Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Pierwszy Żłobek Miejski w Krośnie Odrzańskim szansą na poprawę sytuacji zawodowej opiekunów” z programu RPO Lubuskie 2020 Działanie 6.4 Równość szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy

Gmina Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 835 017 , fax. 683 835 122
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno Odrzańskie
    ul. Parkowa 1
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 683 835 017, fax. 683 835 122
    REGON: 97077026700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Pierwszy Żłobek Miejski w Krośnie Odrzańskim szansą na poprawę sytuacji zawodowej opiekunów” z programu RPO Lubuskie 2020 Działanie 6.4 Równość szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w budynku i przy budynku Żłobka Miejskiego w m. Krosno Odrzańskie, ul. Piastów 6d. Zakres robót budowlanych obejmuje: Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na istniejącym tarasie. Celem stworzenia bardziej „przyjaznej” dzieciom nawierzchni na tarasie przed budynkiem, od strony południowej projektuje się położenie nawierzchni, w postaci płyt EPDM gr. 25 mm, na istniejącym tarasie wykończonym kostką betonową typu „Polbruk” o powierzchni 116 m2. Kolor do wyboru przez Zamawiającego. W celu pozbycia się wilgoci projekt przewiduje - od strony tarasu: W części podpiwniczonej należy odkopać ściany piwnicy do poziomu ławy fundamentowej na szerokości 1 m i długości 13 m. Zabezpieczyć istniejącą ścianę preparatem gruntującym i dwoma warstwami powłokowej masy bitumicznej, modyfikowanej SBS do izolacji ścian fundamentowych. Ocieplić ścianę styropianem EPS – P 100 grubości 15 cm. Od zewnątrz zabezpieczyć folią kubełkową, wypustkami w stronę warstwy ocieplenia. W części niepodpiwniczonej należy Odkopanie ściany fundamentowe na szerokości 1 m, głębokości 1 m i długości 16 m. Zabezpieczyć istniejącą ścianę preparatem gruntującym i dwoma warstwami powłokowej masy bitumicznej, modyfikowanej SBS do izolacji ścian fundamentowych. Ocieplić ścianę styropianem EPS – P 100 grubości 10 cm. Położenie nawierzchni, w postaci płyt EPDM gr. 25 mm, na istniejącym tarasie wykończonym wylewką betonową o powierzchni 19 m2. Przed ułożeniem płyt EPDM należy uszczelnić wylewkę betonową i zabezpieczyć przeciw-wodnie np. papą termozgrzewalną. Nawierzchnię układać w spadku na zewnątrz 1%. Wymianę nawierzchni z płytek ceramicznych istniejących schodów zewnętrznych z tarasu na nowe płytki ceramiczne antypoślizgowe, mrozoodporne. Powierzchnia ok. 5 m2. Montaż i zakup balustrady tarasu i schodów. Demontaż i utylizacja istniejącej balustrady. Montaż nowej balustrady typowej – ze stali nierdzewnej, wysokości 110 cm z wypełnieniem ze szkła bezpiecznego z prześwitami max. 12 cm – długość ok. 55 m. Zadaszenie tarasu – markizy przeciwsłoneczne. Z uwagi na mocne nasłonecznienie tarasu, szczególnie w okresie letnim, inwestor planuje instalację czterech markiz tarasowych, przeciwsłonecznych o szerokości 465 cm każda i wysięgu ok. 350 cm. Markizy mają zostać wyposażone w silniki elektryczne z automatyką wiatrowo-wstrząsową pozwalającą na szybkie zwinięcie markiz. Markizy będą mocowane od zewnątrz, do istniejącego wieńca żelbetowego, zgodnie z wytycznymi producenta .Kolor do ustalenia z Zamawiającym. Zmiana przeznaczenia pomieszczenia 1.21 na zmywalnię. Pomieszczenie posiada naturalne oświetlenie nowym oknem o wymiarach 90 x180 cm. Projektuje się wentylację grawitacyjną wykorzystując istniejący kanał wentylacji grawitacyjnej na piętrze w pomieszczeniu nr 2.18. Należy przebić się przez strop do pomieszczenia kuchni i podłączyć do istniejącego kanału wentylacyjnego. Posadzka z płytek ceramicznych z wpustem podłogowym do odprowadzenia wody oraz spadkiem min. 0,5 % w kierunku wpustu. Ściany pomieszczenia należy wykończyć płytkami ceramicznymi do wysokości 2,1 m nad podłogą. Montaż 2 szt. opraw oświetleniowych LED 2x18W 4000 lm, IP 44. Montaż 1 szt. gniazda 2x400V/16A 3L+N+PE IP44 zasilanego z tablicy T1. Wykonanie podejść sanitarnych pod urządzenia. W pomieszczeniu umieszczona zostanie zmywarka kapturowa stół z basenem do mycia sprzętu kuchennego i regał ociekowy na naczynia kuchenne (po stronie Zamawiającego). Wymiana istniejącego parkietu bukowego na nowy jesionowy gr. 22 mm w pomieszczeniu nr 1.8 wraz z wyrównaniem podłoża. Powierzchnia podłogi 67 m2. Wykonawca zamówienia we własnym zakresie w uzgodnieniu z Zamawiającym zorganizuje plac i zaplecze budowy na czas realizacji inwestycji oraz zapewni na własny koszt media (tj. woda/prąd) niezbędne Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia. Wycena powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną, w tym: zakupem i dostawą materiałów niezbędnych do wykonania zadania, zabezpieczeniem, przygotowaniem i uprzątnięciem terenu robót, demontażem istniejących drzwi, wywozem i utylizacją powstałych odpadów, zabezpieczeniem miejsca wykonywania robót budowlanych pod względem BHP i P.poż., Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca (Załącznik Nr 11) do niniejszego SIWZ wraz z przedmiarem robót (Załącznik Nr 12) i Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 13).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 5 lipca 2019 r. do godz. 11.00 do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) na podstawie art.45 ust.6 ustawy, tj: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim, Santander Bank Polska S.A, Nr 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056, z dopiskiem: Wadium – „Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Pierwszy Żłobek Miejski w Krośnie Odrzańskim szansą na poprawę sytuacji zawodowej opiekunów”. Kopię przelewu należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, przystępujący do postępowania, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach