Przetargi.pl
Dostawa i montaż sprzętu telekomunikacyjnego, w tym centrali telefonicznej dla Gmachu Głównego Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie

Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-969 Kraków, Al. Jana Pawła II 39
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6428700 , fax. 012 6428700
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie
    Al. Jana Pawła II 39 39
    30-969 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6428700, fax. 012 6428700
    REGON: 00012668100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumlotnictwa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż sprzętu telekomunikacyjnego, w tym centrali telefonicznej dla Gmachu Głównego Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż sprzętu telekomunikacyjnego, w tym centrali telefonicznej dla Gmachu Głównego Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, zgodnie z niniejszą SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również rozruch sprzętu oraz przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie jego eksploatacji 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 4.1, 4.2 oraz 5 do niniejszej SIWZ. 3. Gdziekolwiek w niniejszej SIWZ i załącznikach do niej przedstawione są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjętych rozwiązań i urządzeń należy przez to rozumieć także wszystkie rozwiązania i urządzenia równoważne. 4. Wszelki sprzęt i urządzenia dostarczone i zainstalowane przez Wykonawcę w wyniku realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325400000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku PKO BP nr konta: 08 1020 2906 0000 1502 0019 9232. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy kwota wadium znajdzie się na koncie wskazanym powyżej przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formach określonych w punktach 2b - 2e należy złożyć wraz z ofertą. Z treści wadium powinno w sposób jednoznaczny wynikać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowego zaspokojenia zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z zapisami art.46 ustawy PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków. A.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP: A.1.1. Doświadczenie Wykonawcy. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) minimum 2 zadania polegające na dostawie centrali telefonicznej wraz z montażem, o wartości minimum 10 000 zł brutto każda. A.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera pkt. B. A.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 23 i 141 ustawy PZP, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wraz z ofertą należy złożyć dokument, z którego wynika pełnomocnictwo). W takim przypadku żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy PZP, natomiast warunki określone w punkcie A.1 muszą spełniać łącznie. A.3.1 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. A.3.2 Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. A.3.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. B.1. Dla potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy PZP wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: B.1.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. B.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.1.3. Wykaz wykonanych zadań w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań odpowiadających warunkowi, o którym mowa w pkt. A.1.1. Do każdego z podanych w wykazie zadań należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. B.2. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: B.2.1 Oświadczenie określone w punkcie B.1.1. musi być złożone w imieniu wszystkich wykonawców. B.2.2 Dokumenty określone w pkt B.1.2. lub odpowiadające im dokumenty określone w pkt B.3 powinny być złożone przez każdego Wykonawcę. B.2.3 Dokumenty określone w pkt B.I.3 mogą dotyczyć dowolnego spośród Wykonawców. B.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 ze zm.). B.4. Dokumenty mogą być składane w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. B.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumlotnictwa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach