Przetargi.pl
Roboty budowlane przy kapliczce Św. Anny w Sielcu wraz z odtworzeniem zniszczonej przynależności zabytku

GMINA LEŚNIOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 22-122 Leśniowice, 21A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 567-54-94
  • Data zamieszczenia: 2024-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA LEŚNIOWICE
    21A
    22-122 Leśniowice, woj. lubelskie
    tel. 82 567-54-94
    REGON: 110198050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglesniowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane przy kapliczce Św. Anny w Sielcu wraz z odtworzeniem zniszczonej przynależności zabytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. „Roboty budowlane przy kapliczce Św. Anny w Sielcu wraz z odtworzeniem zniszczonej przynależności zabytku”.2. Zakres inwestycji obejmuje roboty budowlane przy zabytku nieruchomym ujętym w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Leśniowice przyjętej Zarządzeniem Wójta Gminy Leśniowice nr 19/2020 z dnia 31 stycznia 2020 r- kapliczce Św. Anny w Sielcu. Zakres robót budowlnych obejmuje w szczególności:1) restaurację kapliczki;2) zagospodarowanie terenu wokół kapliczki; 3) wykonanie altany; 4) wykonanie alejek.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ –dokumentacji technicznej. Składają się na nią następujące dokumenty: Projekt Zagospodarowania Terenu + Projekt Architektoniczno-Budowlany, Program prac remontowo – budowlanych, Przedmiar robót.Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji technicznej, o której mowa w pkt 4.3. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarach lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarach, nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji technicznej.4. Szczegółowe wymagania oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. 5. Gwarancja.Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.6. Ubezpieczenie.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym zawrze umowę, dokumentów potwierdzających, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na modernizacji, remoncie lub renowacji zabytku, o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto.2) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;Zamawiający określając warunki w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające uprawnienia wydane osobie będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz.334).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-14

Zobacz następny przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach