Przetargi.pl
Remont drogi gminnej (Nr 104624D) w zakresie wymiany nawierzchni chodnika i istniejących zjazdów w miejscowości Grzybiany

Gmina Kunice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-216 Kunice, Gwarna 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 85-75-322 , fax. 76 85-75- 482
  • Data zamieszczenia: 2022-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kunice
    Gwarna 1
    59-216 Kunice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 85-75-322, fax. 76 85-75- 482
    REGON: 390647475
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej (Nr 104624D) w zakresie wymiany nawierzchni chodnika i istniejących zjazdów w miejscowości Grzybiany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej (Nr 104624D) w zakresie wymiany nawierzchni chodnika i istniejących zjazdów w miejscowości Grzybiany przy ulicy Legnickiej, Nr działki 435/2, obręb Grzybiany, Gmina Kunice.W ramach remontu Zamawiający wymaga wykonania robót jak niżej:a) rozebranie istniejących nawierzchni chodnika i zjazdów z płyt betonowych i trylinkib) rozebranie istniejących krawężników granitowychc) korytowanie gruntu pod podbudowyd) wykonanie podbudowy pod nawierzchniee) osadzenie krawężników betonowychf) wykonanie obramowań z betonowych obrzeży trawnikowychg) wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki betonowejDługość planowanego do remontu chodnika wynosi 407,00mbIlość zjazdów przewidzianych do remontu wynosi 12 sztuk (zjazdy nr 57,73,77 nie są przewidziane do remontu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlega wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w Rozdziale XV SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Posiadania zdolności zawodowej.a) Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia budowlane, w zakresie niezbędnym do prawidłowego, zgodnego z obowiązującym prawem, kierowania realizacją całości inwestycji i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy przedstawić: wykaz osób obejmujący: minimum 1 osobę na stanowisku kierownika budowy posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej - drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej.Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz.1320 z późn. zm) osoby wykonujące następujące czynności:Pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności w zakresie:1) robót w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni,2) robót instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych i sanitarnych.Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.4) Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach