Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Zakaczawia w Legnicy – rozbudowa i adaptacja budynku przy ul. Kościelnej 3 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu”

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2017-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Zakaczawia w Legnicy – rozbudowa i adaptacja budynku przy ul. Kościelnej 3 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie obejmuje: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego– rozbudowa i adaptacja budynku przy ul. Kościelnej 3 w Legnicy na potrzeby Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu. 2.Dane nieruchomości przy ulicy Kościelnej 3: - działka nr 755/2 (powstała z podziału działki nr 755), obręb Kartuzy, - powierzchnia zabudowy 205,22 m2, - powierzchnia użytkowa 893,66 m2, - kubatura ok. 3 300 m3, - liczba kondygnacji – 5 nadziemnych + piwnica. 3.Zakres robót obejmuje m.in. : 1) rozbiórkę komina stalowego i fundamentu żelbetowego; 2) wycinka drzew i nasadzenia zastępcze; 3) roboty ogólnobudowlane budynku: rozbiórkowe, konstrukcyjne, murarskie, tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, izolacyjne, elewacyjne, dekarskie; 4) wykonanie szybu windowego wraz z montażem urządzenia dźwigowego- dźwigu osobowego; 5) instalacje wewnętrzne sanitarne: wod-kan, grzewcza z węzła cieplnego, instalacja elektryczna i odgromowa, instalacje niskoprądowe; 6) zagospodarowanie terenu: ogrodzenie, droga wjazdowa, ogrodzony plac zabaw dla dzieci, boisko do siatkówki koszykówki, elementy siłowni plenerowej, parking i plac gospodarczy, podjazd dla niepełnosprawnych od frontu; 7) przebudowa przyłącza wody, przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, budowa przyłącza kanalizacji deszczowej, budowa sieci kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem retencyjnym rurowym; 8) budowa zjazdu w pasie drogowym ulicy Kościelnej na działce geodezyjnej nr 272/3 obręb Kartuzy – wjazd na posesję przez bramę przejazdową. 4. Zalecenia dla wykonawcy: - w trakcie realizacji prac w okresie od końca lutego do 16 października zabrania się usuwania gniazd ptaków bez zgody Zamawiającego (po uzyskaniu decyzji RDOŚ Wrocław), - rozpoczęcie prac na poszczególnych częściach budynku należy uzgodnić ze specjalistą – ornitologiem powołanym przez Zamawiającego, - w przypadku stwierdzenia gniazdowania ptaków miejsce należy oznaczyć sprayem, prace prowadzić w odległości co najmniej 4 metrów od gniazda zapewniając swobodny dolot dla ptaków. W miejscach strefy płoszenia (4 metry od gniazda) gdzie wystąpi opóźnienie prac ze względu na odbywający się lęg, prace będzie można rozpocząć po stwierdzeniu przez ornitologa zakończenia lęgów. Ponieważ istnieje ryzyko niewykrycia wszystkich gniazd, należy poinstruować pracowników firmy o wyżej opisanych sposobach postępowania, - w przypadku wykrycia ptaków lub nietoperzy w elementach budynku zabezpieczyć wszelkie odsłaniane w trakcie remontu szczeliny np. wejścia pod osłonowe blachy trapezowe, szczelin przy rynnach, tak aby nie mógł w nie wejść żaden ptak . W załączeniu „Opinia z przeglądu budynku pod kątem występowania miejsc gniazdowania i schronień zwierząt (ptaków i nietoperzy) objętych ochroną gatunkową zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 października 2014 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt Zgodnie z załączoną dokumentacją tj. Rozdział Nr 4 siwz „Dokumentacja” i Rozdział nr 5 „Przedmiary, formularz cenowy” Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego.Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz. 1666) - prace ogólnobudowlane – robotnicy budowlani - prace murarskie – murarze, - tynkowanie- tynkarze, - brukowanie - brukarze, - roboty ciesielskie – cieśle, - roboty posadzkarskie- posadzkarze, - montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej - monterzy instalacji wodno-kanalizacyjnej, - prace elektryczne – elektromonterzy, - wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty – dekarze. Wykonawca na podstawie umowę o pracę zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000,- PLN Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz podać oznaczenie- nazwę wpłacającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców –Rozdział 2 siwz, 3) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty, 4) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie, 5) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz wraz z załącznikiem nr 9 do Instrukcji dla Wykonawców –Rozdział 2 siwz pn. „Warunki zmian umowy”, 6) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców –Rozdział 2 siwz, 7) Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do Instrukcji dla Wykonawców –Rozdział 2 siwz, 8) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – Rozdział Nr 5 siwz. 9) zestawienie-wyliczenie kosztów efektywności energetycznej – wg załącznika nr 10 do Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział 2 siwz. 10) Oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznika nr 9 do Instrukcji dla Wykonawców –Rozdział 2 siwz; 11) wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na przebudowie budynku o kubaturze min. 2.000 m3, z podpiwniczeniem i min. 3 kondygnacjami nadziemnymi, obejmującej roboty ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne – każde; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców –Rozdział 2 siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach