Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-230 Szczecin, ul. Potulicka
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4472000, , fax. 91 447 20 01
- Data zamieszczenia: 2020-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie
ul. Potulicka 2
70-230 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4472000, , fax. 91 447 20 01
REGON: 01126394600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi; wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach mieszkalnych; wymiana okien połaciowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi; wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach mieszkalnych; wymiana okien połaciowych”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowy zakres robót stanowią Przedmiary robót - załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)- załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Kod CPV: 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej. 4. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część I - Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej w lokalach mieszkalnych i kwaterze internatowej, Część II - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych, Część III - Wymiana stolarki połaciowej w lokalach mieszkalnych. 5. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w STWiORB i Przedmiarach, pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku, jeśli w jakimkolwiek Przedmiarze, STWiORB lub wymaganiach Zamawiającego opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, oznacza to, że Zamawiający wymaga użycia materiałów lub urządzeń spełniających w stopniu, co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały wskazane przez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 7. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 344). 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz oferty. 12. Zamawiający stosownie do wymagań art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób (z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie), wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. wykonanie wszystkich robót i usług, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Ww. wymóg dotyczy również Podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa a art. 29 ust. 3a ustawy: Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wykonujących ww. czynności zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zarówno przez wykonawcę jak i podwykonawców. Wykaz zostanie złożony przed podpisaniem umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku wystąpienia zmian dotyczących zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie do 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zmianę Zamawiającemu. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do sprawdzenia tożsamości każdego z pracowników, wykonujących czynności wskazane w ppkt 1 i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. 3) Zamawiający dopuszcza, aby osoba fizyczna, która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, osobiście wykonywała czynności związane z realizacją umowy, dotyczy to również ewentualnych podwykonawców. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 14. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 15. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wykonanego przedmiotu umowy na własne ryzyko i koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 16. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowej analizy wszystkich dokumentów załączonych do SIWZ, celem uwzględnienia w złożonej ofercie kosztów wszystkich prac i czynności, które są przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3) wskazanie przedstawiciela Wykonawcy, z którym będą uzgadniane wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem Wykonawca złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej oraz może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowo budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej w zasobie własnym i zarządzanym przez Szczecińskie TBS, w podziale na części: część 1, część 2, część 3
Dodano: 2024-02-29 - Modernizacja zabytkowego budynku dawnego domu zdrojowego, w którym mieści się Międzynarodowy Dom Kultury w Międzyzdrojach
Dodano: 2024-02-07 - wykonywanie prac remontowo-budowlanych wraz z montażem polegających na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej systemowej w lokalach oraz budynkach mieszkalnych
Dodano: 2022-09-16 - Dostawa i wymiana połaciowej stolarki okiennej PCW w zasobach stanowiących własność
Dodano: 2021-02-22 - Roboty związane z wymianą stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
Dodano: 2021-01-26 - Dostawa i wymiana połaciowej stolarki okiennej PCW w zasobach stanowiących własność Szczecińskiego TBS Sp. z o.o.
Dodano: 2020-12-30 - Roboty związane z wymianą stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa i wymiana połaciowej stolarki okiennej PCV w zasobach stanowiących własność Szczecińskiego TBS Sp. z o.o.
Dodano: 2020-11-19 - Roboty remontowe w budynkach nr 12 i 15 przy ul. Wroniej 3 w m. Wałcz. Znak postępowania 411/2020
Dodano: 2020-06-08 - Wymiana stolarki okiennej z drewna sosnowego warstwowo klejonego w rejonie TBS Prawobrzeże Sp. z o. o. w Szczecinie
Dodano: 2020-06-04