Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych, remontowych, elektrycznych i sanitarnych w budynkach Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2020-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 18960000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych, remontowych, elektrycznych i sanitarnych w budynkach Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych, remontowych, elektrycznych i sanitarnych w budynkach Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia następujących ofert częściowych: Część 1 – Wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych w budynku „Fellach” ul. Doświadczalna 50A w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz, który zawiera: a) przedmiar robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót remontowo-budowlanych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Część 2 – Wykonanie robót remontowych budowlanych, elektrycznych i sanitarnych w obiektach naukowo-dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz, który zawiera: a) przedmiar robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót remontowo-budowlanych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Jakość użytych materiałów: 1/ użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 2/ przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia: - w zakresie części 1 i 2: co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia liczonej od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Zatrudnienie pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawców wykonujących roboty budowlane: 3.3.1. 1. Na podstawie art. 29 ust 3a w związku z art. 36 ust 2 pkt 8 a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia, na podstawie umowy o prace w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia następujące czynności: W zakresie części 1: Branża sanitarna: 1. Demontaż rur wraz z osprzętem 2. Montaż rur z armaturą czerpalną 3. Montaż przyborów kanalizacyjnych 4. Montaż izolacji termicznej na rurociągach 5. Próby szczelności zmontowanych instalacji 6. Montaż urządzeń wentylacyjnych 7. Rozruchy technologiczne instalacji Branża budowlana: 1. roboty izolacyjne, 2. roboty murarskie, 3. roboty tynkarskie i okładzinowe, 4. roboty wykonywane z gipsu i prefabrykatów gipsowych, 5. wszystkie roboty posadzkarskie i wykładzinowe, 6. roboty malarskie, 7. wymiana stolarki i ślusarki drzwiowej, Branża elektryczna: 1. montaż rozdzielni elektrycznych wraz z wykonaniem połączeń, 2. wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia, gniazd i dedykowanych, 3. wykonanie okablowania strukturalnego LAN, 4. wykonanie instalacji CCTV, 5. wykonanie instalacji SSWiN, 6. wykonanie pomiarów elektrycznych i teletechnicznych. W zakresie części 2: Branża sanitarna: 1. Demontaż rur wraz z osprzętem 2. Montaż rur z armaturą czerpalną 3. Montaż przyborów kanalizacyjnych 4. Montaż urządzeń grzejnych wraz z armaturą 5. Montaż izolacji termicznej na rurociągach 6. Próby szczelności zmontowanych instalacji 7. Montaż urządzeń wentylacyjnych 8. Rozruchy technologiczne instalacji Branża budowlana: 1. roboty izolacyjne, 2. roboty brukarskie, 3. roboty murarskie, 4. roboty tynkarskie i okładzinowe, 5. roboty wykonywane z gipsu i prefabrykatów gipsowych, 6. wszystkie roboty posadzkarskie i wykładzinowe, 7. roboty malarskie, 8. wymiana stolarki i ślusarki drzwiowej, Branża elektryczna: 1. montaż rozdzielni elektrycznych wraz z wykonaniem połączeń, 2. wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia, gniazd i dedykowanych, 3. montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych, 4. wykonanie okablowania strukturalnego LAN, 5. wykonanie pomiarów elektrycznych i teletechnicznych. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.3.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest do: a/ żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b/ żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c/ przeprowadzenia kontroli w tym zakresie na miejscu wykonywania przedmiotu umowy. W celu wykazania okoliczności, o których mowa w pkt 3.3.1. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób wykonujących czynności, wymienione w pkt 3.3.1. poprzez złożenie przedstawicielowi Zamawiającego, w dniu rozpoczęcia realizacji umowy, imiennej listy tych osób zawierającej oświadczenie wykonawcy, że osoby te zatrudnione będą na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: w zakresie części 1: 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł) w zakresie części 2: 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł) 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. w Banku Pekao S.A. Oddział w Lublinie nr 69 1240 5497 1111 0000 5007 1353, z dopiskiem wadium w sprawie EZ-p/PNO/12/2020. 8.3.1. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowym powinno zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert. 8.3.2. Dowód wniesienia wadium w jednej lub kilku formach określonych w pkt-cie 8.2 ppkt. 2-5 należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 8.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8.6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.11.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.11.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.11.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: SIWZ pkt 6.4. Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć wraz z ofertą: 6.4.1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy”, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 6.4.2. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową oddzielnie dla każdej branży, w oparciu o opis przedmiotu zamówienia, stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 i/lub 2 do SIWZ, 6.4.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy i do zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 6.4.4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6.4.5. Dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy złożyć w formie oryginału). SIWZ pkt 6.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 6.1.1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp, potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie. SIWZ pkt 6.2. Dokumenty i oświadczenia wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 9 do siwz, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369, 1571, 1667). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie. 6.6. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.6.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6.6.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 1. 6.6.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: a) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1.1, 6.2, 6.3.3 składa każdy z Wykonawców, b) dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3.1, 6.3.2, 6.4, składają Wykonawcy wspólnie. 6.6.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą poświadcza za zgodność z oryginałem odpowiednio Wykonawca lub te podmioty. 6.6.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie powyższe warunki zdolności technicznej lub zawodowej (pkt. 5.2.3) powinien spełnić co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie, z zastrzeżeniem, że jeden Wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 5.2.3 A/ w każdej części. 6.6.6. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawców określonymi w dokumentach rejestrowych lub innych dokumentach, właściwych dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6.6.7. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujące wspólnie (w tym spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach