Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
- Data zamieszczenia: 2012-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowosci prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę, montaż oraz naprawę żaluzji i rolet - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, montaż i naprawa żaluzji oraz rolet zgodnie z bieżącymi potrzebami dla KWP w Łodzi, jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego i Biura Spraw Wewnętrznych KGP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. Formularzu asortymentowo-cenowym. Szczegółowy opis warunków wykonania zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ, tj. wzorze umowy. 2. Ilości asortymentu przedstawione w załączniku nr 2 SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Ostateczna ilość poszczególnych dostaw będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 3. Wykonawca w zaproponowanych cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z pomiarem, montażem i dostarczeniem do Zamawiającego oraz ewentualnym demontażem starych żaluzji oraz rolet. 4. Towar musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, kompletny oraz sprawny technicznie. Dostarczony asortyment musi spełniać wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ. 5. Materiały zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, w szczególności atest niepalności (ITB) oraz atest higieniczny (PZH) - do przedstawienia na żądanie Zamawiającego w trakcie obowiązywania umowy. 6. Wykonawca, w trakcie trwania umowy, zobowiązany będzie do wykonywania wszelkich czynności naprawczych mających na celu utrzymanie żaluzji oraz rolet w pełnej sprawności technicznej z uwzględnieniem wymiany zużytych części i podzespołów na fabrycznie nowe. 7. Wykonawca na dostarczone żaluzje i rolety udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy licząc od dnia zamontowania. Gwarancja obejmuje wszelkie wykryte podczas eksploatacji usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją ich użytkowania. 8. Wykonawca w Formularzu ofertowym wpisze osobę upoważnioną do kontaktu z Zamawiającym, poda imię i nazwisko, nr telefonu, fax oraz e - mail. Ze strony Zamawiającego do kontaktu będzie wyznaczona osoba, która zostanie wpisana w umowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395154009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż żaluzji i rolet.
Dodano: 2014-12-30 - Przetarg nieograniczony na dostawę, montaż oraz naprawę żaluzji i rolet
Dodano: 2013-11-25 - sukcesywna dostawa, montaż i naprawa żaluzji oraz rolet
Dodano: 2010-12-20 - Dostawa, montaż oraz naprawa żaluzji i rolet
Dodano: 2010-11-15 - Dostawa z montażem rolet materiałowych oraz oklejenie okien folią mleczną dla obiektu Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36
Dodano: 2010-11-10 - Dostawa z montażem rolet materiałowych i żaluzji pionowych oraz oklejenie okien folią mleczną dla obiektu Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36
Dodano: 2010-08-06