Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna ogłasza przetarg
- Adres: 00-349 Warszawa, Tamka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 578 47 01/02 , fax. 22 578 47 47
- Data zamieszczenia: 2020-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Tamka 1
00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 578 47 01/02, fax. 22 578 47 47
REGON: 70012800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www,bip. ohp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budzetowa podlegla MRPiPS
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w budynku szkoleniowo-biurowym w Słupsku ul. Dunikowskiego 3, w budynku warsztatowym w Pasłęku ul. Polna 2Aw ramach projektu "Termomodernizacja budynków OHP" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych w budynku szkoleniowo-biurowym w Słupsku ul. Dunikowskiego 3, w budynku warsztatowym w Pasłęku ul. Polna 2Aw ramach projektu "Termomodernizacja budynków OHP" - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania z ofertą, w wysokości a) 28 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych) w przypadku starania się o zamówienie w zakresie Części I; b) 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych) w przypadku starania się o zamówienie w zakresie Części II. 2. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: Narodowy Bank Polski, nr rachunku:24 1010 1010 0139 8313 9120 0000 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr 6/B/KGOHP/2020/BI 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Wymagany jest przelew (niedopuszczalna jest wpłata gotówkowa). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium został załączony do oferty. 5. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. W dokumencie gwarancji/poręczenia gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania wypłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta/zamawiającego, albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentów potwierdzających umocowanie osób podpisujących żądanie wypłaty). Bankiem prowadzącym rachunek Zamawiającego jest Narodowy Bank Polski, który wg wewnętrznych regulaminów poświadcza podpisy „w zakresie związanym z prowadzeniem rachunku”. Wykonawca może złożyć dokument wadialny z wymogiem przesłania żądania wypłaty wadium za pośrednictwem banku, pod warunkiem, że gwarant/poręczyciel zaakceptuje w dokumencie tę formę poświadczania, uznając ją przy ew. żądaniu wypłaty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, albo włożyć w kopertę, w której znajduje się składana oferta (nie spinać trwale z ofertą). 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. W przypadku zmiany adresu bądź nr kąta, na które należy zwrócić wadium Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego. 10. Pozostałe wymagania dotyczące wadium określone są w ustawie Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg Załącznika nr 4 dołączonego do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Skrzeszew ”
Dodano: 2024-03-18 - Bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez ZGN Targówek ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej
Dodano: 2024-03-18 - Przebudowa instalacji wraz z remontem węzłów sanitarnych
Dodano: 2024-03-18 - MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16
Dodano: 2024-03-18 - Budowa ciągu pieszego pomiędzy ul. Gen. Franciszka Kleeberga i ul. Gen. Tadeusza Kutrzeby.
Dodano: 2024-03-18 - Modernizacja istniejącego na terenie gminy oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Słupno
Dodano: 2024-03-17 - „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Świerczach – Etap II”
Dodano: 2024-03-15 - Wymiana dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miasta Płocka od ul. Zduńskiej (budynek C) w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” dofinansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji (...)
Dodano: 2024-03-15 - „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Glinojeck, Żeleźnia i Ościsłowo”
Dodano: 2024-03-14 - 195/2024 Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m. 33, przy ul. Trakt Lubelski 353 m. 50 w Warszawie.
Dodano: 2024-03-14