Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Modernizacja budynku Komendy Powiatowej Policji w Miliczu w celu wzmocnienia formuły dostępności instytucji dla mieszkańców i turystów oraz poprawy estetyki ciągu ul. Kościuszki, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2011-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Modernizacja budynku Komendy Powiatowej Policji w Miliczu w celu wzmocnienia formuły dostępności instytucji dla mieszkańców i turystów oraz poprawy estetyki ciągu ul. Kościuszki, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Modernizacja budynku Komendy Powiatowej Policji w Miliczu w celu wzmocnienia formuły dostępności instytucji dla mieszkańców i turystów oraz poprawy estetyki ciągu ul. Kościuszki, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Priorytet 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta) Działanie 9.1 odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców 3. Przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: Zagospodarowanie terenu - Przebudowa schodów wejściowych - Przebudowa ogrodzenia i bram wjazdowych - Zagospodarowanie strefy wejściowej- zmiana nawierzchni, montaż ławek wraz ze stojakiem na rowery. Roboty ogólnobudowlane: - Izolacja przeciwwilgociowa ścian piwnic. - Renowacja, tynkowanie i malowanie ścian zewnętrznych -elewacji. - Wymiana stolarki okiennej - Montaż krat okiennych. - Wymiana drzwi w obrębie zagospodarowania. - Uzupełnienie tynków wewnętrznych w pomieszczeniach objętych opracowaniem. - Wykonanie posadzek w pomieszczeniach objętych opracowaniem - Malowanie wewnętrzne w pomieszczeniach objętych opracowaniem - Zakup sprzętu Ze względu na zabytkowy charakter budynku (budynek wpisany do rejestru zabytków) przy wykonywaniu prac należy bezwzględnie przestrzegać wymagań zawartych w dokumentacji. Prace odbywać się będą pod ścisłym nadzorem konserwatora. Szczegółowy zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa, opracowana przez: Biuro Projektowe - Budowlane Czajkowska Agnieszka ,50-077 Wrocław ,ul. Kazimierza Wielkiego 29a Szczegółowy zakres zamówienia określają dokumenty: 1) - projekt budowlany nr. 0118 - Przebudowa i remont budynku Komendy Powiatowej Policji 2) - projekt wykonawczy nr.0118-PW-AK - Architektura i Konstrukcja 3) - projekt wykonawczy nr.0118-PW- E - Instalacje Elektryczne 4) - projekt wykonawczy nr. 0118-PW-S - Instalacje Sanitarne 5) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót nr. 0118- SST-E - Roboty Instalacyjne Elektryczne 6) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót nr. 0118-SST-01 - Roboty Ogólnobudowlane 7) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót nr. 0118-SST-02 - Roboty Konstrukcyjne 8) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót nr. 0118-SST- D - Roboty Drogowe 9) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót nr. 0118-SST- S - Roboty Instalacyjne Sanitarne 10) - przedmiar robót stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót budowlanych , przedmiar robót, projekt budowlany i projekt wykonawczy - stanowiące odpowiednio załącznik nr 10, nr 11, nr 12, nr 13 do siwz. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonania robót nie ujętych w dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego w sytuacji, gdy ich wykonanie jest niezbędne do wykonania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, - sporządzenia przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych, - urządzenia palcu budowy; po zakończeniu robót teren, na którym będzie zlokalizowane zaplecze budowy, należy niezwłocznie przywrócić do stanu pierwotnego, - oznakowania terenu budowy tablicą informacyjną zgodnie z postanowieniami aktualnej wersji Poradnika dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 2007-2013, z wyłączeniem działania 1.1. i 1.2. oraz Priorytetu 10, opublikowanym na stronie internetowej. Szczegółowe informacje na dotyczące lokalizacji i materiału, z którego wykonana będzie tablica informacyjna, jak również jej rozmiarów, zostaną przekazane Wykonawcy przed przekazaniem placu budowy, - umieszczenia po zakończeniu robót, na zewnątrz budynku, tablicy pamiątkowej zgodnie z postanowieniami aktualnej wersji Poradnika dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 2007-2013, z wyłączeniem działania 1.1. i 1.2. oraz Priorytetu 10, opublikowanym na stronie internetowej. Szczegółowe informacje na dotyczące lokalizacji i materiału, z którego wykonana będzie tablica pamiątkowa, jak również jej rozmiarów, zostaną przekazane Wykonawcy przed przekazaniem placu budowy, - utrzymania w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, - ustawicznego utrzymania terenu budowy i zaplecza budowy w stanie gwarantującym bezpieczeństwo osób korzystających z tych terenów; 6. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym przez Zamawiającego w załączonym przedmiarze robót (załącznik nr 11), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11), projekcie budowlanym (załącznik nr 12), projekcie wykonawczym (załącznik nr 13) oraz zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Wykonawca wykona roboty zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 9. Wykonawca dostarczy materiały budowlane i urządzenia konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodne z zakresem rzeczowym, wraz z certyfikatami, atestami, i innymi świadectwami określonymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały, o których mowa muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, wymaganiom siwz oraz powszechnie obowiązującym przepisom prawa. 10. Wykonawca wykonana przedmiot umowy z materiałów własnych, fabrycznie nowych, a ponadto poniesie koszty związane z: - ubezpieczeniem przedmiotu zamówienia, - przeprowadzaniem wymaganych prób i badań, - zorganizowaniem placu budowy i zaplecza, - zajęciem pasa ruchu drogowego (jeżeli będzie zachodzić taka potrzeba) 11. W razie konieczności wykonania demontażu elementów wewnętrznej sieci strukturalnej, Wykonawca w odpowiednio zabezpieczy (w uzgodnieniu z użytkownikiem i inspektorem nadzoru), a następnie odtworzy stan pierwotny wymienionej instalacji na koszt własny. 12. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram robót, który będzie integralną częścią umowy, ze szczególnym uwzględnieniem: - terminów realizacji poszczególnych etapów robót, - kolejności wykonywanych prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123504
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 700,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach