Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Budowa archiwum dla potrzeb Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości- etap I

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2012-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Budowa archiwum dla potrzeb Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości- etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Budowa archiwum dla potrzeb Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości - etap I w istniejącym budynku C stanowiącym cześć kompleksu budynków Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Długiej 49. 2. W ramach etapu I zostaną wykonane następujące prace: 1) Roboty budowlane: a) wykonanie konstrukcji klatki schodowej wraz z klapą dymową bez wykończenia, b) wykonanie konstrukcji do stanu surowego na poziomie piwnic i parteru, c) wykonanie pełnej przebudowy piętra pierwszego wraz z pracami wykończeniowymi i montażem regałów przesuwnych, 2) Prace instalacyjne: a) wykonanie instalacji elektrycznych i SAP na klatce schodowej i piętrze pierwszym, b) wykonanie instalacji hydrantowej i zasilania, c) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w zakresie postawienia jednostki wentylacyjnej w parterze oraz wykonanie instalacji piętra pierwszego (bez parownika) 3. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące wykonania zawarte są w następujących opracowaniach wymienionych poniżej: 1) Projekt: architektura i konstrukcja - zał. nr 9 do SIWZ, 2) Projekt: instalacja sanitarna - zał. nr 10 do SIWZ, 3) Projekt: instalacja elektryczna - zał. nr 11 do SIWZ, 4) Przedmiary -zał nr 12 do SIWZ, 5) Specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót - zał nr 13 do SIWZ, 6) Decyzja nr 154/2012 - zał nr 14 do SIWZ, 7) Oświadczenie projektanta o materiałach - zał nr 15 do SIWZ, 4. Zamawiający informuje, że przedstawione przedmiary są dokumentami pomocniczymi dla określenia zakresu i ilości robót budowlanych, podstawą wyceny są projekty. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. 5. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawcy mogą dokonywać wizji po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 6. Zamawiający oprócz warunków określonych w dokumentacji projektowej, decyzji pozwolenia na budowę określa następujące warunki wykonania przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, żeby roboty budowlane były prowadzone od poniedziałku do piątku w godz. 7 - 20, kolejność wykonywania prac ustalana będzie z Zamawiającym, b) Zamawiający wymaga, żeby roboty budowlane o dużym natężeniu hałasu, wibracji były prowadzone po godz. 16 z uwagi na czynny, sąsiadujący budynek użyteczności publicznej, c) Zamawiający wymaga aby roboty budowlane prowadzone były w sposób, jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektów, umożliwiając prawidłowe ich funkcjonowanie, d) Zamawiający wymaga aby gruz lub inne odpady powstałe w wyniku prac remontowych były uprzątnięte każdorazowo z ciągów komunikacyjnych, e) Zamawiający wymaga aby Wykonawca we własnym zakresie zapewnił składowanie i sprzątanie odpadów, f) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy. Wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, g) Wykonawca, wyłoniony w drodze przetargu, przekaże Zamawiającemu gwarancje producentów, aprobaty techniczne i certyfikaty na materiały wbudowywane w ramach realizacji zamówienia, przed ich wbudowaniem, h) Zamawiający wymaga aby najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca przedłożył wymagane przepisami prawa zezwolenie określone ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r.o odpadach tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm. bądź przedstawił stosowne uzgodnienia z zakresu gospodarki odpadami tj. złożył informację o wytwarzanych odpadach oraz sposobach gospodarowania nimi. Zamawiający informuje, że stosowne druki można pobrać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu, i) prace przygotowawcze t.j zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, wykonanie i bieżące utrzymanie dróg wewnętrznych dla potrzeb terenu budowy, Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt, j) dla potrzeb realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy poprzez wygrodzenie pasa bezpieczeństwa taśmą ostrzegawczą oraz odpowiednim oznakowaniem, ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody majątkowe i osobowe, k) od daty rozpoczęcia robót do daty obioru końcowego, Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji przedmiotu zamówienia, 7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcy gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia licząc od dnia końcowego obioru robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest rozszerzyć odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady robót objętych przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od dnia końcowego obioru robót. 9. Zamawiający informuje, że wskazane w dokumentacji: typy i symbole materiałów lub urządzeń oraz nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Nie wykazanie materiałów równoważnych traktowane będzie jako deklaracja wbudowania materiałów wymienionych w dokumentacji i przedmiarach robót. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia z podaniem zakresu realizacji zamówienia - zał. nr 7 do SIWZ. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 15. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach