Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa pomieszczeń Placówki Terenowej KRUS w Rykach przy ul. Kościuszki 22

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-325 Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7463191 , fax. 081 7462238
  • Data zamieszczenia: 2015-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie
    ul. Droga Męczenników Majdanka 12 12
    20-325 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7463191, fax. 081 7462238
    REGON: 01251326200131
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa pomieszczeń Placówki Terenowej KRUS w Rykach przy ul. Kościuszki 22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych przy zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa pomieszczeń Placówki Terenowej KRUS w Rykach przy ul. Kościuszki 22 składające się z następujących zadań: 1) przebudowy pomieszczeń budynku wraz z wewnętrznymi instalacjami, 2) przebudowy pochylni dla osób niepełnosprawnych, 3) wyposażenia pomieszczeń w meble zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - projekty budowlane, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót, które stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy, poglądowy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty dla całości przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz wizja lokalna. 3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu (na koszt Wykonawcy) objętego przedmiotem zamówienia po uprzednim uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Wydziału Administracyjno - Gospodarczego tel. 81 759-35-32, w godzinach: 8.00 ÷ 14.00. 4. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z projektami budowlanymi, STWiOR, przedmiarami robót a także decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. 5. Wszystkie dokumenty zamieszczone przez Zamawiającego na stronie internetowej http:/www.krus.gov.pl, m.in. projekty budowlane, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 6. Inwestycja realizowana będzie w budynku zlokalizowanym w Rykach przy ul. Kościuszki 22, położonym na działkach nr 3913 i 3584/2. 7. Dane techniczne dotyczące całego budynku: - budynek 6-cio kondygnacyjny, - wysokość budynku - 15,24 m, - kubatura budynku - 5558,84 m?, - powierzchnia zabudowy - 314,94 m?, - powierzchnia użytkowa budynku - 1238,92 m? w tym powierzchnia należąca do Zamawiającego, której dotyczyć będzie inwestycja wynosi - 229,82 m?. 8. Materiały i urządzenia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania oraz deklaracje zgodności: jakościowe i bezpieczeństwa. 9. Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancję na urządzenia odpowiednio do okresu gwarancji udzielanej przez producenta, lecz nie mniej niż 24 miesiące. Bieg rękojmi i gwarancji rozpoczyna się po potwierdzeniu wykonania całości Przedmiotu umowy protokołem odbioru końcowego, a w przypadku wystąpienia wad lub usterek po protokolarnym ustaleniu usunięcia wad i usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego. 10. Wykonawca musi przedstawić w ofercie cenę ryczałtową dla całości przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ z załącznikami. 11. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót budowlanych, a także za szkody wynikające ze zniszczenia obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia oraz innych zdarzeń dotyczących robót budowlanych, będących skutkiem realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca we własnym zakresie zapewni warunki socjalne (zaplecze) i inne przewidziane prawem świadczenia dla podległych mu pracowników. 14. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni wszelkie media niezbędne do prowadzenia robót. 15. Wykonawca zapewni swoim pracownikom niezbędny sprzęt i wszelkie dodatkowe wyposażenie w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 16. Roboty budowlane będą realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, który zostanie opracowany przez Inwestora zastępczego przy udziale wybranego wykonawcy robót budowlanych w ciągu 7 dni od dnia zawarcia z nim umowy na roboty budowlane. Powyższy harmonogram będzie uwzględniał realne dla Wykonawcy robót budowlanych terminy wykonania przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu środków finansowych, które może zapewnić Zamawiający na inwestycję oraz wymagań ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) i przepisów związanych z procesem inwestycyjnym. 17. Wykonawca przy organizacji robót i sposobie ich wykonywania weźmie pod uwagę fakt, że prace odbywać się będą w budynku mieszkalno-usługowym a część z nich w funkcjonujących pomieszczeniach PT KRUS Ryki. W związku, z czym wszystkie prace muszą być wykonywane, tak, aby była możliwa pełna obsługa interesantów i praca pracowników Zamawiającego. 18. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowych kosztorysów ofertowych dla wszystkich branż opiewających na wartość oferty. Powyższe kosztorysy ofertowe winny zawierać następujące dane: - zestawienie R robocizny i S sprzętu, - zestawienie M materiałów, - wskaźnik % k.p., - wskaźnik % zysku, - stawkę r-g. 19. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy SIWZ a dostarczonymi przez Wykonawcę kosztorysami przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały, urządzenia i wyposażenie zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysach nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ w ryczałtowej cenie oferty. 20. Wykonawca we własnym zakresie i w ramach wynagrodzenia zatrudni kierownika budowy, który wykona przewidziany przepisami plan BIOZ w ciągu 7 dni od daty przejęcia placu budowy. 21. Wykonawca we własnym zakresie i w ramach wynagrodzenia ustanowi kierowników robót w branży: - ogólnobudowlanej o specjalności konstrukcyjno budowlanej, - elektrycznej o specjalności instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne, - sanitarnej o specjalności instalacje sanitarne, urządzenia i instalacje C.O CCW, wentylacji i wodno-kanalizacyjnej. 22. Przed zamówieniem przewidzianych w dokumentacji materiałów wykonawca ma obowiązek sprawdzenia stosownych aprobat technicznych i certyfikatów w celu potwierdzenia możliwości zastosowania ich w realizacji obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozwiązania systemowe zastosowane w projekcie należy realizować pod nadzorem doradcy technicznego danego systemu. 23. Wszystkie roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami budowlanymi oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. 24. Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 25. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w czystości zaplecza budowy, dróg dojazdowych, chodników itp. Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego pracownikom przy realizacji umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wymagane wadium wynosi 8.000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek Zamawiającego w NBP O/O Lublin, nr rachunku: 49101013390770021893200000 z adnotacją (Wadium w przetargu na przebudowę pomieszczeń PT KRUS w Rykach). 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem (WADIUM) i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy PZP, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: rękojmia i gwarancja (długość okresu rekojmi i gwarancji)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach