Gmina Góra ogłasza przetarg
- Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
- Data zamieszczenia: 2017-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
ul. Mickiewicza 1
56200 Góra, woj. dolnośląskie
tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
REGON: 41105066900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Wymiana nawierzchni dróg i chodników ul. Piastów w m. Góra” etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Wymiana nawierzchni dróg i chodników ul. Piastów w m. Góra” w zakresie dla etapu I. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o numerach ewidencyjnych 656/69, 651/6, 667/5, 666/3, obręb 0001 Góra. Ulica Piastów to dwukierunkowa droga o szerokości 5,0 m, przebiegająca w całości przez obszar zabudowany. Wzdłuż ulicy występują chodniki z betonowych płyt chodnikowych, betonu asfaltowego i kostki brukowej oraz zjazdy indywidualne do posesji o zróżnicowanej konstrukcji. Nawierzchnia drogi wykonana jest z betonu asfaltowego, na której występują liczne nierówności, spękania nawierzchni, wyboje. Inwestycja obejmuje wymianę nawierzchni chodników, drogi wraz z regulacją wysokościową oraz wymianę konstrukcji nawierzchni zjazdów prywatnych. 1. Zakres robót dla etapu I inwestycji: - frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej na średnią gł. 4 cm – ok. 754 m2 - wyrównanie frezowanej nawierzchni, - wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o parametrach wskazanych w dokumentacji projektowej o gr. 3 cm – ok. 754 m2, - wykonanie nowej warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o parametrach wskazanych w dokumentacji gr. 4 cm – ok. 754 m2, - wykonanie chodnika z kostki brukowej koloru szarego gr. 6 cm – łącznie ok. 688 m2, w tym: - umocnionego w rejonie skrzyżowania z ul. Podwale oraz na drugim odcinku ul. Piastów, - ustawienie krawężników po obu stronach drogi o wym. 15x30x100 cm, - obniżenie na długości zjazdów krawężnika o wym. 15x30x100 cm, -rozbiórka istniejącej nawierzchni chodników, -wykonanie nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - obramowanie obrzeżem betonowym o wym. 8x30x100 cm chodnika; - wykonanie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego, na podbudowie z kruszywa łamanego - ok. 237 m2, -wykonanie koryta odwadniającego z kostki granitowej 8x11 cm –obustronnie – ok. 65 m2, -regulacja istniejących wpustów deszczowych, studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej, -regulacja zaworów wodnych, -oznakowanie poziome i pionowe. Dokładny opis przedmiotu zamówienia, w ramach etapu I zadania zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. W przypadku doboru materiałów – jako kryteria równoważności wskazuje się tożsamość wymiarów, parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych. 3. Zgodnie z dyspozycją w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający opisuje obowiązek zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane związane z wykonaniem nawierzchni z kostki brukowej i masy bitumicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 3000,00 (trzy tysiące złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto ), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4.Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w sekretariacie UM i G w Górze, pokój nr 101 przed terminem złożenia ofert, tj. przed 30.03.2017 r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium, opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa / remont dróg gminnych, sieci wod.-kan., remont mieszkań komunalnych, opracowanie dokumentacji projektowych, zagospodarowanie terenów miejskich i rekreacyjnych
Dodano: 2024-07-12 - Radakowice – droga dojazdowa do gruntów rolnych
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Dusznikach Zdroju
Dodano: 2024-07-11 - Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej dla budynków ul. Ks. Gorczycy 2, Pl. Wolności 7, ul. Ks. Rudy 1 i 3 w Sycowie
Dodano: 2024-07-08 - Przebudowa dróg gminnych ul. Cembrowskiego, Stumetrówka oraz Ks. Jadwigi w Żarowie
Dodano: 2024-06-28 - Remont nawierzchni bitumicznej we Wrocisławicach jako roboty uzup. do zadania Nakładki asfaltowe w ramach Remontów dróg i placów w mieście i Gminie Śr.Śl.do umowy podst.j WZP 272-18/24 z 15.03.2024r.
Dodano: 2024-06-26 - „Przebudowa i rozbudowa PSP nr 1 w Jelczu-Laskowicach oraz budowa budynku kotłowni gazowej wraz z zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2024-06-19 - Rozbudowa Budynku Remizy OSP w Taczalinie – etap II
Dodano: 2024-06-04 - Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
Dodano: 2024-05-31 - Budowa sieci wodociągowej w gminie Zawonia.
Dodano: 2024-05-23