Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa chodników na os. Słonecznym i ul. Słowiańskiej”

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. +48746450800, fax. +48746450801
    REGON: 890717830
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.dzierzoniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa chodników na os. Słonecznym i ul. Słowiańskiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące przebudowy chodników zlokalizowanych na os. Słonecznym: 1) między budynkami 3-3a,4-4a a budynkiem 5-5a, w szczególności: 1. roboty rozbiórkowe istniejącego chodnika o nawierzchni z płytek betonowych 35 x 35 cm o powierzchni 93 m2 oraz obrzeży betonowych na długości 62 m; 2. wykonanie chodnika o szerokości 1,5 m i długości 62 m (powierzchnia 93 m2), o nawierzchni z kostki betonowej szarej o grubości 8 cm, w tym: a) wykonanie korytowania na głębokość 37 cm wraz z wywiezieniem gruzu na wysypisko odpadów na odległość 12 km, b) warstwa odsączająca pospółka gr. 10 cm, c) podbudowa-mieszanka niezwiązana z kruszywem 0/31,5 grubości 15 cm, d) podsypka – mieszanka niezwiązana z kruszywem (1:4) grubości 4 cm, e) kostka betonowa gr. 8 cm, f) regulacja urządzeń podziemnych na terenie realizowanych robót, g) wykonanie robót związanych z połączeniem przebudowywanego chodnika z istniejącymi sąsiadującymi chodnikami, z uwzględnieniem ich ewentualnej korekty. W przypadku ingerencji w obiekty przyległe należy uwzględnić ich naprawę, uzupełnienie itp.; 3. dwustronne wbudowanie obrzeży betonowych 8 x 30 cm na ławie betonowej C12/15 o szerokości 20 cm na długości 62 m; 4. przywrócenie do stanu pierwotnego, uzupełnienie i obsianie trawą istniejący pas zieleni; 5. regulację 3 studni. 6. na działce 28/35, w szczególności: a) roboty rozbiórkowe istniejącego chodnika z kostki kamiennej o zmiennej szerokości 1,8 – 2,1 m i długości 121m. Kostkę kamienną należy protokolarnie przekazać Zamawiającemu. Protokół musi zawierać obmiar przekazywanego materiału oraz być podpisany przez kierownika budowy i inspektora nadzoru. W wycenie należy uwzględnić koszt załadunku i transportu kostki kamiennej na odl. do 5 km oraz rozbiórka wraz z utylizacją pozostałości po ogrodzeniu betonowym; b) wykonanie chodnika o szerokości 1,5 m i długości 121 m (powierzchnia 181,5m2), o nawierzchni z kostki betonowej szarej o grubości 8 cm, w tym: 1) wykonanie korytowania na głębokość 37 cm wraz z wywiezieniem gruzu na wysypisko odpadów na odległość 12 km, 2) warstwa odsączająca pospółka gr. 10 cm, 3) podbudowa-mieszanka niezwiązana z kruszywem 0/31,5 grubości 15 cm, 4) podsypka – mieszanka niezwiązana z kruszywem (1:4) grubości 4 cm, 5) kostka betonowa gr. 8 cm, 6) regulacja urządzeń podziemnych na terenie realizowanych robót, 7) wykonanie robót związanych z połączeniem przebudowywanych chodników z istniejącymi sąsiadującymi chodnikami, z uwzględnieniem ich ewentualnej korekty. W przypadku ingerencji w obiekty przyległe należy uwzględnić ich naprawę, uzupełnienie; c) dwustronne wbudowanie obrzeży betonowych 8 x 30 cm na ławie betonowej C12/15 o szerokości 20 cm. Obszar pozostały po robotach rozbiórkowych między ustawionym obrzeżem a ogrodzeniem należy uzupełnić miałem kamiennym - grubość 20 cm. Planowany zakres ilościowy robót wyszczególnionych powyżej został zamieszczony w §7 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania robót stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ. Roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną z zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. 2. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt III ppkt 1 SIWZ zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia terenu budowy od Zamawiającego; 2) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, zabrania się składowania materiałów na ciągach komunikacyjnych; 3) wystąpienia do gestorów mediów o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom; 4) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłaty za ich dostawę; 5) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych; 6) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót; 7) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów (odl. ok.12 km), wraz z poniesieniem kosztów ich składowania i utylizacji; 8) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych; 9) wykonania, wprowadzenia i utrzymania czasowej organizacji ruchu; 10) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 11) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w ciągu 7 dni od przekazania placu budowy; 12) przekazania Zamawiającemu oświadczenia o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy w terminie 7 dni od podpisania umowy; 13) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; 14) przedłożenia Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy oświadczenia, że zatrudnieni pracownicy, o których mowa w pkt III ppkt 3 SIWZ świadczą pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks Pracy (tj. Dz.U. 2018r. poz. 917 ze zm.). i poniesienia z tego tytułu kosztów. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji umowy: organizacja i realizacja robót budowalnych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych – wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy. 3.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt III ppkt 3 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.2.1 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt III ppkt 3 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) i ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000), tj.: w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę pracowników w związku z przetwarzaniem danych osobowych, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) i ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000). Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w §4 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), Zamawiający przewiduje kary umowne w wysokości określonej w § 13 ust. 1 pkt 1 lit. g projektu umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w §4 ust. 1 projektu umowy czynności; e) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pod warunkiem, że ich parametry techniczne będą nie gorsze niż określone w SIWZ i jej załącznikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1 i 1A do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy” wraz z „Kosztorysem ofertowym”, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów wówczas zobowiązany jest złożyć: 1. w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym we wzorze znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ lit. A i B , 2. pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu udostępniającego zasoby - dokument wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamiast niniejszego formularza można przedstawić inne dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami będzie gwarantował rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określające w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 lit. C do SIWZ, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 6) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach