Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Wymiana nawierzchni dróg i chodników ul. Piastów w m. Góra” etap I

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2017-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Wymiana nawierzchni dróg i chodników ul. Piastów w m. Góra” etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Wymiana nawierzchni dróg i chodników ul. Piastów w m. Góra” w zakresie dla etapu I. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o numerach ewidencyjnych 656/69, 651/6, 667/5, 666/3, obręb 0001 Góra. Ulica Piastów to dwukierunkowa droga o szerokości 5,0 m, przebiegająca w całości przez obszar zabudowany. Wzdłuż ulicy występują chodniki z betonowych płyt chodnikowych, betonu asfaltowego i kostki brukowej oraz zjazdy indywidualne do posesji o zróżnicowanej konstrukcji. Nawierzchnia drogi wykonana jest z betonu asfaltowego, na której występują liczne nierówności, spękania nawierzchni, wyboje. Inwestycja obejmuje wymianę nawierzchni chodników, drogi wraz z regulacją wysokościową oraz wymianę konstrukcji nawierzchni zjazdów prywatnych. 1. Zakres robót dla etapu I inwestycji: - frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej na średnią gł. 4 cm – ok. 754 m2 - wyrównanie frezowanej nawierzchni, - wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o parametrach wskazanych w dokumentacji projektowej o gr. 3 cm – ok. 754 m2, - wykonanie nowej warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o parametrach wskazanych w dokumentacji gr. 4 cm – ok. 754 m2, - wykonanie chodnika z kostki brukowej koloru szarego gr. 6 cm – łącznie ok. 688 m2, w tym: - umocnionego w rejonie skrzyżowania z ul. Podwale oraz na drugim odcinku ul. Piastów, - ustawienie krawężników po obu stronach drogi o wym. 15x30x100 cm, - obniżenie na długości zjazdów krawężnika o wym. 15x30x100 cm, -rozbiórka istniejącej nawierzchni chodników, -wykonanie nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - obramowanie obrzeżem betonowym o wym. 8x30x100 cm chodnika; - wykonanie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego, na podbudowie z kruszywa łamanego - ok. 237 m2, -wykonanie koryta odwadniającego z kostki granitowej 8x11 cm –obustronnie – ok. 65 m2, -regulacja istniejących wpustów deszczowych, studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej, -regulacja zaworów wodnych, -oznakowanie poziome i pionowe. Dokładny opis przedmiotu zamówienia, w ramach etapu I zadania zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. W przypadku doboru materiałów – jako kryteria równoważności wskazuje się tożsamość wymiarów, parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych. 3. Zgodnie z dyspozycją w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający opisuje obowiązek zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane związane z wykonaniem nawierzchni z kostki brukowej i masy bitumicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 3000,00 (trzy tysiące złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto ), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4.Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w sekretariacie UM i G w Górze, pokój nr 101 przed terminem złożenia ofert, tj. przed 30.03.2017 r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium, opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach