Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Nowoczesne przejścia dla pieszych - bezpieczna droga do szkoły”, w podziale na następujące części: Część I zamówienia: Budowa aktywnego przejścia dla pieszych na ul. Złotej w Dzierżoniowie, przy zakładzie meblarskim "ZEBRA"; Część II zamówienia: Budowa aktywnego przejścia dla pieszych na ul. Kopernika w Dzierżoniowie, przy Szkole Podstawowej nr 9; Część III zamówienia: Budowa trzech aktywnych przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Kopernika i Sienkiewicza: dwa przejścia na ul. Kopernika, jedno przejście na ul. Sienkiewicza obok Szkoły Muzycznej.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. +48746450800, fax. +48746450801
    REGON: 89071783000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,1348.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Nowoczesne przejścia dla pieszych - bezpieczna droga do szkoły”, w podziale na następujące części: Część I zamówienia: Budowa aktywnego przejścia dla pieszych na ul. Złotej w Dzierżoniowie, przy zakładzie meblarskim "ZEBRA"; Część II zamówienia: Budowa aktywnego przejścia dla pieszych na ul. Kopernika w Dzierżoniowie, przy Szkole Podstawowej nr 9; Część III zamówienia: Budowa trzech aktywnych przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Kopernika i Sienkiewicza: dwa przejścia na ul. Kopernika, jedno przejście na ul. Sienkiewicza obok Szkoły Muzycznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – ilość części 3. 2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Nowoczesne przejścia dla pieszych - bezpieczna droga do szkoły”, w podziale na następujące części: Część I zamówienia: Budowa aktywnego przejścia dla pieszych na ul. Złotej w Dzierżoniowie, przy zakładzie meblarskim "ZEBRA"; Część II zamówienia: Budowa aktywnego przejścia dla pieszych na ul. Kopernika w Dzierżoniowie, przy Szkole Podstawowej nr 9; Część III zamówienia: Budowa trzech aktywnych przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Kopernika i Sienkiewicza: dwa przejścia na ul. Kopernika, jedno przejście na ul. Sienkiewicza obok Szkoły Muzycznej. 3) Opis przedmiotu zamówienia dla części I: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie aktywnego przejścia dla pieszych na ul. Złotej w Dzierżoniowie przy zakładzie meblarskim "ZEBRA", w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Nowoczesne przejścia dla pieszych - bezpieczna droga do szkoły". Zakres robót obejmuje w szczególności: a) wprowadzenie czasowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem i jej utrzymanie; b) montaż płytek integracyjnych typu STOP o wymiarach 35x35x5cm w kolorze żółtym; c) montaż Aktywnych Punktowych Elementów Odblaskowych w jezdni, specyfikacja APEO dopuszczalnych do montażu została szczegółowo opisana w załączniku nr 1 do projektu wykonawczego; d) montaż dwóch aktywnych znaków D-6 z lampą błyskową koloru żółtego i czujnikami ruchu; e) montaż szafki zasilająco – sterowniczej RZS; f) montaż kabli zasilających; g) wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej w kolorze białym i czerwonym; h) montaż dwóch aluminiowych słupów oświetleniowych z oprawami typu LED doświetlającymi przejście; i) odtworzenie nawierzchni w miejscu usytuowania projektowanych kabli i słupów; j) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem. 2) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. 3) Szczegółowy zakres robót określają: a) projekt budowlany aktywne przejście dla pieszych w ciągu drogi gminnej nr 117146 D - ul. Złota. Projektant mgr inż. Zbigniew Zadrożny; b) projekt wykonawczy aktywne przejście dla pieszych w ciągu drogi gminnej nr 117146 D - ul. Złota. Projektant mgr inż. Zbigniew Zadrożny; c) projekt organizacji ruchu dla budowy aktywnego przejścia dla pieszych w ciągu drogi gminnej nr 117146 D ul. Złota. Projektant mgr inż. Zbigniew Zadrożny; d) projekt organizacji ruchu na czas budowy aktywnego przejścia dla pieszych w ciągu drogi gminnej nr 117146 D ul. Złota. Projektant mgr inż. Zbigniew Zadrożny; e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - budowa aktywnego przejścia dla pieszych w ciągu drogi gminnej nr 1171446D – ul. Złota. Projektant mgr inż. Zbigniew Zadrożny; 4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, w tym projektach budowlanych i wykonawczych, które są określone w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia. 4. Opis przedmiotu zamówienia dla części II: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie aktywnego przejścia dla pieszych na ul. M. Kopernika w Dzierżoniowie przy Szkole Podstawowej nr 9, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Nowoczesne przejścia dla pieszych - bezpieczna droga do szkoły". Zakres robót obejmuje w szczególności: a) wprowadzenie czasowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem i jej utrzymanie; b) montaż płytek integracyjnych typu STOP o wymiarach 35x35x5cm w kolorze żółtym; c) montaż Aktywnych Punktowych Elementów Odblaskowych w jezdni, specyfikacja APEO dopuszczalnych do montażu została szczegółowo opisana w załączniku nr 1 do projektu wykonawczego; d) montaż dwóch aktywnych znaków D-6 z lampą błyskową koloru żółtego i czujnikami ruchu; e) montaż szafki zasilająco – sterowniczej RZS; f) montaż kabli zasilających; g) wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej w kolorze białym i czerwonym; h) montaż dwóch aluminiowych słupów oświetleniowych z oprawami typu LED doświetlającymi przejście; i) odtworzenie nawierzchni w miejscu usytuowania projektowanych kabli i słupów; j) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem; 2) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. 3) Szczegółowy zakres robót określają: a) projekt budowlany aktywne przejście dla pieszych w ciągu drogi gminnej nr 117047 D - ul. M. Kopernika. Projektant mgr inż. Zbigniew Zadrożny; b) projekt wykonawczy aktywne przejście dla pieszych w ciągu drogi gminnej nr 117047 D - ul. Kopernika. Projektant mgr inż. Zbigniew Zadrożny; c) projekt organizacji ruchu na czas budowy aktywnego przejścia w ciągu drogi gminnej nr 117047 D - ul. M. Kopernika. Projektant mgr inż. Zbigniew Zadrożny; d) projekt organizacji ruchu dla budowy aktywnego przejścia dla pieszych w ciągu drogi gminnej nr 117047 D - ul. M. Kopernika. Projektant mgr inż. Zbigniew Zadrożny; e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - budowy aktywnego przejścia dla pieszych w ciągu drogi gminnej nr 117047 D - ul. M. Kopernika. Projektant mgr inż. Zbigniew Zadrożny; 4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, w tym projektach budowlanych i wykonawczych, które są określone w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia. 5. Opis przedmiotu zamówienia dla części III: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie trzech aktywnych przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ul. M. Kopernika i H. Sienkiewicza w Dzierżoniowie: dwa przejścia na ul. M. Kopernika, jedno przejście na ul. H. Sienkiewicza obok Szkoły Muzycznej, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Nowoczesne przejścia dla pieszych - bezpieczna droga do szkoły". Zakres robót obejmuje w szczególności: a) wprowadzenie czasowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem i jej utrzymanie; b) montaż płytek integracyjnych typu STOP o wymiarach 35x35x5cm w kolorze żółtym; c) montaż Aktywnych Punktowych Elementów Odblaskowych w jezdni, specyfikacja APEO dopuszczalnych do montażu została szczegółowo opisana w załączniku nr 1 do projektu wykonawczego; d) montaż dwóch aktywnych znaków D-6 z lampą błyskową koloru żółtego i czujnikami ruchu; e) montaż czterech aktywnych znaków D-6b z lampą błyskową koloru żółtego i czujnikami ruchu; f) montaż szafki zasilająco – sterowniczej RZS; g) montaż kabli zasilających; h) wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej w kolorze białym i czerwonym; i) montaż czterech aluminiowych słupów oświetleniowych z oprawami typu LED doświetlającymi przejścia; j) odtworzenie nawierzchni w miejscu usytuowania projektowanych kabli i słupów; k) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem; 2) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. 3) Szczegółowy zakres robót określają: a) projekt budowlany budowy 3 aktywnych przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ul. M. Kopernika z ul. H. Sienkiewicza. Projektant mgr inż. Zbigniew Zadrożny; b) projekt wykonawczy budowy 3 aktywnych przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ul. M. Kopernika z ul. H. Sienkiewicza. Projektant mgr inż. Zbigniew Zadrożny; c) projekt organizacji ruchu na czas budowy 3 aktywnych przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ul. M. Kopernika z ul. H. Sienkiewicza. Projektant mgr inż. Zbigniew Zadrożny; d) projekt organizacji ruchu dla budowy 3 aktywnych przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ul. M. Kopernika z ul. H. Sienkiewicza. Projektant mgr inż. Zbigniew Zadrożny; e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - budowa 3 aktywnych przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ul. M. Kopernika z ul. H. Sienkiewicza. Projektant mgr inż. Zbigniew Zadrożny; 4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, w tym projektach budowlanych i wykonawczych, które są określone w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części. 6. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt. 1-5 zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, 3) wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom, 4) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót, 5) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją i bieżącym nadzorem nad robotami oraz wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień i opinii oraz tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych, 6) przekazania Zamawiającemu oświadczenia o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy, w dniu podpisania umowy, 7) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych, 8) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 9) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów - odległość ok. 12 km i poniesienia kosztów ich składowania, 10) wywozu pochodzących z rozbiórki mas mineralno-bitumicznych i ich utylizacji do zakładu utylizacji w Wałbrzychu na odległość ok. 50 km, 11) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego wraz ze stroną tytułową i dołączoną legendą, dostarczonego również w formie elektronicznej na płycie CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ w formacie TIF), 12) opłaty i wykonania wszelkich formalności z zajęciem pasa drogowego celem realizacji robót, 13) ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia lub konieczności ich przeniesienia zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenie lub założenie nowych, 14) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 15) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 16) uczestnictwa kierownika budowy i kierowników robót w cotygodniowych radach budowy, 17) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorowych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 18) przedłożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy oświadczenia, że zatrudnieni pracownicy, o których mowa w §3 ust.1 projektu umowy (załącznik nr 7, 15, 23 do SIWZ) świadczą pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art.22 §1 ustawy Kodeksu pracy (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.). 7. W przypadku, gdy w projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza przy wykonywaniu robót budowlanych wykorzystanie technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych pod warunkiem, że ich parametry techniczne i funkcjonalne będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Oferowane materiały i urządzenia równoważne muszą zagwarantować realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w projektach budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany i ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy i kierowników robót. 8.1. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenia, że pracownicy realizujący przedmiot umowy, o których mowa powyżej będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.). 8.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 3 ust. 1 projektu umów (załącznik nr 7, 15, 23 do SIWZ), Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 12 ust. 1 pkt. 1 lit „h” projektu umów (załącznik nr 7, 15, 23 do SIWZ). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 3 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 7, 15, 23 do SIWZ) czynności; 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA 1) Załącznik nr 9 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 10 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. DLA CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA 1) Załącznik nr 17 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 18 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów wówczas zobowiązany jest złożyć: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym we wzorze znajdującym się w: a) Dla części I zamówienia: załączniku nr 2 do SIWZ lit. A i B b) Dla części II zamówienia: załączniku nr 10 do SIWZ lit. A i B c) Dla części III zamówienia: załączniku nr 18 do SIWZ lit. A i B 2) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu udostępniającego zasoby - dokument wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby: a) Dla części I zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. b) Dla części II zamówienia - załącznik nr 12 do SIWZ. c) Dla części III zamówienia - załącznik nr 20 do SIWZ. Zamiast niniejszego formularza można przedstawić inne dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami będzie gwarantował rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określające w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku: a) Dla części I zamówienia: nr 2 do SIWZ lit. C b) Dla części II zamówienia: nr 10 do SIWZ lit. C c) Dla części III zamówienia: nr 18 do SIWZ lit. C o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany: a) Dla części I zamówienia: załącznik nr 3 do SIWZ. b) Dla części II zamówienia: załącznik nr 11 do SIWZ. c) Dla części III zamówienia: załącznik nr 19 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 6) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach