Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu p.n.: Lokalny Program Rewitalizacji-Rozbudowa Bazy Dzierżoniowskiego Ośrodka Kultury. Projekt dofinansowany w ramach Regionalne Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6450800 , fax. 074 6450801
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6450800, fax. 074 6450801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu p.n.: Lokalny Program Rewitalizacji-Rozbudowa Bazy Dzierżoniowskiego Ośrodka Kultury. Projekt dofinansowany w ramach Regionalne Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku Dzierżoniowskiego Ośrodka Kultury wraz z zagospodarowaniem terenu i wykonaniem przyłączy wody, ścieków deszczowych, sanitarnych, sieci wody na cele p.poż. oraz wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych wewnętrznych, wentylacji mechanicznej, instalacji odgromowej. Przewidziano również realizację kotłowni wbudowanej w której zaprojektowano dwa kotły niskotemperaturowe o mocy znamionowej 140 KW. pow. użytkowa (budynek istniejący) 1400 m 2, kubatura netto budynek istniejący 4900 m 3, pow. zabudowy (rozbudowy) 600 m 2, pow. użytkowa netto(rozbudowy) 1816 m 2, kubatura netto (rozbudowy)6350 m 3, Budynek dobudowywany - stan surowy i wykończeniowy Dobudowywany budynek jest o formach prostopadłościennych prostych i dostosowany do skali i formy budynku istniejącego. Budynek będzie trzykondygnacyjny, niepodpiwniczony. Obiekt dobudowany: ławy i stopy fundamentowe z betonu B20 zbrojone prętami żebrowanymi, ściany murowane z pustaków ceramicznych, stropy żelbetowe typu FILIGRAN, beton stropów B 25. W obiekcie przewidziano realizację szybu windowego żelbetowego z betonu B 25, konstrukcja dachu stalowa, krokwie o przestoju dwuteowym. Budynek istniejący- przebudowa Planowana przebudowa obejmuje: przebudowę w budynku istniejącej klatki schodowej w celu jej funkcjonalnego powiązania ze wszystkimi kondygnacjami w budynku i dostosowaniem do aktualnych przepisów. Przebudowę hallu parteru, przebudowę wejścia istniejącego do budynku od strony ul. Świdnickiej. Budynek istniejący - termomodernizacja Zakres dotyczy termomodernizacji przegród pionowych i poziomych istniejącego budynku. Instalacja elektryczna Roboty związane są z wykonaniem instalacji elektrycznej w zakresie: obwodu zasilania rozdzielnicy głównej RG, siłowej, gniazd wtykowych, instalacji oświetleniowej, oświetlenia awaryjnego, oświetlenia ewakuacyjnego, oświetlenia zewnętrznego, zasilania urządzeń wentylacyjnych, połączeń wyrównawczych i uziemienia, sieci komputerowej, telefonicznej. Ponadto cały budynek zostanie objęty ochroną odgromowa i ochroną przed porażeniem prądem elektrycznym. Kotłownia - dobudowywany budynek Obecnie kotłownia znajduje się w istniejącym budynku. Z uwagi na planowaną rozbudowę obiektu i stan techniczny teraźniejszej kotłowni będzie ona przeniesiona do nowego budynku. Zostanie zwiększona jej moc, a ogrzewać będzie cześć istniejącą i dobudowywaną. Zaprojektowano 2 wodne niskotemperaturowe kotły grzewcze o znamionowej mocy cieplnej 140 kW z automatyką zapewniającą poprawną pracę 2 kotłów pracujących w kaskadzie, sterowanych pogodowo. Automatyka posiadać będzie możliwość okresowego podgrzania instalacji c.w.u. do temperatury 70 stopni C. W kotłowni przewiduje się wentylację naturalną nawiewno - wywiewną. Klimatyzacja i wentylacja Roboty związane są z wykonaniem w projektowanym budynku wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej. Instalacja gazowa Zakres robót obejmuje wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej. Instalacja c.o. Zasilanie instalacji c.o. zostanie wykonane z rur z tworzyw sztucznych z powłoką antydyfuzyjną. Dla instalacji c.o. zaprojektowano grzejniki stalowe płytowe typu V (dolnozasilane) i typu C (bocznozasilane). W Sali wielofunkcyjnej i Galerii Sztuk Wizualnych będzie instalacja ogrzewania podłogowego. Instalacja wodno-kanalizacyjna Obejmuje wykonanie sieci wodociągowej w zakresie instalacji wody zimnej i ciepłej oraz instalacji hydrantowej. Aby uniknąć wychładzania się wody ciepłej w rurociągach zostanie wykonana instalacja cyrkulacji ciepłej wody użytkowej z pompą cyrkulacyjną zlokalizowaną w kotłowni. Zakres tej kategorii obejmuje wykonanie również kanalizacji sanitarnej Chodniki, parkingi, opaski żwirowe i place rekreacyjne- drobna infrastruktura przestrzeni publicznej Chodniki o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm oraz płyt chodnikowych 40x40x4 cm; stanowiska postojowe dla samochodów osobowych z kostki betonowej gr. 8cm- parking przed budynkiem, zaprojektowano również wykonanie opaski żwirowej przy budynku; placów rekreacyjnych z elementami małej architektury (ławki zewnętrzne, kosze na śmieci, stojak na rowery). Zieleń-drobna infrastruktura przestrzeni publicznej Obejmuje zagospodarowanie terenu w zieleń niską. Schody terenowe i murek oporowy- drobna infrastruktura przestrzeni publicznej Wydatek związany jest z wykonaniem schodów terenowych z prefabrykowanych stopnic i kostki betonowej. Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne - drobna infrastruktura przestrzeni publicznej Zakres robót do wykonania związanych z pracami przygotowawczymi, ziemnymi i rozbiórkowymi w zakresie: - miejsce gromadzenia odpadów stałych, - klomby, murki, schodki i inne elementy infrastruktury drogowej, - place, dojścia, chodniki, zgodnie z obsługą komunikacyjną oraz planem zagospodarowania terenu, - strefa wejściowa do istniejącego budynku DOK i daszek nad wejściem, - elementy istniejącego ogrodzenia wraz z cokołem betonowym, Droga dojazdowa i plac manewrowy (koszt niekwalifikowany) Dotyczy przebudowy drogi wewnętrznej o szerokości 5 m zakończonej placem manewrowym o nawierzchni z kostki betonowej wraz z korektą zjazdu z drogi wojewódzkiej ( ul. Świdnickiej), Sieć wodociągowa i kanalizacji deszczowej z przyłączami (koszt niekwalifikowany) Dotyczy budowy przyłączy wody, ścieków sanitarnych, ścieków deszczowych, sieci wody na cele p.poż. Budynek istniejący ( koszt niekwalifikowany) Dotyczy robót związanych z przebudową i termomodernizacją budynku istniejącego DOK przypadającego na część zajmowaną przez kawiarnię. Szczegółowy zakres robót określają: - projekt budowlany i termomodernizacji, - dokumentacja formalno-prawna, - projekty wykonawcze - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w branży drogowej, instalacji elektrycznej, sanitarnej oraz architektury i konstrukcji, - decyzja pozwolenia na budowę nr 761/08 z dn. 17.12.2008 r. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - przejęcia terenu budowy i jego zabezpieczenia, - organizacji zaplecza budowy, - zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, - uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, - wywozu z rozbiórki mas mineralno-bitumicznych i ich utylizacji, np. w Wałbrzychu, - wywozu materiału i gruzu z rozbiórki wraz z jego składowaniem na składowisko odpadów (12 km od Dzierżoniowa) - obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF) - uzyskania decyzji administracyjnych i pokrycia kosztów uzgodnień związanych z realizacją zadania (w tym np. zajęcie pasa drogowego), - realizacji i poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień, postanowień, kwestionariuszy, warunków przyłączenia i opinii stanowiących integralną część projektu budowlanego, w tym. m.in. za nadzór i prowadzenie badań archeologicznych, - wypełnienia zobowiązań i poniesienia kosztów związanych z realizacją pisma znak DRPO-W/0291/MSR/6310/09 z dn. 09.11.2009r.Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego w zakresie aspektów środowiskowych., - zapewnienia wykonania i dostarczenia świadectwa charakterystyki energetycznej budynku sporządzonego w oparciu o obowiązujące przepisy prawne, - wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wszystkich badań, sprawdzeń i pomiarów niezbędnych przy składania wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego - wykonania planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, - przedłożenia zamawiającemu przed przystąpieniem do robót uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach - uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych naradach. - dostarczenia oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 110 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. warunek: wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie. 2. warunek: wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. warunek: wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia(w wyznaczonym terminie), chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania ( art. 26 ust. 3 ustawy). UWAGA!!! Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zmawiający zgodnie z art. 26 ust 2 a ma prawo żądać od Wykonawcy wykazania spełniania warunków oraz braku podstaw do wykluczenia z powodu ich niespełnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokument: wykazanie w załączniku B robót budowlanych w zakresie budowy, odbudowy, rozbudowy obiektów kubaturowych o kubaturze min. 6 000 m 3 wykazanie minimum. 1 roboty o wartości minimum 7 000 000, 00 zł brutto wykonanej w okresie ostatnich pięć lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 2. dokument: wykazanie w załączniku A osób, które będą kierować robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz drogowej wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacji o dysponowaniu tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w poszczególnych branżach, posiadają wymagane uprawnienia, są wpisane do Izby Samorządu Zawodowego a zaświadczenia o wpisie do tej Izby są ważne na dzień otwarcia ofert oraz, że są wpisane do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego-poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika A. 3. dokument: złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, ( podpis na formularzu Oferta Wykonawcy) oraz złożenie: a) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnego odpis właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia_przetargi /przetargi_inwestycje.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach