Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle w ramach 3 części

Powiat Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4483410 w. 108 , fax. 134 463 189
  • Data zamieszczenia: 2020-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jasielski
    ul. Rynek 18
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4483410 w. 108, fax. 134 463 189
    REGON: 37044025800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.jaslo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle w ramach 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle w ramach 3 części: a. Część nr 1 - Przebudowa nieużytkowej części poddasza wraz z nadbudową klatki schodowej w budynku starostwa Powiatowego w Jaśle w ramach zadania pn. „Modernizacja pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle”. b. Część nr 2 - wykonanie instalacji klimatyzacji dla całego budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle (oprócz systemu K-9) i instalacji elektrycznych w zakresie zasilania klimatyzatorów oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle w ramach zadania pn. „Podniesienie efektywności energetycznej budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle”. c. Część nr 3 - wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji wod.-kan i wykonanie przykanalika poza budynkiem w ramach zadania pn. „Modernizacja pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Część nr 1: Roboty w nieużytkowej części poddasza wraz z nadbudową klatki schodowej w budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle – roboty: budowlane, elektryczne, sanitarne i klimatyzacja: a) Roboty rozbiórkowe: rozebranie fragmentu stropu w miejscu klatki schodowej, rozebranie pokrycia dachowego w miejscu wykonania szachtu dla klapy oddymiającej, rozkucie otworów drzwiowych. b) Roboty budowlano – montażowe: wykonanie schodów wewnętrznych w konstrukcji żelbetowej, 1 kpl klapy oddymiającej wraz z konstrukcją nośną, ścianek działowych w lekkiej konstrukcji stalowej z wypełnieniem z wełny mineralnej oraz obłożone płytami GKF wg. wybranego systemu spełniające parametry klasy odporności ogniowej EI30, ścianki działowe mają być posadowione bezpośrednio na stropie (nie na wylewce cementowej), montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych (kształt, wygląd, parametry jak w istniejącej części budynku, rys nr A.PB.3.1), drzwi do łazienki (do pom. 0.04) wyposażyć w elektrozaczep i szyfrator, stolarki drzwiowej wewnętrznej do ustępów z płyt HPL, montaż okien w łazience dla niepełnosprawnych, sufity podwieszane nad pomieszczeniami biurowymi wykonać w konstrukcji stalowej w układzie krzyżowym dwupoziomowym ocieplone wełną mineralną gr 25 cm wykończone płytami GKF2x15 mm o klasie odporności ogniowej REI60, sufit podwieszany nad korytarzem i klatką schodową wykonać jak nad pomieszczeniami biurowymi i na konstrukcji drewnianej od góry w przestrzeni poddasza nieużytkowego należy wykonać przejście techniczne – pomost techniczny z desek (P3-przekrój A1), sufity podwieszone na istniejących skosach poddasza wykonać w klasie REI60 docieplając wełną mineralną gr 15 cm, montaż 2 szt schodów strychowych o wymiarach 80x120 cm w klasie odporności EI60, wyłazu dachowego o wymiarach 80x80 cm (wymiary wewnętrzne), wykonanie robót związanych z wydzieleniem klatki schodowej ze względów ppoż., wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej elementami drewnianymi. c) Roboty wykończeniowe: ściany wewnętrzne istniejące murowane należy wykończyć w tynku gipsowym, gładzonym, gr 15 mm, w kolorze białym, w korytarzach i na klatce schodowej - do wysokości 1,50 m wykonać lamperie w tynku mozaikowym, parapety wewnętrzne z aglomarmuru gr 4 cm, w pomieszczeniach biurowych posadzki z paneli podłogowych klasy ścieralności: AC5, klasy użyteczności: 33, grubość: 8-12 mm, powierzchnia: struktura drewna, podkład: mata kwarcowa, w pomieszczeniach sanitarnych posadzka z płytek gresowych o klasie ścieralności PEI5, w korytarzu oraz na klatce schodowej posadzka z płytek gresowych o klasie ścieralności PEI5, wykończenie łazienek wg. projektu wykonawczego (rys nr A.PW.1.10 i nr APW.1.11), malowanie farbami emulsyjnymi. d) Roboty elektryczne: wykonanie instalacji elektrycznej wg. rys: nr E-1/A i nr E-1/B (projekt budowlany), zasilania elektrycznego i tabl. TB-5 wg rys. nr E-2 (projekt bud.), instalacji oddymiania wg rys. nr E-3 (projekt bud.), okablowania strukturalnego wg rys. nr E-4 (projekt bud.). W zakresie zasilania agregatu klimatyzacji K-9 poddasza należy zasilić go z projektowanej tablicy TB-5, do której należy wykonać nową linię zasilającą z głównej rozdzielni TL-2 (I piętro, skrzydło zachód) wg rys nr E4 (projekt bud.) e) Roboty sanitarne: wykonanie instalacji c.o. polegające na zainstalowaniu grzejników zgodnie z rys nr 1 (projekt bud.) i włączeniu ich do istniejącej instalacji wykonanej z rur miedzianych. Gałązki grzejników wykonać z rur miedzianych o średnicy 15 mm. Istniejące piony przedłużyć do wysokości ok. 1 m nad posadzkę i zakończyć zaworem odpowietrzającym. Przed każdym grzejnikiem zainstalować zawór termostatyczny, a za grzejnikiem zawór odcinający powrotny. f) Zakres obejmuje również wykonanie wewnętrznej instalacji wody zimnej, wewnętrznej instalacji wody ciepłej i cyrkulacji oraz kanalizacji sanitarnej. g) Należy również wykonać instalację hydrantową zasilaną z istniejącego pionu hydrantowego o średnicy 50 mm, który znajduje się na II piętrze. h) f) Klimatyzacja: wykonanie dotyczy tylko systemu K-9 obejmującego nieużytkową część poddasza. System składa się z jednostki zewnętrznej o wydajności chłodniczej 33,5 kW oraz 16 jednostek wewnętrznych. Sterowanie lokalne jednostkami wewnętrznymi odbywać się będzie poprzez sterowniki bezprzewodowe (indywidualne sterowanie dla każdego pomieszczenia). Jednostkę zewnętrzną - agregat posadowić na konstrukcji wsporczej wg projektu. Zasilanie agregatu systemu K-9 należy wykonać z projektowanej tablicy TB-5. Przejścia przewodów przez przegrody budowlane należy wykonać w tulejach ochronnych, a w przypadku przejść przez strop poddasza należy zastosować tuleje ochronne ppoż. EI60. Instalacje III piętra - poddasza należy poprowadzić na stropie poddasza. b. Część nr 2: a) Wykonanie instalacji klimatyzacji realizowanej za pomocą ośmiu niezależnych systemów klimatyzacji typu VRF (system K-9 będzie realizowany w oddzielnym zamówieniu). Każdy z układów realizowany będzie poprzez niezależnie pracujące jednostki zewnętrzne, zlokalizowane na ścianie budynku. Instalację hydrauliczną chłodniczą należy wykonać z rur miedzianych atestowanych dla czynnika R410A. Przejścia przewodów przez przegrody budowlane należy wykonać w tulejach ochronnych, a w przypadku przejść przez strop poddasza należy zastosować tuleje ochronne ppoż. EI60. Instalacje prowadzone korytarzami (parter, I piętro, II piętro) nie należy zabudowywać płytami g-k (przewiduje się w terminie późniejszym sufity podwieszane rozbieralne), natomiast instalacje III piętra należy poprowadzić na stropie poddasza. Jednostki zewnętrzne – agregaty posadowić na konstrukcji wsporczej wg. projektu. Sterowanie lokalne jednostkami wewnętrznymi odbywać się będzie poprzez sterowniki bezprzewodowe (indywidualne sterowanie dla każdego pomieszczenia). W celu odprowadzenia skroplin od jednostek wewnętrznych należy zastosować pompki skroplin. b) w zakresie instalacji zasilających: wymianę WLZ-tu i dobudowę wyłącznika głównego ppoż. dla punktu poboru TG-1 zlokalizowanego na I p. skrzydła zachodniego budynku, wymianę WLZ-tu i wyłącznika głównego ppoż. dla punktu poboru TG-2 zlokalizowanego na I p. skrzydła wschodniego budynku, rozbudowę obu tablic głównych o T-wlz wyposażony dodatkowo w pola zasilające (Klimy, PV, Kompensacji). w zakresie instalacji wewnętrznych: tablic rozdzielczych T1-klim i T2-klim wraz z liniami zasilającymi, linii zasilających centrale klimatyczne K1---K9 na ścianie zewnątrz budynku, obwody 230 V do zasilania wewnętrznych jednostek klimatyzacji c) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy szczytowej 28,2 kWp. Na dachu od strony południowej należy zamontować 52 panele o mocy 300Wp każdy, a od strony zachodniej 42 panele o mocy jw. Dwa trójfazowe inwertery fotowoltaiczne 15,0 kW i 12,5 kW przekształcając wygenerowaną przez panele fotowoltaiczne energię elektryczną z prądu stałego na prąd przemienny zasilą rodzielnice główne budynkuTG1 i TG2. Nad generatorami PV należy utworzyć strefę konta ochronnego instalowanymi do kominów iglicami aluminiowymi wys. 2,5-3 m uziemionymi do zwodów poziomych. c. Część nr 3: a) Rozbudowa instalacji wody zimnej, polegającej na doprowadzeniu jej do pomieszczeń nr 314 i 111. b) Rozbudowa wewnętrznej instalacji wody ciepłej, polegającej na zamontowaniu miejscowo podgrzewaczy elektrycznych wytwarzających ciepłą wodę. c) Rozbudowa kanalizacji sanitarnej wewnętrznej odprowadzającej ścieki z pomieszczeń nr 314 i 111 pionami PK1 i PK2. d) Odprowadzenie ścieków z budynku rurociągiem z rur PCV o średnicy 160 mm po trasie starego rurociągu żeliwnego. Na trasie załamania rurociągu należy wykonać studzienkę PCV o średnicy 315 mm z włazem żeliwnym B-125.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Część nr 1: 20 000,00 zł. , Część nr 2: 20 000,00 zł, Część nr 3: 500,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 669). Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w postaci elektronicznej w oryginale opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). Beneficjentem wadium wnoszonego w przedmiotowej formie jest Powiat Jasielski. Wykonawca może przesłać dokument wraz z kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez platformę https://epuap.gov.pl lub na adres mailowy: starosta@powiat.jaslo.pl. Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 3. Zamawiający zaleca, by w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został dołączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się umieszczenie dokumentów wadialnego w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w foliowej oprawie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Rymanowie Nr 53 8636 0005 2001 0004 5740 0009. Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w ust. 3 pkt 1) lit. a)SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie wykonawca składa wraz z ofertą wg załącznika (wzór) nr 9.4. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach