Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa wielofunkcyjnego boiska ze sztucznej trawy przy ZSPiP w Witoszycach”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa wielofunkcyjnego boiska ze sztucznej trawy przy ZSPiP w Witoszycach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa wielofunkcyjnego boiska ze sztucznej trawy przy ZSPiP w Witoszycach” Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy, zabezpieczonego wzdłuż dwóch krótszych boków piłkochwytami. Wymiary boiska wielofunkcyjnego: 30,0 x 44,0 m, przystosowanego do gier: - boisko do piłki ręcznej/nożnej - nawierzchnia sztuczna trawiasta – wysokość włókna trawy min. 24 mm, przepuszczalna, podbudowa elastyczna przepuszczalna poliuretanowa gr. min. 35 mm typu ET, wymiary zewnętrzne boiska 30,00 x 44,00 m, kolor nawierzchni zielony, kolor linii biały; -boisko do koszykówki – wymiary zewnętrze boiska 26,0 x 15,10 m, kolor nawierzchni zielony, kolor linii żółty; -boisko do siatkówki - wymiary zewnętrzne boiska 18,0 x 9,0 m, kolor nawierzchni zielony, kolor linii niebieski; Zakres robót obejmuje również: - wykonanie wzdłuż dwóch krótszych boków boiska piłkochwytów o wysokości 6,0 m i długości 30,0 mb, - wykonanie ogrodzenia panelowego o wysokości 4,0 m wokół boiska – dł. ok. 152 mb, w północno-wschodniej ścianie zamontowanie furtki o wym. 1,0 x 2,0 m oraz bramy dwuskrzydłowej 3,0 x 3,0 m, - wykonanie ławy betonowej C16/20 oraz montaż obrzeża betonowego 8x30 cm dookoła boiska; - wykonanie oświetlenia boiska – m.in. montaż słupów oświetleniowych - 4 szt. - maszty o wysokości 10 m na fundamentach z belkami do czterech opraw, montaż przewodów do opraw oświetleniowych, montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - oprawa o mocy 250 wraz ze źródłem światła – 4 szt., montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - oprawa oświetleniowa o mocy 150W wraz ze źródłem światła. -montaż wyposażenia boiska: -bramki do piłki ręcznej – 2 szt. -kosze do koszykówki – 2 szt. -zestaw do siatkówki. - Wyposażenie dodatkowe: - kontener na piasek kolor żółty, z polietylenu, poj. 500 l tj. 750 kg wraz z piaskiem zastosowanym do zasypania sztucznej trawy na boisku. - szczotka do szczotkowania boiska. - ławka bez oparcia z fundamentem – 4 szt., kosz na śmieci – 2 szt. Parametry nawierzchni ze sztucznej trawy: 1. wysokość włókna (mm) min.24 mm 2. gęstość (ilość pęczków na 1 m2) min.24 000 3. Wydłużenie względne przy zerwaniu (%) min. 10 4. Wytrzymałość na rozciąganie (N/mm2) min. 20 5. gęstość (ilość włókien na 1m2) min.280 000 6. grubość włókien (mikrony) min.150 7. ciężar włókna (DTEX) min.8 200 8. waga włókna min. 1 100 gr/m2 9. wypełnienie piasek kwarcowy Teren inwestycji stanowi działka o numerze ewid. 242, obręb Witoszyce aktualnie o nawierzchni trawiastej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także odpowiedzi na pytania Wykonawców do SIWZ z poprzedniego postępowania, stanowiące załącznik do SIWZ. Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w wersji papierowej i elektronicznej (płyta CD) – po 2 egz. UWAGA: przy kalkulacji ceny należy dodatkowo uwzględnić dostawę i montaż ławek bez oparcia - 4 szt. oraz koszy na śmieci - 2 szt., wg parametrów wskazanych w tabeli rozliczeniowej. Wskazane elementy nie są ujęte w przedmiarze, z zaznaczeniem, że przedmiar robót stanowi funkcję pomocniczą przy kalkulacji ceny w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. 3.2.We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. W przypadku doboru materiałów – jako kryteria równoważności wskazuje się tożsamość wymiarów, parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych. 3.2.1. Zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją konstrukcji i nawierzchni boiska (podbudowa, ławy fundamentowe, obrzeża betonowe, nawierzchnia ze sztucznej trawy, ogrodzenie, oświetlenie) wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących usługi geodezyjne, osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, adekwatnie do czasookresu wykonywania wymienionych czynności w okresie jej trwania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 (siedem tysięcy złotych 00/100 groszy). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na konto), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4.Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w sekretariacie UM i G w Górze, pokój nr 101 przed terminem złożenia ofert, tj. przed 07.05.2018 r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................(nazwa postępowania). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz, zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium, opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 11. Jeżeli koniec terminu związania ofertą przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, lub sobotę, nie ma potrzeby przedłużania go do następnego dnia. Zakończeniem biegu terminu związania ofertą jest bowiem zawsze konkretny dzień wyznaczony przez zamawiającego i wyliczony na podstawie art. 85 ust. 1 ustawy Pzp. Nie ma przy tym znaczenia, czy upływ tego terminu przypadnie w sobotę czy jakikolwiek dzień ustawowo wolny od pracy. Termin związania ofertą nie przedłuża się bowiem do poniedziałku tylko kończył w sobotę lub dzień wolny od pracy. Podsumowując: wymagana ważność dokumentu wadialnego to upływ terminu związania ofertą niezależnie od tego, czy przypada on na sobotę czy dzień ustawowo wolny od pracy. 12. W PRZYPADKU WNOSZENIA WADIUM W FORMIE INNEJ NIŻ PIENIĄDZ ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA DWIE MOŻLIWOŚCI: - DOKUMENT WADIALNY WSKAZUJE W TREŚCI NA WSZYSTKICH WYKONAWCÓW WCHODZĄCYCH W SKŁAD KONSORCJUM, - UZWZGLĘDNIAJĄC wyrok z dnia 15 lutego 2018 r. wydany w sprawie o sygn. akt: IV CSK 86/17 Sądu Najwyższego: ,,gwarancja wadialna wystawiona po zawiązaniu konsorcjum wyłącznie na pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego stanowi skuteczne zabezpieczenie oferty wspólnej i nie może stanowić podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wskazane w dziale XI pkt. 13 SIWZ: - wypełniony formularz ofertowy wraz z wypełnioną tabelą elementów rozliczeniowych, wzór oferty stanowią załączniki nr 1 i 1a do SIWZ, - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy, - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp (mającego zastosowanie również do spółek cywilnych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach