Przetargi.pl
Modernizacja energetyczna w budynku internatu Zespołu Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach

Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-051 Wielkie Drogi, Wielkie Drogi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2706016, 2706308 , fax. 122 706 016
  • Data zamieszczenia: 2020-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach
    Wielkie Drogi 192
    32-051 Wielkie Drogi, woj. małopolskie
    tel. 012 2706016, 2706308, fax. 122 706 016
    REGON: 35651710900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mow-wielkiedrogi.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja energetyczna w budynku internatu Zespołu Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja energetyczna budynku internatu Zespołu Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach nr 192 gm. Skawina na działce ewidencyjnej nr 656/11 wraz z wykonaniem robót towarzyszących a także przebudową instalacji wewnętrznej elektrycznej , przebudową i rozbudową instalacji gazowej oraz dociepleniem ścian piwnic poniżej terenu, wymianą okien i drzwi zewnętrznych oraz pokryciem dachu. Zakres prac obejmuje: a. termomodernizację budynku internatu w tym: docieplenie ścian zewnętrznych poniżej terenu tj. do poziomu ławy fundamentowej płytami XPS grubości 15 cm wraz z wykonaniem hydroizolacji oraz położeniem folii kubełkowej, otworzenie opaski wokół budynku, wywóz i utylizacja nadmiaru gruntu i gruzu, wymianę okien w ilości 16 szt, drzwi zewnętrznych w ilości 7 szt. oraz wymianę drzwi do kotłowni na drzwi przeciwpożarowe EI 60. b. pokrycie dachu jedną warstwą papy termozgrzewalnej wraz z naprawą istniejącego pokrycia dachowego, wykonaniem obróbek z papy powierzchniowej, demontażem i ponownym montażem istniejącej instalacji odgromowej na dachu budynku internatu, c. przebudowę instalacji elektrycznej wewnętrznej w tym wymianę oświetlenia, przewodów , opraw na oprawy LED w ilości 358 szt., opraw oświetlenia awaryjnego 50 szt., czujników ruchu 14 szt.; wymianą wyłączników oraz montażem instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku wraz z montażem konstrukcji oraz z urządzeniami przekształtnikowymi wewnątrz budynku zgodnie z projektem i erratą do projektu, po robotach elektrycznych doprowadzenie ścian do wyglądu przed inwestycją oraz przedstawienie pomiarów oświetlenia zgodnie z obowiązującymi przepisami. d. przebudowę i rozbudowę instalacji gazowej wewnątrz budynku wraz z wymianą kotła olejowego na gazowy kondensacyjny w ilości 1 szt. o mocy grzewczej 33-179 kW wraz z automatyką, wymianą przewodu spalinowego, montażem kolektorów słonecznych oraz rozdzieleniem obiegów szkoły i internatu zgodnie z projektem i erratą do projektu. e. wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egzemplarze, f. w imieniu Zamawiającego Wykonawca uzyska decyzję pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zakres robót został szczegółowo określony w załączonej dokumentacji stanowiącej integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 20 000 złotych Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku PKO BP, nr rachunku: 94 1020 2892 0000 5002 0667 2945. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w pokoju nr 21, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00, najpóźniej w terminie określonym w ust. 1. Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klauzulę, z której wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4. Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 1. 3. Oświadczenie składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszona siwz, wraz w informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Oświadczenia i dokumenty jakie należy załączyć do oferty: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie oświadczenie, o którym mowa w pkt.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 5. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Zamawiający zaleca złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. 6. Tabela elementów scalonych – załącznik nr 3 do siwz. 7. Wykaz przyjętych do wyceny stawek i narzutów – załącznik nr 4 do siwz. 8. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach