Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją kotłowni w budynkach będącym własnością Gminy Ochotnica Dolna: 1/ część I zamówienia – Modernizacja kotłowni Budynku Komunalnego w Ochotnicy Dolnej, 2/ część II zamówienia – Modernizacja Kotłowni Budynku Komunalnego Wiejskiego Ośrodka Kultury i OSP w Ochotnicy Dolnej.

Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182620910 , fax. 182620936
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
    os. Dłubacze 160
    34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 182620910, fax. 182620936
    REGON: 491892587
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją kotłowni w budynkach będącym własnością Gminy Ochotnica Dolna: 1/ część I zamówienia – Modernizacja kotłowni Budynku Komunalnego w Ochotnicy Dolnej, 2/ część II zamówienia – Modernizacja Kotłowni Budynku Komunalnego Wiejskiego Ośrodka Kultury i OSP w Ochotnicy Dolnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją kotłowni w budynkach będącym własnością Gminy Ochotnica Dolna: 1/ część I zamówienia – Modernizacja kotłowni Budynku Komunalnego w Ochotnicy Dolnej, 2/ część II zamówienia – Modernizacja Kotłowni Budynku Komunalnego Wiejskiego Ośrodka Kultury i OSP w Ochotnicy Dolnej. 2. Prace wykonawcze obejmują: 1/ część I zamówienia - Modernizacja kotłowni Budynku Komunalnego w Ochotnicy Dolnej, Przedmiotem I części zamówienia są roboty związane z wymianą kotła c.o. w budynku komunalnym zlokalizowanym w miejscowości Ochotnica Dolna, w osiedlu Hologówka, będącym własnością Gminy Ochotnica Dolna. Zakres tego zadania obejmuje roboty budowlane związane z wymianą istniejącego kotła c.o. na paliwo stałe – na kocioł olejowy kondensacyjny o wysokiej sprawności grzewczej wraz z dostawą i montażem niezbędnych instalacji i urządzeń technologicznych w kotłowni i składzie opału oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych, a w szczególności: a) demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z orurowaniem, oraz wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, b) dostawa i montaż nowego kotła olejowego kondensacyjnego wraz ze sterowaniem, orurowaniem, montażem niezbędnych instalacji i urządzeń technologii kotłowni, włączeniem do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania budynku oraz podłączeniem do przewodu kominowego, c) dostawa i montaż zasobników na olej wraz z niezbędnym orurowaniem, d) dostawa i montaż wkładu kominowego, e) wymiana instalacji elektrycznej, osprzętu elektrycznego i elementów oświetlenia – w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania kotłowni i składu opału, f) wykonanie niezbędnych robót ogólnobudowlanych, w tym m.in. wymiana drzwi zewnętrznych do kotłowni, poszerzenie otworu drzwiowego, skucie fragmentów tynków wewnętrznych i okładzin ścian oraz podłóg, uzupełnienie tynków wewnętrznych, okładzin ścian i podłóg, roboty malarskie, g) moc kotła min 95kW (max 110kW) 2/ część II - Modernizacja Kotłowni Budynku Komunalnego Wiejskiego Ośrodka Kultury i OSP w Ochotnicy Dolnej Przedmiotem II części zamówienia są roboty związane z wymianą kotła c.o. w budynku komunalnym pełniącym funkcję Wiejskiego Ośrodka Kultury i Remizy OSP w Ochotnicy Dolnej, w osiedlu Dłubacze, będącym własnością Gminy Ochotnica Dolna. Zakres tego zadania obejmuje roboty budowlane związane z wymianą istniejącego kotła c.o. na paliwo stałe – na kocioł olejowy kondensacyjny o wysokiej sprawności grzewczej wraz z dostawą i montażem niezbędnych instalacji i urządzeń technologicznych w kotłowni i składzie opału oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych, a w szczególności: a) demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z orurowaniem, oraz wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, b) dostawa i montaż nowego kotła olejowego kondensacyjnego wraz ze sterowaniem, orurowaniem, montażem niezbędnych instalacji i urządzeń technologii kotłowni, włączeniem do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania budynku oraz podłączeniem do przewodu kominowego, c) dostawa i montaż wkładu kominowego, d) wymiana instalacji elektrycznej, osprzętu elektrycznego i elementów oświetlenia – w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania kotłowni i składu opału, e) wykonanie niezbędnych robót ogólnobudowlanych, w tym m.in. wymiana drzwi zewnętrznych do kotłowni, poszerzenie otworu drzwiowego, skucie fragmentów tynków wewnętrznych i okładzin ścian oraz podłóg, uzupełnienie tynków wewnętrznych, okładzin ścian i podłóg, roboty malarskie. f) moc kotła min 130kW (max 150kW) 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia w I i II części: 1/ wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia w formie rozliczenia kosztorysem powykonawczym, 2/ wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne w oparciu o harmonogram rzeczowo finansowy na podstawie protokołu odbioru robót. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy, 3/ roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, 4/ za roboty nie wykonane jako zbędne, choć objęte kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją wynagrodzenie nie przysługuje, 5/ zamawiający może żądać od wykonawcy dostarczenia dodatkowych dokumentów, albo też sporządzania ich w określonej formie w związku z potrzebami zamawiającego związanymi z warunkami udzielonej pożyczki, 6/ wykonawca zabezpieczy teren budowy i umożliwi bezpieczną komunikację dla pracowników i osób korzystających z obiektów, 7/ wykonawca poniesie koszty wywozu gruzu, elementów z rozbiórki itd., łącznie z ich składowaniem, zagospodarowaniem czy też utylizacją, 8/ wykonawca zapewni bezpieczne warunki na placu budowy i w jego otoczeniu, 9/ wszelkie niezbędne materiały posiadające certyfikaty jakości lub deklaracje zgodności potwierdzające stosowanie w budownictwie zabezpiecza wykonawca, 10/ wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotowych robót budowlanych, w tym również: koszty badań i sprawdzeń zaopatrzenia w konieczne media, opłaty za nadzory i muszą one być uwzględnione w oferowanej przez wykonawcę cenie, 11/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, 12/ wykonawca po zakończeniu realizacji inwestycji przygotuje kompletną dokumentację powykonawczą w tym materiały z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie kotłowni, 13/ wszelkie odbiory i uruchomienie oraz rejestracja i odbiór w Urzędzie Dozoru Technicznego po stronie wykonawcy, 14/ wykonawca udzieli minimum 3-letniej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, 15/ wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest do posiadania polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczenia na żądanie zamawiającego, 16/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”. Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały i urządzenia, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej, 17/ przedmiotowe zadania inwestycyjne realizowane będą z udziałem środków finansowych pochodzących z pożyczki zaciągniętej w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z działania „Ochrona powietrza – pozostałe zadania” 18/ zaleca się przed złożeniem oferty dokonanie wizji w obiekcie budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust 1 i 2 zawierające informacje o tych podmiotach.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 2 w zakresie dotyczącym podwykonawców. 5. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia. 6. Wraz z ofertą należy złożyć zobowiązanie podmiotu trzeciego (wyłącznie w sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu). 7.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wypełniony i podpisany załącznik nr 9 do SIWZ. 8. W przypadku gdy wykonawca będzie podlegał na zasobach podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zamawiający zażąda przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w sekcji III pkt 4 ogłoszenia o zamówieniu (odpowiednio rozdz. IX ust. 8 SIWZ) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach