Gmina Drwinia ogłasza przetarg
- Adres: 32-709 Drwinia, Drwinia 57
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122849822
- Data zamieszczenia: 2022-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Drwinia
Drwinia 57
32-709 Drwinia, woj. małopolskie
tel. 122849822
REGON: 351555973 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Cyfryzacja i modernizacja budynku Urzędu Gminy w Drwini - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1: Nazwa zadania: "Cyfrowa Gmina"1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wewnętrznej sieci LAN w budynku Urzędu Gminy wraz z modernizacją pomieszczenia serwerowni oraz zakup serwera wraz z oprogramowaniem, zakup systemu backup razem z urządzeniami, zakup routera sieciowego z wymaganymi licencjami, zakup 5 szt. skanerów, zakup 5 szt. laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem. Zadanie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020, pakiet REACT-UEZamówienie obejmuje:1. modernizacje wewnętrznej sieci LAN (z wyłączeniem pom. 3/9)2. modernizacje pomieszczenia serwerowni3. dostawa wraz z montażem i rozruchem serwera wraz z oprogramowaniem 4. dostawa wraz z montażem i rozruchem systemu backup razem z urządzeniami5. dostawa wraz z montażem i rozruchem routera sieciowego z wymaganymi licencjami 6. dostawa wraz z montażem i rozruchem 5 szt. Skanerów7. dostawa wraz z montażem i rozruchem 5 szt. laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem.Zadanie nr 2: Nazwa zadania: "Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Drwini"- ETAP I1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji elektrycznej budynku Urzędu Gminy w Drwini wraz z modernizacją oświetlenia wewnętrznego, wykonaniem monitoringu, instalacji fotowoltaicznej, klimatyzacji pomieszczeń, utworzeniem nowej sali narad / ślubów i punktu obsługi klienta oraz wykonaniem robót towarzyszących.Zamówienie obejmuje:1. modernizacje instalacji ochrony przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej2. modernizacje instalacji elektrycznej 3. modernizacje oświetlenia wewnętrznego4. utworzenie nowej sali narad / sali ślubów (pom. 1.9 i 1.10)5. utworzenie punktu obsługi klienta (pom. 1.5, 1.6a i 1.6b) 10. wykonanie robót towarzyszących w postaci:- usunięcie wraz z utylizacją boazerii na sali narad oraz korytarzach urzędu (nie dotyczy klatki schodowej łączącej pierwsze piętro z drugim oraz korytarza na drugim piętrze)- wyburzeniem istniejących ścian działowych wskazanych w projekcie- wydzieleniem 4 pomieszczeń ściankami działowymi w tworzonym punkcie obsługi klienta (pom. 1.5 tj. Dwa pomieszczenia będą przeznaczone do obsługi petentów przez tzw. "ladę")- malowanie ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń, korytarzy, klatek schodowych wraz z wykonaniem tynku mozaikowego na korytarzach i klatce schodowej oraz w punkcie obsługi klienta- wykonanie zaprawiania bruzd, tynkowania, gładzi Zadanie nr 3: Nazwa zadania: "Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Drwini"- ETAP II2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie monitoringu, instalacji fotowoltaicznej, klimatyzacji pomieszczeń, budynku Urzędu Gminy w Drwini wraz z wymianą stolarki drzwiowej, modernizacją 3 toalet, remoncie klatek schodowych oraz wymianą podłóg Zamówienie obejmuje:1. wykonanie monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego2. wykonanie instalacji fotowoltaicznej 3. dostawa i montaż agregatu prądotwórczego 4. wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń 5. wykonanie robót towarzyszących w postaci:- wymiany drzwi wewnętrznych wszystkich pomieszczeń- remoncie 3 toalet poprzez usuniecie istniejącej armatury i okładziny ścian, ułożenie nowych płytek oraz montaż nowej armatury- wymianą podłóg w cały urzędzie (pomieszczenia oraz korytarze)- remoncie klatek schodowych (podłoga wraz z balustradami)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 "Opis Przedmiotu Zamówienia" oraz dokumentacja projektowa będące załącznikami do SWZ.Zamawiający z uwagi na posiadane środki ( możliwości finansowe) zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy poprzez nierealizowanie Etapu II zadanie nr 3. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający ma prawo zawarcia i realizacji umowy z pominięciem ww. zakresu z wybranym Wykonawcą (który złożył ofertę najkorzystniejszą)Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji.Wymagania o których mowa w art. 95 Pzp.1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności.:a) robotników ogólnobudowlanych2. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych.3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Szkoła Podstawowa nr 3 – zalecenia p.poż”
Dodano: 2024-02-22 - Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o. o. przy ul. Dietla 5
Dodano: 2023-10-07 - Dostosowanie budynku PS-8 do obowiązujących przepisów p.poż – etap II
Dodano: 2023-06-29 - Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o. o. przy ul. Dietla 5
Dodano: 2023-06-20 - Modernizacja instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Bochni przy ul. Windakiewicza 23 etap I
Dodano: 2023-05-05 - Dostosowanie budynku PS-8 do obowiązujących przepisów p.poż – etap II
Dodano: 2023-05-02 - Cyfryzacja i modernizacja budynku Urzędu Gminy w Drwini
Dodano: 2022-12-22 - Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu oraz Systemu Rejestracji Czasu Pracy w budynkach Sądów Okręgu Tarnowskiego
Dodano: 2022-12-16 - Stworzenie zespołu saunowego na terenie krytej pływalni „Delfin” w Wadowicach
Dodano: 2022-10-19 - PRZEBUDOWA KOTŁOWNI GAZOWEJ WRAZ Z INSTALACJĄ GAZU W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SĘKOWEJ NA DZIAŁCE NR 1130
Dodano: 2022-09-06