Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont i doposażenie pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki” realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj

Centrum Kultury i Sztuki w Skierniewicach ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, Reymonta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 833 44 89, , fax. 46 833 44 89
  • Data zamieszczenia: 2020-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury i Sztuki w Skierniewicach
    Reymonta 33
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 46 833 44 89, , fax. 46 833 44 89
    REGON: 10133700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cekis.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont i doposażenie pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki” realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający: Centrum Kultury i Sztuki w Skierniewicach, ul. Reymonta 33, 96-100 Skierniewice, nr telefonu: 570 414 155, e-mail: sekretariat@cekis.pl, adres: cekis.pl, bip.cekis.pl SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA : Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont i doposażenie pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki” realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj Część I – Remont pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki Część II – Doposażenie pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki w TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO wartość zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843) tj. poniżej 5.350.000 euro dla robót budowlanych w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843) Opracowanie : W imieniu Komisji Przetargowej Zatwierdził: Agnieszka Kubik-Śliczniak Adam Michalak Ryszard Krasnodębski Mariusz Kaźmierczak .................................................... ............................................... (podpis osoby upoważnionej) Skierniewice, czerwiec 2020 r. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dla zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont i doposażenie pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki” realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj Część I – Remont pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki Część II – Doposażenie pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 1843) I. Informacje ogólne 1. Nazwa i adres Zamawiającego: Centrum Kultury i Sztuki w Skierniewicach, ul. Reymonta 33, 96-100 Skierniewice, obręb geodezyjny 10 na działce o nr ewidencyjnej 21/9, oraz części działek o nr ewid.; 17 i 21/11, strona internetowa: cekis.pl, bip.cekis.pl, nr telefonu 570-414- 155, e-mail sekretariat@cekis.pl zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym pn.: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont i doposażenie pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki” realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj Część I – Remont pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki Część II – Doposażenie pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. Poz. 1843) zwaną dalej „ustawą” lub ,,ustawą pzp”. 4. Przewiduje się udzielenie zamówień podobnych: tak Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień podobnych: Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień podobnych zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych stanowić mogą nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, Wykonawca może złożyć ofertę w niniejszym postępowaniu na dowolną jedną lub więcej części zamówienia. 6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie Zamawiający nie zamierza: a) Zawierać umowy ramowej b) Ustanowić dynamicznego systemu zakupów c) Wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej 7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2020 r. Za termin zakończenia rozumie się zakończenie wszelkich robót budowlanych i ich odbiór bez usterek, wad i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. Za potwierdzenie odbioru całości robót bez zastrzeżeń, usterek i wad uznaje się protokół odbioru końcowego robót, stwierdzający brak zastrzeżeń, usterek i wad podpisany przez komisję odbioru końcowego obejmującego wszelkie czynności, których wykonanie w ramach niniejszej umowy ciąży na Wykonawcy. 8. Źródła finansowania zadania: Środki własne Centrum Kultury i Sztuki w Skierniewicach 9. Nazwa zadania oraz jego lokalizacja Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont i doposażenie pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki” realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj Część I – Remont pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki Część II – Doposażenie pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki - Obręb geodezyjny 10 na działce o nr ewidencyjnej 21/9, oraz części działek o nr ewid.; 17 i 21/11, 9.1. Wspólny słownik kodów CPV: Kod CPV wiodące: 71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne 45000000-7 Prace budowlane Kod CPV uzupełniające: 71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 74232000-6 Usługi projektowania architektonicznego 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71323100-9 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczna 71321200-6 Usługi projektowania systemów grzewczych 39370000-6 Instalacje wodne 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45320000-6 Roboty izolacyjne 45000000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 19200000-8 Tkaniny włókiennicze i podobne 51310000-8 Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo UWAGA: Warunkiem złożenia oferty jest przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku CKiS przed terminem złożenia ofert. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin i godzinę wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z Panem Ryszardem Krasnodębskim –Dyrektorem CKiS pod nr tel. 601-323-278 9.2 Zakres robót 1. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru poszczególnych robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia łącznie z PFU i opisem technicznym doposażenia. Zakres zamówienia obejmuje również roboty nie objęte w/w opracowaniami, a niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Prace niezbędne dla kompletnego wykonania umowy, a nie objęte SIWZ oraz PFU nie stanowią podstaw do zwiększenia wynagrodzenia. 2. Wykonawca pisemnie powiadamia zainteresowane służby o rozpoczęciu i zakończeniu robót. 3. W przypadku możliwości ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki, na wniosek Zamawiającego Wykonawca przekaże je Zamawiającemu lub w ramach zamówienia wywiezie je na wskazane przez Zamawiającego miejsce w odległości do 5km. Koszty wywozu materiałów pozyskanych z rozbiórki będzie ponosił Wykonawca. 4. Pozostałe odpady i materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca jest zobowiązany do wywiezienia i utylizacji w ramach zamówienia. 5. Do zakresu podstawowego należą również: - odbiór końcowy, opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy. Opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury. - sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz.; 6. Roboty będą prowadzone na obiekcie gdzie obecnie trwają prace na zadaniu inwestycyjnym pn.:„Przebudowa budynku Centrum Kultury i Sztuki w Skierniewicach dla zwiększenia partycypacji mieszkańców w kulturze” przez konsorcjum firm TM-BUD Zakład Elektroinstalacyjny Sp. z o.o. oraz GOLECO Wiktor Gołota Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia Zamawiającemu oraz Wykonawcy inwestycji pn.„Przebudowa budynku Centrum Kultury i Sztuki w Skierniewicach dla zwiększenia partycypacji mieszkańców w kulturze” sposobu zabezpieczenia terenu budowy do akceptacji przed rozpoczęciem robót budowlanych. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne (zabezpieczenie i właściwe oznakowanie budowy zgodnie z przepisami, odgrodzenie remontu od terenu budowy). Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu prac Zamawiającemu oraz konsorcjum firm TM-BUD Zakład Elektroinstalacyjny Sp. z o.o. oraz GOLECO Wiktor Gołota. Wykonawca jest zobowiązany składować materiały i urządzenia nie stwarzając przeszkód komunikacyjnych, a także na własny koszt usuwać wszelkie odpady oraz śmieci z terenu budowy, przestrzegając przepisów obowiązujących w zakresie utylizacji odpadów, w szczególności ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2020 r. poz.797 ze zm.) II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i zrealizowanie remontu i doposażenia pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki w Skierniewicach. Zakres robót obejmuje: Część I: Remont pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki - remont pomieszczeń na I piętrze przeznaczonych na zespół czterech garderób pod sceną Sali koncertowej wyposażonych w niezbędne meble. W każdej garderobie wydzielone pomieszczenie sanitarne wyposażone w kabinę prysznicową, umywalkę, wc typu kompakt, lustro, kosz. - zamontowanie klimatyzacji w pracowniach na I piętrze nr 117, 118 i 120, - remont łazienek na I i II piętrze od strony południowej budynku CKiS. Część II: Doposażenie pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki - system kurtyn i kotar łącznie z automatyką sceny w nowej Sali koncertowej, - system sterowania oświetleniem oraz system zarządzania obwodami oświetlenia sceny dla Sali koncertowej i wymaganych pomieszczeń, - system inspicjenta (konieczna komunikacja pomiędzy kabiną techniczną, projekcyjną a obsługą techniczną sceny i wykonawcami), - wyposażenie atrium w automatyczną rampę służącą ekspozycji sztuki i jej oświetlenia. Szczegółowe parametry określające zakres robót wg. PFU - załącznik nr 9 oraz wg. opisu technicznego doposażenia - załącznik nr 10 do SIWZ. Wszelkie prace należy wykonywać w oparciu o załączony Program funkcjonalno użytkowy oraz opis techniczny doposażenia pomieszczeń zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz wszelkimi obowiązującymi normami. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez niego przy realizacji niniejszej umowy oraz za wszelkie szkody spowodowane przez niego, przy usuwaniu wad w ramach gwarancji czy rękojmi, tak wobec Zamawiającego i osób trzecich. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z warunkami wykonania i odbioru, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. Teren budowy ogrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Prace niebezpieczne (prace na wysokościach, przy rozbiórkach itp.) właściwie oznakować zgodnie z przepisami BHP. Za wypadki i szkody, które mogą powstać na placu budowy odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego. 2. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: - robót wykończeniowych w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ jeżeli wykonywanie czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności: - robót wykończeniowych w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto w § 8 i 9 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. UWAGA: - Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji cenowej obejmującej cały zakres robót z podaniem ilości, cen jednostkowych i wartości robót dla każdego elementu robót. Sporządzenie kalkulacji cenowej wymagane jest w celu późniejszego przyjęcia danego obiektu na środki trwałe. - Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy; - Przez termin „zakończenie całości robót” rozumie się zakończenie wszelkich robót budowlanych i ich odbiór bez usterek, wad i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. Za potwierdzenie odbioru całości robót bez zastrzeżeń, usterek i wad uznaje się protokół odbioru końcowego robót, stwierdzający brak zastrzeżeń, usterek i wad podpisany przez komisję odbioru końcowego obejmującego wszelkie czynności, których wykonanie w ramach niniejszej umowy ciąży na Wykonawcy. - Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem. Proponowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne oraz proponowane materiały muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. 3. Ogólne parametry określające wielkość obiektu a) zespół garderób wraz z sanitariatami Powierzchnia użytkowa: 80 m2 +/- 20% Kubatura:240m3 +/- 20% b) remontowane sanitariaty Powierzchnia użytkowa: 60m2 +/- 20% Kubatura:180m3 +/- 20% c) pomieszczenia przeznaczone do klimatyzacji Powierzchnia użytkowa pomieszczeń: 68m2 4. Przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami Programu funkcjonalno użytkowego oraz niniejszej specyfikacji obejmuje w szczególności: 1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej uwzględniającej obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 148 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi, szczególnie rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zm.) we wszystkich branżach obejmujących przedmiot zamówienia i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającemu. 2) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129); 3) wykonanie kalkulacji cenowej obejmującej cały zakres robót z podaniem ilości, cen jednostkowych i wartości robót dla każdego elementu robót. Sporządzenie kalkulacji cenowej wymagane jest w celu późniejszego przyjęcia danego obiektu na środki trwałe. 4) Zamawiający wymaga, aby rozwiązania zastosowane podczas projektowania inwestycji , były optymalne z punktu widzenia potrzeb użytkownika, zarówno pod względem jakości użytkowania, trwałości jak i kosztów eksploatacji. Podczas sporządzania dokumentacji technicznej Zamawiający będzie uzgadniał przedstawione przez projektantów rozwiązania, które dopiero po jego akceptacji zostaną przyjęte do realizacji. 5) uzyskanie wszystkich uzgodnień dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami u odpowiednich rzeczoznawców; 6) uzyskanie decyzji pozwolenie na budowę; 7) dokonanie wszystkich czynności formalno-prawnych związanych z realizacją inwestycji (uzgodnienia, zgłoszenia, nadzory itp.); 8) przeprowadzenie wszelkich odbiorów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; 9) dostarczenie wszelkich kart gwarancyjnych, technicznych, technologicznych, aprobat technicznych, decyzji o możliwości eksploatacji (np. UDT) w tym przygotowanie, opracowanie i przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń związanych z obiektem; 10) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej; 11) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń związanych z obiektem; 12) opracowanie dokumentacji powykonawczej; 13) Termin gwarancji i rękojmi na wykonane prace i roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu obejmuje okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru przedmiotu umowy. 14) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez niego przy realizacji niniejszej umowy oraz za wszelkie szkody spowodowane przez niego, przy usuwaniu wad w ramach gwarancji czy rękojmi, tak wobec Zamawiającego jak i osób trzecich. 15) Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z warunkami wykonania i odbioru, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 16) Za wypadki i szkody, które mogą powstać na placu budowy odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego. Klauzula informacyjna przekazana w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) obowiązującego od 25 maja 2018r dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kultury i Sztuki w Skierniewicach, ul. Reymonta 33, 96-100 Skierniewice, • W podmiocie jest wyznaczona osoba nadzorująca przestrzeganie zasad ochrony danych – Aleksandra Cnota-Mikołajec, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – e-mail: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:. „Remont i doposażenie pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki” realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj Część I – Remont pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki Część II – Doposażenie pomieszczeń budynku Centrum Kultury i Sztuki prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, w tym art.8 oraz art. 96 ust.3 ustawy. • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: ◦ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*; ◦ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; ◦ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; ◦ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: ◦ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ◦ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ◦ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; ponadto wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (treść formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę o ile podwykonawcy Ci są znani Wykonawcy na etapie składania ofert firm podwykonawców wg wzoru – załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA: W przypadku korzystania z podwykonawców, przed podpisaniem umowy z podwykonawcą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzór umowy z podwykonawcą do akceptacji. 3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wg załącznika nr 7 do SIWZ. 5. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 Ustawy Pzp do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 Ustawy Pzp, b) dokument dotyczący: - braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ (w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp) - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. w/w dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, c) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, d) Dokumenty wymienione w pkt: IV.1. SIWZ (oferta) podmioty składają wspólnie jako podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego, 6. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów, o których mowa poniżej: 6.1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.a. SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. 6.2.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w przypadku gdy jest to wymagane są członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, do których może dojść w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – wg załącznika nr 4 do SIWZ. 6.3 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów 7. Brak przedłożenia żądanych dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 3a oraz 4 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach