Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, Pl. Jana Pawła II 23
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach
Pl. Jana Pawła II 23
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
REGON: 000526423 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stworzenie zespołu saunowego na terenie krytej pływalni „Delfin” w Wadowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Stworzenie zespołu saunowego na terenie krytej pływalni „Delfin” w Wadowicach”, w ramach którego Zamawiający przewiduje do wykonania następującą grupę robót:- roboty demontażowe;- roboty budowlano-instalacyjne;- roboty wykończeniowe wewnętrzne;- roboty wykończeniowe zewnętrzne.Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie pływalni.Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględniania wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury technicznej oraz obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz innych aktów prawnych obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określają Projektowane Postanowienia Umowy, dokumentacja projektowa, przedmiar robót i STWiORB. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Szkoła Podstawowa nr 3 – zalecenia p.poż”
Dodano: 2024-02-22 - Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o. o. przy ul. Dietla 5
Dodano: 2023-10-07 - Dostosowanie budynku PS-8 do obowiązujących przepisów p.poż – etap II
Dodano: 2023-06-29 - Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o. o. przy ul. Dietla 5
Dodano: 2023-06-20 - Modernizacja instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Bochni przy ul. Windakiewicza 23 etap I
Dodano: 2023-05-05 - Dostosowanie budynku PS-8 do obowiązujących przepisów p.poż – etap II
Dodano: 2023-05-02 - Cyfryzacja i modernizacja budynku Urzędu Gminy w Drwini
Dodano: 2022-12-22 - Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu oraz Systemu Rejestracji Czasu Pracy w budynkach Sądów Okręgu Tarnowskiego
Dodano: 2022-12-16 - Cyfryzacja i modernizacja budynku Urzędu Gminy w Drwini
Dodano: 2022-10-12 - PRZEBUDOWA KOTŁOWNI GAZOWEJ WRAZ Z INSTALACJĄ GAZU W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SĘKOWEJ NA DZIAŁCE NR 1130
Dodano: 2022-09-06