Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Rozbudowa cmentarza komunalnego na os. Kuźniczka”

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Rozbudowa cmentarza komunalnego na os. Kuźniczka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje: - roboty drogowe, - wykonanie instalacji elektrycznych, - wykonanie instalacje sanitarnych, - małą architekturę, - wykonanie muru kolumbariowego, - wykonanie muru oporowego, - wykonanie ogrodzenia, - zagospodarowanie terenu zielenią. 2. Ponadto należy wykonać: - 60 mb. ogrodzenia, - 30 mb. odwodnienia liniowego. - 14 szt. opraw oświetlenia (iluminacja świetlna muru kolumbariowego wraz z zasilaniem; 30mb. linii nn.). UWAGA: dotyczy muru kolumbariowego. Wszystkie zapisy w PROJEKCIE BUDOWLANYM i PROJEKCIE WYKONAWCZYM oraz STWiORB z 01.2016r. są nie aktualne. AKTUALNE zapisy na podstawie których będzie realizowany mur kolumbariowy zostały zawarte w ,,PROJEKCIE WYKONAWCZYM Mur kolumbarniowy z betonowych elementów prefabrykowanych” z dnia 01.2017. Wykonawca w ramach zamówienia wykona mur kolumbariowy w technologii opisanej w ww. ,,PROJEKCIE WYKONAWCZYM Mur kolumbarniowy z betonowych elementów prefabrykowanych” z dnia 01.2017, w ilości 444 sztuk nisz, a nie jak to opisano w ww. PROJEKCIE WYKONAWCZYM w ilości 336 szt. nisz. Lokalizację wykonania muru (na pozostałe 108 szt. nisz) Zamawiający wskaże przy przekazaniu placu budowy. 3. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Pomocniczo dołączono przedmiar robót. 4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: a) karczowanie drzew, b) zagospodarowanie terenu zielenią, c) roboty rozbiórkowe, d) roboty ziemne, e) wykonanie podłoża, f) wykonanie nawierzchni, g) roboty związane z budową kanalizacji deszczowej, instalacji wodnej, h) roboty elektryczne, i) roboty związane z małą architekturą. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez: „V-CAD” Pracownia Projektowa z siedzibą przy ul. Proszowickiej, 31-228 Kraków oraz inwentaryzacji zieleni sporządzonej przez GREEN PLANS z siedziba na Os. Niepodległości 5/116, 31-861 Kraków wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. UWAGA! Wykonawca uwzględni w ofercie koszt poszczególnych robót zgodnie z załączonym harmonogramem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 5. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt 10.3 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach