Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadań inwestycyjnych termomodernizacji 5 budynków biurowych w Kamieniu Pomorskim (dwóch), Gryfinie, Kołobrzegu oraz w Szczecinku

Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-525 Szczecin, ul. Roosevelta
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 48-03-600, 091 48-03-663, , fax. 91 48-03-656
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1,2
    70-525 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 48-03-600, 091 48-03-663, , fax. 91 48-03-656
    REGON: 00102080300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadań inwestycyjnych termomodernizacji 5 budynków biurowych w Kamieniu Pomorskim (dwóch), Gryfinie, Kołobrzegu oraz w Szczecinku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z opracowanymi Programami Funkcjonalno-Użytkowymi, zadań inwestycyjnych związanych z termomodernizacją budynków biurowych w ramach 5 projektów współfinansowany ze środków UE pn.: 1) „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Kamieniu Pomorskim przy ul. Mieszka I 5b ”, 2) „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Kamieniu Pomorskim przy ul. Długosza 17 ”, 3) „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Gryfinie przy ul. Szczecińskiej 24 ”, 4) „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Kołobrzegu przy ul. Armii Krajowej 2 ”, 5) „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Szczecinku przy ul. Adama Mickiewicza 13/14”. 2. Przedmiot umowy będzie realizowany na podstawie Programów Funkcjonalno - Użytkowych opracowanych dla poszczególnych lokalizacji przez firmę BENSA Krzysztof Żmudzki z siedzibą w Kielcach, ul. Starodomaszowska 30/48, 25-315 Kielce - zwanych dalej „PFU". 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia, mając na uwadze lokalizacje budynków, w których ma być wykonana kompleksowa modernizacja energetyczna, na 5 części: Część nr 1 (Kamień Pomorski 1) – Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w budynku w Kamieniu Pomorskim przy ul. Mieszka I 5b; Część nr 2 (Kamień Pomorski 2) – Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w budynku w Kamieniu Pomorskim przy ul. Długosza 17; Część nr 3 (Gryfino) – Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w budynku w Gryfinie przy ul. Szczecińskiej 24; Część nr 4 (Kołobrzeg) – Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w budynku w Kołobrzegu przy ul. Armii Krajowej 2; Część nr 5 (Szczecinek) – Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w budynku w Szczecinku przy ul. Adama Mickiewicza 13/14. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w: 1) programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU)- załącznik nr 1 części nr 1-5 do SIWZ, 2) audycie - ex-ante - opracowaniu pt. „Metodyka sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POIiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1." - załącznik nr 2 części nr 1-5 do SIWZ, 3) audycie energetycznym - załącznik nr 3 części nr 1-5 do SIWZ, 4) zestawieniu wskaźników do monitorowania postępu rzeczowego projektu - załącznik nr 4 części nr 1-5 do SIWZ oraz 5) zestawienie elementów scalonych – załącznik nr 5 części nr 1-5 do SIWZ, 6) wzorze umowy - załącznik nr 6 części nr 1-5 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, obejmujący w szczególności: 1) przygotowanie niezbędnej dokumentacji projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami PFU wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych warunków, opinii rzeczoznawców, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem wymogów z nich wynikających, w szczególności : 1.1) zlecenie ekspertyzy, opinii eksperta o stwierdzeniu (bądź braku stwierdzenia) obecności siedlisk i gniazd ptaków oraz występowania nietoperzy; 1.2) złożenie do właściwego organu administracyjnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, bądź zgłoszeniu zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych; 2) wykonanie, na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej, robót budowlanych wskazanych w ust.1, przy czym obowiązkiem Wykonawcy jest osiągnięcie wymaganych wskaźników określonych w załączniku nr 4 części nr 1-5 do SIWZ, 3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 4) pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót wykonanych na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej. 6. Modernizacja energetyczna budynków stanowiących przedmiot zamówienia, określonych w ust. 1 , obejmuje wykonanie: 1) dokumentacji projektowej, w skład której wchodzić będzie: 1.1) dokumentacja projektowa, w tym projekty budowlane i wykonawcze w podziale na poszczególne branże (budowlana, sanitarna, elektryczna) - 4 egz. w formie papierowej; 1.2) przedmiar robót budowlanych - 2 egz. w formie papierowej; 1.3) kosztorys sporządzony wg wytycznych podanych w PFU o wartości zgodnej z ofertą Wykonawcy na elementy dotyczące realizacji robót budowlanych (kosztorys ten jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy oraz ograniczenia zakresu robót) - 2 egz. w formie papierowej; 1.4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - 2 egz. w formie papierowej; 1.5) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ - 2 egz. w formie papierowej; 1.6) harmonogram rzeczowo - finansowy na wartość zgodną z ofertą Wykonawcy na elementy dotyczące realizacji robót budowlanych zawierający zestawienie robót budowlanych w porządku chronologicznym, ramy czasowe wykonania poszczególnych etapów i rodzajów robót objętych przedmiotem umowy wraz z szacunkiem przerobu określonego w kwotach brutto i przewidzianych płatności kwartalnych, przy uwzględnieniu wykorzystania do ich realizacji określonych zasobów ludzkich i określonych zasobów materiałowych, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy; 1.7) całość dokumentacji wykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD/DVD - 4 egz. 1.8) dokumentacja powykonawcza; 1.9) całość dokumentacji powykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD/DVD – 4 egz. 2) robót budowlanych w zakresie: 2.1) Kamień Pomorski, ul. Mieszka I 5b 2.1.1) ocieplenie stropodachu, 2.1.2) ocieplenie ścian zewnętrznych, 2.1.3) wymianę drzwi zewnętrznych, 2.1.4) wymianę okien, 2.1.5) modernizacje instalacji c.o: 2.1.6) wymianę źródła ciepła 2.1.7) modernizacje oświetlenia, wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne LED wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi. 2.2) Kamień Pomorski, ul. Długosza 17 2.2.1) ocieplenie dachu, 2.2.2) ocieplenie ścian zewnętrznych 2.2.3) wymianę drzwi zewnętrznych, 2.2.4) wymianę okien, 2.2.5) modernizacje instalacji c.o. 2.2.6) montaż instalacji fotowoltaicznej, 2.2.7) wymianę źródła ciepła 2.2.8) modernizacje oświetlenia – wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne LED wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi. 2.3) Gryfino, ul. Szczecińska 24 2.3.1) ocieplenie stropodachu, 2.3.2) ocieplenie ścian zewnętrznych, 2.3.3) wymianę drzwi zewnętrznych, 2.3.4) wymianę okien, 2.3.5) montaż instalacji fotowoltaicznej, 2.3.6) modernizacja instalacji c.o., 2.3.7) modernizacja instalacji c.w.u., 2.3.8) modernizacje oświetlenia – wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne LED wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi. 2.4) Kołobrzeg, ul. Armii Krajowej 2 2.4.1) ocieplenie podcienia wejścia głównego, 2.4.2) ocieplenie ścian zewnętrznych, 2.4.3) montaż instalacji fotowoltaicznej, 2.4.4) wykonanie przyłącza gazowego, 2.4.5) wykonanie instalacji gazowej, 2.4.6) modernizacje instalacji c.o., 2.4.7) wymianę źródła ciepła, 2.4.8) modernizacje oświetlenia - wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne LED wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi. 2.5) Szczecinek, ul. Adama Mickiewicza 13/14 2.5.1) ocieplenie dachu 2.5.2) ocieplenie stropodachów, 2.5.3) ocieplenie ścian zewnętrznych, 2.5.4) wymianę drzwi zewnętrznych, 2.5.5) wymianę okien, 2.5.6) montaż instalacji fotowoltaicznej, 2.5.7) wymianę źródła ciepła, 2.5.8) modernizacje oświetlenia - wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne LED wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: dla części nr 1 w wysokości 20.000,00 zł, dla części nr 2 w wysokości 10.000,00 zł dla części nr 3 w wysokości 20.000,00 zł, dla części nr 4 w wysokości 25.000,00 zł, dla części nr 5 w wysokości 20.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2016r. poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Numer 32 1010 1599 0026 4213 9120 0000, z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu na roboty budowlane zadań inwestycyjnych termomodernizacji –część nr …………..”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca załączy do oferty oryginalny dokument potwierdzający jego wniesienie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrócenie go Wykonawcy, bez naruszania oferty (np. w odrębnej kopercie). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w dokumencie gwarancji należy wskazać: a) nazwę gwaranta oraz beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), b) obowiązek zapłaty sumy gwarancyjnej odpowiadającej wysokością kwocie wymaganego wadium; suma gwarancyjna powinna być wyrażona w złotych polskich, c) stan rzeczy, którego zaistnienie jest powodem żądania zapłaty przez beneficjenta (Zamawiającego). Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w: - art.46 ust.4a ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej prze Wykonawcę jako najkorzystniejszej; - art. 46 ust.5 ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Gwarancja winna mieć charakter terminowy, bezwarunkowy, nie może być odwoływalna i winna być płatna na „pierwsze żądanie” beneficjenta gwarancji. 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz powinno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Odmowa wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą nie powoduje utraty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach