Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Krotoszynie”

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-972 Poznań, Św. Marcin
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 530 920, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
    Św. Marcin 46/50
    60-972 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 530 920, , fax. -
    REGON: 12513262003460
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Krotoszynie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą pn. „Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Krotoszynie”. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentacji technicznej zawartej w Rozdziale IV SIWZ. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 3. Szczegółowe warunki zamówienia zostały określone we wzorze umowy zawartym w Rozdziale II SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia winien zostać zrealizowany zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, a także decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i jakościowymi, sztuką budowlaną, przepisami bhp i ppoż oraz zgodnie z poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, że projekt budowlano – wykonawczy obejmuje swym zakresem również wyposażenie m.in. w meble biurowej oraz regały. 5. Zamawiający zaznacza, że załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa, STWiORB we wszystkich branżach oraz wymagania określone w umowie. 6. Zamawiający zaznacza, iż w przypadku nie ujęcia w przedmiarze robót pozycji koniecznych do wykonania z punktu widzenia kompletności wykonania robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną, a opisanych w projekcie, umowie lub STWiORB, Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania bez dodatkowego wynagrodzenia. 7. Materiały wykończeniowe zastosowane przez Wykonawcę winny odpowiadać normom i przepisom oraz winny posiadać odpowiednie atesty dla obiektów użyteczności publicznej. 8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej przyszłego terenu budowy celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem przedmiotu zamówienia i dokonania prawidłowej kalkulacji ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin wizji należy uzgodnić telefonicznie z Kierownikiem Placówki Terenowej KRUS w Krotoszynie lub osobą zastępującą ( tel. 62 721 44 21). 9. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 – miesięczny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, liczonej od daty końcowego odbioru robót. Szczegółowe warunki gwarancji zostały opisane w § 11 umowy. 10. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczenia od wszelkich ryzyk budowy i montażu obejmujące fizyczne zniszczenie lub uszkodzenie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami określonymi we wzorze umowy zawartym w Rozdziale II SIWZ i przedłożenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie przed zawarciem umowy na realizację przedmiotowej roboty budowlanej. 11. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane, 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków, 45210000-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów, 45231000-5 Roboty w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli, 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45410000-4 Tynkowanie, 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg, 45442100-8 Roboty malarskie, 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 39131100-2 Regały archiwalne, 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie 12. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy zawartym w Rozdziele II SIWZ. 13. Zamawiający w załączniku nr 6 zawartym w Rozdziale III SIWZ podaje informacje z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 14. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/ Poznań 53 1010 1469 0021 5018 9320 0000 z adnotacją „Wadium – przetarg 1200-OP.261.2.2020 Budowa PT KRUS w Krotoszynie” 2.W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem „WADIUM” i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. Natomiast za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa takie, które ww. terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego ( decyduje data i godzina uznania rachunku bankowego zamawiającego). 3.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwarancja musi: 1)obejmować cały okres związania ofertą; 2)być samoistna, nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie; 3)zawierać wszystkie przypadki utraty wadium, o których mowa w pkt 4 i 5; 4)być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. 4.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta powinna zawierać następujące aktualne na dzień składania ofert oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 zawartym w Rozdziale III SIWZ; b) wypełnione oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 zawarte w Rozdziale III SIWZ. c) oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy; II. Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich Wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 zawartego w Rozdziale III SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. III.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego do złożenia : - kosztorysu ofertowego, sporządzonego na podstawie przedmiarów robót. Będzie to dokument pomocniczy dla Zamawiającego, nie stanowiący podstawy do rozliczeń, - zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % całkowitej ryczałtowej ceny brutto podanej w ofercie, - wykazu pracowników wykonujących roboty budowlane związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zatrudnionych i tych, którzy będą zatrudnieni, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy, którego wzór określony jest w Załączniku nr 3 do umowy zawarty w Rozdziale II SIWZ; - dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie budowy od wszelkich ryzyk (ubezpieczenie ryzyk budowlano-montażowych) na zasadach określonych w § 16 ust. 1 umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach