Przetargi.pl
„Przebudowa pałacu w Suchej Górnej”

Gmina Polkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59100 Polkowice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
    Rynek 1
    59100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ug.polkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa pałacu w Suchej Górnej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na „Przebudowie pałacu w Suchej Górnej”. Teren planowanej inwestycji znajduje się we wschodniej części wsi Sucha Górna. Budynek pałacowy usytuowany jest na dz. nr 320/1 obręb Sucha Górna w gminie Polkowice. Budynek Pałacu objęty jest ochroną konserwatorską i został wpisany do rejestru Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Pałac z XVIII, XIX w pod numerem 32, nr rejestru 600/L z dnia 14.04 1981 r. Po wojnie w roku 1945 pałac przekształcono w budynek szkolny. Kilka lat temu budynek został wyłączony z użytkowania. Zabezpieczono go przez zamurowanie okien pierwszej i drugiej kondygnacji ponadto wyremontowano dach (nowe pokrycie z blachy tytanowo cynkowej) i wykonano oświetlenie terenu parku. Jest to budynek podpiwniczony z wysokim parterem piętrem i użytkowym poddaszem. Przykryty dwuspadowym dachem mansardowym. Dach pokryty blachą. Konstrukcja budynku: ściany zewnętrzne i wewnętrzne: murowane z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej; stropy nad piwnicami masywne ceglane beczkowe z lunetami i bez, zdobione sztukaterią (jedno zachowane pomieszczenie). Na pozostałych kondygnacjach drewniane, masywne ceglane i żelbetowe. Stropy wymagają zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz w części o konstrukcji drewnianej wzmocnienia; więźba dachowa drewniana, dach kryty blachą. Masywne elementy budynku, ściany i stropy są w dobrym stanie. Posadzki drewniane (parkiety) uległy zawilgoceniu i wypaczeniu i wymagają demontażu ewentualnego uzupełnienia ubytku i założenia nowych okładzin podłogowych. Tynki na ścianach i sufitach również są zawilgocone farba złuszczona wymagają wymiany. Instalacje techniczne ze względu na przestarzałość rozwiązań jak i ich dewastację wymagają całkowitej wymiany. Zakres przebudowy: adaptacja pomieszczeń pałacowych na cele kultury (biblioteka, sala widowiskowa), edukacji najmłodszych (punkt przedszkolny) i administracji (wraz z salą konferencyjną), przebudowa wejść do budynku oraz dróg komunikacyjnych polegająca między innymi na: dobudowie klatki schodowej z winda przystosowaną dla osób niepełnosprawnych. Zestawienie powierzchni i kubatury Powierzchnia użytkowa razem : 1.713,45 m2 Powierzchnia zabudowy : 594,00 m2, w tym: - Istniejący budynek po rozbiórkach 558,34 m2 - projektowana rozbudowa 35,66 m2 Kubatura razem: 10.268 m3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa pn. PRZEBUDOWA PAŁACU W SUCHEJ GÓRNEJ UL. OKRĘŻNA, DZIAŁKA NR EW. 320/1, SUCHA GÓRNA Jednostka ewidencyjna 021604_5 Polkowice - obszar wiejski, obręb ewidencyjny 0012 Sucha Górna (załącznik nr 6 do SIWZ) autorstwa OBSŁUGA PROJEKTOWA BUDOWNICTWA z siedzibą w Poznaniu przy ul. Starowiejskiej 1H/2. Nie należy wyceniać w ofercie ruchomego wyposażenia meblowego oraz wyposażenia meblowego przedszkolnego. Zamawiający ograniczył zakres prac remontowych wyłączając roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu. W związku z tym nie należy wyceniać prac związanych z zagospodarowaniem terenu, z wyłączeniem opaski wokół budynku, której wykonanie objęte jest przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 50 000,00 PLN, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach pieniądzu; oręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275 ze zm.). Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, tj. Gminę Polkowice, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V pkt. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia oraz na wezwanie Zamawiającego złoży odnoszące się do niego dokumenty wymienione w rozdziale V pkt. 2 SIWZ. 2) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 3) Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w Rozdziale V pkt. 2 ppkt. 1)-4) niniejszego rozdziału. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach