Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie centrali wentylacyjnej dla sal operacyjnych nr 4, 5, 6 wraz z automatyką oraz wymianie agregatu wody lodowej dla potrzeb Bloku Operacyjnego

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-913 Kraków, osiedle Na Skarpie 66
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 622 94 13, 622 94 87 , fax. 644 47 56
  • Data zamieszczenia: 2023-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
    osiedle Na Skarpie 66
    31-913 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 622 94 13, 622 94 87, fax. 644 47 56
    REGON: 000630161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie centrali wentylacyjnej dla sal operacyjnych nr 4, 5, 6 wraz z automatyką oraz wymianie agregatu wody lodowej dla potrzeb Bloku Operacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie centrali wentylacyjnej nawiewnej i wywiewnej oraz agregatów wody lodowej dla potrzeb sal operacyjnych nr 4, nr 5 i nr 6 Centralnego Bloku Operacyjnego w Pawilonie C, wykonanie nowego zasilania elektrycznego od głównej rozdzielni elektrycznej dla szafy AKPiA i agregatów wody lodowej wraz z opomiarowaniem oraz wymianą wykładziny na podłodze w salach operacyjnych 4, 5, 6; sali przygotowania pacjenta i myjni lekarzy przylegających do sal operacyjnych oraz malowanie sufitów. 2. Dla Sali 4, 5 i 6. w ramach zamówienia należy dobrać i wymienić centrale wentylacyjną nawiewną i wywiewną bez odzysku ciepła z powietrza wywiewanego na poddaszu w Pawilonie C zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, odzysk ciepła został wykonany w roku 2021, należy istniejący odzysk ciepła wpiąć w nową automatykę. Zamontować dwa nowe agregaty wody lodowej o łącznej mocy min 130kW. Dobrać, dostarczyć i zamontować nagrzewnice kanałowe elektryczne na instalacji nawiewnej sal operacyjnych 4, 5, 6 aby można było płynnie sterować temperaturą na każdej sali operacyjnej oddzielnie z pilota oraz z wyświetlacza ściennego wraz z automatyką. Wykonać pełną automatykę wraz ze wszystkimi podłączeniami, pracami elektrycznymi, AKPiA, wykonaniem instalacji elektrycznej zasilania i instalacji słaboprądowej. Należy wykonać wizualizację systemu central wentylacyjnych dla etapu I i II z możliwością nadzoru pracy w budynku T oraz wykonać tablicę informującą o stanie pracy central wentylacyjnych etapu I i II i umiejscowić ją na korytarzu poddasza Pawilonu C.W pomieszczeniu wentylatorni na poddaszu należy przeprowadzić remont bieżący a w szczególności wykonać wylewkę samopoziomującą na podłodze i ułożyć wykładzinę PCV lub pomalować podłoże farbami do betonu oraz pomalować pomieszczenie. Kanały wentylacyjne należy wyczyścić i zdezynfekować.3. W ramach zamówienia należy dobrać i ułożyć nowy przewód zasilający od rozdzielni głównej znajdującej się na poziomie -2 Pawilonu C do skrzynki AKPiA długości około 100 m.b. , a z niej podłączyć centrale nawiewną , wywiewną, nowe agregaty wody lodowej oraz 3 sztuki nagrzewnic zamontowanych na instalacji nawiewnej sal operacyjnych4. W ramach zamówienia należy wymienić wykładzinę elektroprzewodzącą na salach operacyjnych 4, 5, 6 w Salach przygotowania pacjenta i myjniach lekarzy przylegających do sal operacyjnych - preferowana jest wykładzina nr 0354 Blue jaka jest położona na pozostałych salach 4, 5 i 6 Bloku Operacyjnego - w przypadku zastosowania innej wykładziny należy kolor uzgodnić z użytkownikiem. W zakres prac wchodzi - zerwanie starej wykładziny, naprawa podłoża, wykonanie nowej wylewki samopoziomującej, montaż wykładziny wraz z taśmą miedzianą, zszycie nowej wykładzin z wykładziną pcv ułożoną na ścianach pomieszczeń oraz malowanie sufitów farbą w kolorze białym.Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej SWZ. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp,ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. Prace konieczne dla wykonania przedmiotu umowy, a nieobjęte przedmiarami robót nie stanowią robót dodatkowych. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi zniszczeniami we własnym zakresie oraz do zapewnienia bezpiecznego przejścia w miejscach wykonywanych robót, przy zachowaniu najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania. Usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na jego koszt. Prace budowlane mają przebiegać w sposób nie zakłócający pracy Szpitala. Realizacja prac będzie się odbywać w obiekcie czynnym, gdyż budynek na czas prowadzonych prac nie zostanie wyłączony z użytkowania.Wykonawca powinien w organizacji robót budowlanych przewidzieć możliwość organizacji placu budowy z uwzględnieniem użytkowania pozostałych sal operacyjnych nie objętych zadaniem. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Obiekt jest objęty ochroną konserwatorską. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania oferty ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów zgodnych z dokumentacją przetargową. Zastosowane materiały winny posiadać certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych lub deklaracje zgodności, atesty oraz być zgodne z kryteriami technicznymi zawartymi wspecyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i z właściwymi przepisami obowiązującymi w okresie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania,usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniuprzez Wykonawcę na jego koszt. Roboty ulegające zakryciu wymagają zgłoszenia do odbioru na bieżąco przez inspektora nadzoru,poprzez wpis do dziennika budowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wywiezienia materiałów z rozbiórki na własny koszt oraz ich utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Inwestorowi dokumentów potwierdzających utylizację materiałówz rozbiórki w ilościach odpowiadających faktycznemu zakresowi wykonanych prac rozbiórkowych.Wymagane warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:a) okres gwarancji przedmiotu zamówienia: montaż urządzeń - min. 24 miesiące (vide kryteria oceny ofert); wykonane roboty budowlane i instalacyjne - min. 36 miesięcy licząc od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego, udokumentowanym protokołem odbiorczym składanym odpowiedniemu pracownikowi Szpitala w Dziale Technicznym. b) Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania przeglądów okresowych i prac konserwacyjnych w trakcie trwania okresu gwarancji. Roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami zawartymi w szczególności :" w Prawie budowlanym z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity: Dz. U. 2016 poz. 290 z późn. zm.) " Ustawie z dnia 24.08.1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 poz. 191 z późn. zm.);" Ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2003 nr 162, poz. 1568, z późn. zm.); " Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami); " Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie wymagań, jakim powinny opowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. 2012 poz.739) " Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2003 nr 169 poz. 1650 z późn. zm.) " Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwo i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 nr 120 poz. 1126); " Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012 poz. 462 z późn. zm.);" Obowiązujących Polskich Normach Budowlanych. Budynek Szpitala, w którym ma być wykonane zadanie zlokalizowany jest na obszarze wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A-1132 (decyzja z dnia 30.12.2004r.).Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz dokumentacja projektowa stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 25 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia:1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę polegającą na przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o wartości 1 000 000 zł brutto - udokumentowanej dowodem potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane należycie.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np. Konsorcjum powyższy warunek musi spełnić przynajmniej jeden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. członek Konsorcjum.2. Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do 1 kVW przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np. Konsorcjum powyższy warunek musi spełnić przynajmniej jeden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. członek Konsorcjum.b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie instalacji sanitarnych szczególnie w zakresie wentylacji mechanicznej.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np. Konsorcjum powyższy warunek musi spełnić przynajmniej jeden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. członek Konsorcjum.Zamawiający dopuszcza by wskazana/e w pkt 2 osoba/y łączyły w sobie kompetencje (wymagane kwalifikacje, uprawnienia).Wskazane powyżej osoby muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.Zamawiający uznaje wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290, z późn. zm.), zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946, z późn. zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, jeżeli:a/ nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, orazb/ posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych - zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach