonywaniu), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 usługi polegającej na wywozie odpadów i nieczystości, trwającej w sposób ciągły co najmniej 11-miesięcy dla każdej wykonanej usługi, wartość każdej usługi w okresie 11 miesięcy wynosiła (wynosi) nie mniej niż 120 000 zł brutto – wg załącznika nr 7 do IDW.Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wykonawca polega na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, doświadczenie to oceniane będzie na podstawie konkretnego zakresu udziału tego wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach danego zamówienia publicznego.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę.b) dotycząca zdolności technicznej wykonawcy:- wykaz narzędzi, wyposażenia: polegający na dysponowaniu i skierowaniu do realizacji zamówienia narzędzi, sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia i spełniającego następujące wymagania, w szczególności:– minimalny zakres narzędzi, wyposażenia:1) pojazd przystosowany do odbioru odpadów – 1 szt.,2) pojazd specjalistyczny do odbioru odpadów (bramowiec) – 1 szt.,3) pojemniki/kontenery o pojemności 7300 l – 5 szt.,4) pojemniki/kontenery o pojemności 1100 l – 21 szt.,5) pojemniki/kontenery o pojemności 240 l – 5 szt.– na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem - wg załącznika nr 8 do IDW.Wyżej wymienione pojazdy muszą być w dyspozycji wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numer telefonu), winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełnią go łącznie wykonawcy składający ofertę.3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, wszczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych:1) w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane,2) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,3) wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z warunkami określonymi w pkt 2 ppkt 4,4) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu,5) wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lubsytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach