Przetargi.pl
WYKONYWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWAMI SIECI WODOCIĄGOWO - KANALIZACYJNYCH I DESZCZOWYCH, PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW, OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW I SUW NA TERENIE GMINY LUBIN

Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księgnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin 1, Księginice 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8408174 , fax. 076 8408174
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księgnicach
    Księginice 14 14
    59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8408174, fax. 076 8408174
    REGON: 02051616500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powołany przez Gminę Lubin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWAMI SIECI WODOCIĄGOWO - KANALIZACYJNYCH I DESZCZOWYCH, PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW, OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW I SUW NA TERENIE GMINY LUBIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie nadzoru inwestorskiego/kierowanie robotami budowlanymi w zakresie budowy: sieci wodociągowo - kanalizacyjnych, przepompowni ścieków, oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Lubin. Szczegółowy zakres określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2 posiadania wiedzy i doświadczenia, m in.: 2.1 opracowali co najmniej trzy projekty budowlane (pod pozwolenie na budowę) w zakresie: budowy sieci wodociągowo - kanalizacyjnej, przepompowni ścieków, oczyszczalni ścieków, o wartości zaprojektowanych robót budowlanych przekraczającej kwotę netto 100.000,00 zł każdy projekt; 2.2 sprawowali funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego - kierownika budowy na co najmniej trzech budowach: sieci wodociągowo - kanalizacyjnej, przepompowni ścieków, oczyszczalni ścieków, o wartości kierowanych robót budowlanych przekraczającej kwotę netto 100.000,00 zł każda budowa; 3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, m. in.: 3.1 dysponują osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia, które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania, sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych, po minimum jednej osobie, posiadającej nie mniej niż 5-letnie doświadczenie w danej specjalności budowlanej, w każdej z następujących specjalnościach: a) architektonicznej bez ograniczeń, b) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, c) drogowej bez ograniczeń, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, e) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; 3.2 dysponują osobami, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia, które posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania nadzoru inwestorskiego/kierowania robotami budowlanymi, po minimum jeden osobie, posiadającej nie mniej niż 5-letnie doświadczenie w danej specjalności budowlanej, w każdej z następujących specjalnościach: 1. konstrukcyjno -budowlanej bez ograniczeń; 2. drogowej bez ograniczeń; 3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, 4. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń 4 sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: 4.1 nie podlegają wykluczeniu, na postawie art. 24 Pzp i złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, o którym mowa w art. 44 Pzp. 5 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów, oświadczeń i wymaganych załączników. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, mimo wezwania do uzupełnienia dokumentów na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1. Ofertę (wzór - zał. nr 1 do SIWZ); 2. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.1-4 i art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 2 do SIWZ); 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Oświadczenie lub dokumenty, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór - zał. nr 3 do SIWZ); 5. Wykaz wykonanych sporządzonych projektów budowlanych na budowę: sieci wodociągowo - kanalizacyjnych, przepompowni ścieków, oczyszczalni ścieków, o wartości zaprojektowanych robót budowlanych przekraczającej kwotę netto 100.000,00 zł każdy projekt, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz dokumentów potwierdzających należyte opracowanie projektów wraz z referencjami (wzór - zał. nr 5 do SIWZ) 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (wzór - zał. nr 6 do SIWZ) 7. Upoważnienie dla przedstawiciela wykonawcy - (wzór - zał. nr 7 do SIWZ) 8. Zaparafowany wzór umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) 9. Wykaz osób posiadających uprawnienia do nadzoru inwestorskiego/kierowania robotami - (wzór Załącznik nr 8 do SIWZ) 10. Wykaz osób posiadających uprawnienia do projektowania/sprawdzania projektów - (wzór Załącznik nr 9 do SIWZ) 11. Wykaz nadzorowanych / kierowanych robót budowlanych - (wzór Załącznik nr 10 do SIWZ). Oferta wspólna (łączna). 12. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 14.3, 14.4 SIWZ składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 14.1, 14.2, ,14.5, 14.6, 14.7, 14.8, 14.9, 14.10, 14.11 SIWZ może złożyć jeden z wykonawców składających ofertę wspólną, 13. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną lub jeden podmiot spośród nich wytypowany do reprezentacji. 14. Wykonawca wchodzący w skład podmiotu wspólnego nie może wchodzić w skład innego podmiotu wspólnego, gdy ten inny podmiot złoży ofertę. Wykonawca ten nie może ponadto sam złożyć oferty w tym przetargu. 15. Nie spełnienie powyższych wymogów przy złożeniu oferty wspólnej spowoduje jej odrzucenie przez Zamawiającego jako nie zgodnej z ustawą oraz SIWZ 16. Podmioty występujące wspólnie dostarczą umowę regulującą współpracę w wypadku wygrania postępowania przed podpisaniem umowy (w przypadku złożenia oferty wspólnej). 17. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt.14.3 przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 18. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraj pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena jednostkowa za wydanie pojedynczych warunków technicznych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach