Przetargi.pl
Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Wojska Polskiego 73 w Sieradzu w celu utworzenia lokali mieszkalnych

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2016-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Wojska Polskiego 73 w Sieradzu w celu utworzenia lokali mieszkalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania budynku przy ul. Wojska Polskiego 73 w Sieradzu w celu utworzenia wielorodzinnego budynku mieszkalnego tj. zmianę sposobu użytkowania istniejącego budynku na lokale mieszkalne o charakterze socjalnym wraz z urządzeniami budowlanymi. W ramach zamówienia przewiduje się zmianę układu funkcjonalnego pomieszczeń, wymianę stolarki zewnętrznej i wewnętrznej, termomodernizację budynku, wykonanie wszystkich instalacji służących funkcjonowaniu budynku, wykonanie: przyłączy, zagospodarowania terenu wokół budynku wraz z zielenią, ogrodzenie oraz wykonanie przebudowy odcinka drogi wewnętrznej, od zjazdu publicznego obsługującego przeprojektowywany budynek w km 52+675 drogi krajowej nr 83 strona prawa do zjazdu publicznego zlokalizowanego w km 52+763 drogi krajowej nr 83 strona prawa wraz ze zjazdem oraz miejsc parkingowych i ciągu pieszego, wzdłuż tej drogi. Układ komunikacyjny zlokalizowany jest na działkach: 4/3, 4/32 obręb 2, 45/1, 45/4 obręb 25. W budynku zostaną przebudowane ścianki działowe na poszczególnych kondygnacjach, wymienione zostaną warstwy podłogowe na kondygnacjach mieszkalnych, dobudowane kominy, wymienione pokrycie dachu. Układ ścian nośnych oraz stropy nie ulegają zmianie. Na zewnątrz wyburzone zostaną: istniejąca rampa (podjazd dla osób niepełnosprawnych), wiatrołap, schody oraz pozostałe elementy ujęte w dokumentacji projektowej. Zakres zamówienia nie obejmuje wykonywania studni kablowej SK1. 2. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 3. Wykonawca jest zobowiązany: a) wystąpić do zarządcy drogi o zajęcie pasa drogowego, opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym i uzyskać decyzję na zajęcie pasa drogowego w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót (dotyczy m.in. przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej) po zakończonych robotach w pasie drogowym nawierzchnie należy odtworzyć, b) uzyskać dokument potwierdzający odbiór pasa drogowego przez zarządcę drogi, c) wykonać wszystkie roboty, w tym branżowe i sieciowe oraz uzyskać dokumenty potwierdzające prawidłowość ich wykonania. W przypadku robót sieciowych np. wodnokanalizacyjnych, dokumentem potwierdzającym prawidłowość wykonania robót będzie protokół odbioru robót z udziałem przedstawiciela gestora sieci (np. Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji uprawnionego do pełnienia czynności odbiorowych), d) uzgodnić termin wykonania przyłącza kanalizacji deszczowej z właścicielem działki 81/7 obręb 25 (droga wewnętrzna) - SEM-BET Sp. z o.o., e) dostarczyć Zamawiającemu dokumenty umożliwiające uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 4. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXV specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z projektu podstawowego budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. 6. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem przez projektanta w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 złotych (słownie złotych: sto tysięcy 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP O/Sieradz Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy umieścić w odrębnej kopercie załączonej do oferty. Uwaga! W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 5), z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Termin, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do gwaranta lub poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z gwarancji lub poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do gwaranta lub poręczyciela. 7. Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach