Starostwo Powiatowe w Tarnowie ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Narutowicza 38
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 6316347
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Tarnowie
ul. Narutowicza 38 38
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 6316347 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem dachów w NZOZ -Centrum Zdrowia Tuchów- sp. z o.o. oraz w NZOZ Szpitalu Położniczo - Operacyjnym im św. Elżbiety w Tuchowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem dachów w budynkach NZOZ - Centrum Zdrowia Tuchów - - Oddział Wewnętrzny oraz w NZOZ Szpitalu Położniczo - Operacyjnym im. Św. Elżbiety w Tuchowie (ul. Szpitalna 1, 33-170 Tuchów) oraz łączącej obydwa budynki (segmenty) przewiązki w następującym zakresie: a. Demontaż istniejącej instalacji odgromowej b. Rozbiórka kominów c. Przygotowanie (oczyszczenie, likwidacja pęcherzy, pęknięć) istniejącego pokrycia dachowego z papy bitumicznej do wykonania pokrycia z papy termozgrzewalnej d. Uzupełnienie płyty dachowej żelbetowej e. Rozbiórka istniejących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych f. Wymurowanie nowych kominów g. Założenie kratek wentylacyjnych na kominach h. Wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych i. Malowanie istniejących obróbek gzymsu (pas podrynnowy), elementów metalowych na dachu jak: rury wywiewne, konstrukcje wsporcze j. Wykonanie pokrycia dwuwarstwowego z papy termozgrzewalnej na istniejącym pokryciu z papy zgodnie z przyjętą technologią krycia producenta zastosowanej papy k. Założenie kominków wentylacyjnych l. Wykonanie nowej instalacji odgromowej na połaci dachu, wraz z połączeniem do istniejących zwodów pionowych m. Badanie instalacji odgromowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 6.1. Wadium w kwocie 1.200,- zł (słownie złotych: Jeden tysiąc dwieście 00/100 ) może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w :pieniądzu- przelewem na rachunek Zamawiającego w: Bank Pekao SA: 22 1240 4748 1111 0000 4878 9640; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z p. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnianie poniższych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym zakresie: a) wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonali z należytą starannością przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem* robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 100 tys. zł. Fakt należytego wykonania takiego zamówienia winien być potwierdzony stosownymi dokumentami - np. referencjami, protokołami odbioru końcowego wykonanych robót, *rodzaj zamówienia: roboty o charakterze budowlano-remontowym obejmujące roboty murarskie oraz pokrywcze (dekarskie) b) dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i legitymującego się aktualnym członkostwem właściwej miejscowo izby samorządu zawodowego, c) dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót wchodzących w zakres zamówienia, d) dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zakresu robót budowlanych wchodzących w zakres zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu (określone w pkt. od 1 do 4) zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a wymienione w pkt. 4 niniejszej specyfikacji
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) b. oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg wzoru jak w załączniku Nr 3 do SIWZ, c. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( co najmniej w zakresie gwarantującym spełnienie warunku o którym mowa w pkt.3.3.b) - wg wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ, (w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), d.dokumenty potwierdzające prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie przez osobę (-y) wskazaną (-e) w ofercie do kierowania budową i robotami, w tym: wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz świadectwo aktualnego wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby, (co najmniej w zakresie gwarantującym spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 3.3.b); (w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), e. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. (w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), f.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (co najmniej w zakresie wskazanym w pkt. 3. a) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (referencji poprzednich Zamawiających, protokołów odbioru końcowego robót) - wg wzoru jak w zał. nr 5 do SIWZ, (w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), g. dowód wniesienia wadium,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa placów zabaw, siłowni oraz boisk sportowych w Gminie Olkusz
Dodano: 2016-07-26 - BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ FI 1000 MM NA ODCINKU 020 W KM 1+083,35 - KM 1+135,10 DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 979 - ULICY SKRZYŃSKICH W GORLICACH
Dodano: 2016-07-26 - Remont progu z ujęciem wody na pot. Łękawka w km 3+600 w m. Żywiec, pow. żywiecki, woj. śląskie - ETAP II
Dodano: 2016-07-26 - Odwodnienie drogi gminnej ul. Wiklinowej w Zagórzu
Dodano: 2016-07-25 - Budowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Śmignie
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2122K wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową słupów oświetleniowych wraz z napowietrzną siecią elektryczną i teletechniczną na działkach nr 26/6, 26/8, 104, 41, 190, 259,120 w miejscowości Nielepice, gmina Zabierzów w pasie drogi powiatowej - ETAP 1
Dodano: 2016-07-21 - Budowa siłowni zewnętrznych na terenie osiedli w Trzebini
Dodano: 2016-07-19 - Budowa umocnień koryta potoku Klempowskiego w km 0+000-0+550 w m. Tylmanowa, gm. Ochotnica Dolna, pow. nowotarski, woj. małopolskie - Etap I Wykonanie betonowej zapory przeciwrumowiskowej w km 0+533,5 - 0+549,5
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa DP nr 2186K w m. Przeginia Narodowa - Przeginia Duchowna oraz modernizacja DP nr 2184K w m. Nowa Wieś Szlachecka
Dodano: 2016-07-07 - Rozbudowa, przebudowa oraz remont stacji uzdatniania wody na potoku Kosiczne w Rabie Wyżnej wraz z urządzeniami budowlanymi i infrastruktury technicznej w latach 2016 i 2017
Dodano: 2016-06-30