Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Sadkach

Gmina Sadki ogłasza przetarg

  • Adres: 89110 Sadki, ul. Strażacka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 339 39 30 , fax. 52 339 39 59
  • Data zamieszczenia: 2017-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadki
    ul. Strażacka 11
    89110 Sadki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 339 39 30, fax. 52 339 39 59
    REGON: 9235090300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gm-sadki.rbip.mojregion.info/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Sadkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Sadkach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) ocieplenie obiektu, wymiana pokrycia dachu, okien, drzwi zewnętrznych; b) przebudowa systemów grzewczych (wraz z wymianą i przyłączeniem do źródła) oraz zastosowanie systemów zarządzania budynkiem; c) budowa i przebudowa instalacji OZE w modernizowanych energetycznie budynkach. Zakres wykonywanych prac obejmuje: 1) skucie odspojonych tynków zewnętrznych z uzupełnieniem miejscowych braków tynku obrzutką (rapówką) i wyrównaniem ścian pod styropian; 2) docieplenie ścian zewnętrznych szkoły styropianem EPS grubości 15 cm, metodą lekką-mokrą (przyjęto minimalną wymaganą wartość współczynnika przenikania ciepła na poziomie 0,20 W/m2K); 3) docieplenie stropodachu styropapą grubości 25 cm (przyjęto minimalną wymaganą wartość współczynnika przenikania ciepła na poziomie 0,15 W/m2K); 4) docieplenie ścian w gruncie styropianem XPS grubości 10 cm (przyjęto minimalną wymaganą wartość współczynnika przenikania ciepła na poziomie 0,20 W/m2K); 5) schowanie kabli teletechnicznych umiejscowionych na elewacji pod powłoką ocieplającą; 6) przełożenie czujek, opraw lamp, przełączników, monitoringu i innych istniejących elementów nad powłokę ocieplającą; 7) wymiana parapetów, obróbek blacharskich i ofasowania; 8) wymiana rynien i rur spustowych; 9) wymiana instalacji odgromowej; 10) wymiana okien o łącznej powierzchni 217,13m2 (ogółem 79szt.) o współczynniku U nie większym niż 0,9 W/m2K; 11) montaż nawiewników higrosterowanych we wszystkich wymienianych oknach; 12) wymiana drzwi na aluminiowe o łącznej powierzchni 21,26m2 (ogółem 6szt.) o współczynniku U nie większym niż 1,3 W/m2K; 13) malowanie elewacji zgodnie z projektem kolorystycznym dla szkoły; 14) opaska wokół budynku oraz uzupełnienie kostką brukową otoczenia szkoły; 15) uwzględnienie opinii ornitologicznej przy pracach termomodernizacyjnych; 16) wymiana przewodów instalacji c.o., grzejników oraz montaż termostatycznych zaworów grzejnikowych; 17) wymiana kotłów na miał węglowy (o łącznej mocy 600kW) na kotły na paliwo stałe (pellet) (o łącznej mocy 400kW – pracujące w kaskadzie); 18) budowa instalacji do ciepłej wody użytkowej w oparciu o powietrzną pompę ciepła; 19) budowa instalacji ogniw fotowoltaicznych do zasilania pomp ciepła; 20) Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 5,2 kWp wraz z instalacją odgromową dachu Szkoły Podstawowej w Sadkach Dodatkowo z przyczyn stwierdzenia w budynku gatunków lęgowych ptaków należą do grupy objętych w Polsce ochroną gatunkową, Zamawiający zobowiązuję Wykonawcę do uwzględnienia wytycznych zawartych w Ekspertyzie ornitologicznej Szkoły Podstawowej w Sadkach stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, które zobowiązują Wykonawcę do zastosowania wymienionych tam wariantów. Kubatura budynku - 11 988,35 m3; Kubatura ogrzewania – 12 008,57 m3; Powierzchnia netto budynku - 3 576,57 m2. Zakres robót objętych obowiązkami Wykonawcy robót szczegółowo opisany jest w części III SIWZ tj. dokumentacji projektowej. Dokumentacja dostępna jest do wglądu na stronie internetowej bądź w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Gminy. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robot na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie przedmiarów robót i projektów budowlanych i wykonawczych poszczególnych branż. Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i mogą nie obejmować w całości przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego obejmującego wszystkie koszty składające się na cenę oferty brutto. Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zachowaniem nie gorszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów/urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały/urządzenia gwarantujące realizacje robot zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Urządzenia równoważne powinny spełniać wymagania określone w SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot oraz projekcie budowlanym. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem. Wykonawca musi mieć świadomość, iż oferowanie urządzeń równoważnych uzależnione będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w SIWZ wraz ze wszystkimi załącznikami, projekcie, specyfikacji technicznej oraz akceptacji przedstawiciela Zamawiającego. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z analizy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wnioski wypływające z zalecanej do przeprowadzenia wizji lokalnej. Sam przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny robót do wykonania. Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, z treści dokumentu (m.in. gwarancji ubezpieczeniowej) winno wynikać, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 5. Brak wniesienia wadium, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy pzp. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany prze Wykonawcę. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje ponadto wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 45 8179 0009 0030 1266 2000 0010 w tytule: „Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Sadkach” 13. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach