Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 66-212 Cibórz,
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3419335 w. 265 , fax. 068 3419494
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
66-212 Cibórz, woj. lubuskie
tel. 068 3419335 w. 265, fax. 068 3419494
REGON: 00029279300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciborz.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i adaptacji pomieszczenia RTG, adaptacji i wyposażeniu serwerowni oraz budowie sieci LAN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i adaptacji pomieszczenia RTG, adaptacji i wyposażeniu serwerowni oraz budowie sieci LAN zgodnie z dokumentacją załączoną do SIWZ poniżej 5 150 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i SIWZ oraz warunki określone we wzorze umowy. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostęp?nienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: 2.1 Zamawiający na podstawie złożonych wraz z oferta dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2.2 w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawca, warunek zostanie uznany za spełniony, 2.3 w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 2.Oświadczenie - o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 3.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Poprzez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający rozumie wykonanie roboty budowlanej polegającej na: wykonaniu prac remontowo-adaptacyjnych w pomieszczeniach serwerowni lub RTG, budową sieci komputerowej, oraz dostawą wyposażenia serwerowni o wartości minimum 400 000,00 brutto. Zamawiający wymaga załączenia do ofert potwierdzenia (referencji) wystawionego przez innego zamawiającego, stwierdzającego iż zamówienie zostało wykonane z należytą starannością. 5.Zaparafowany wzór umowy, załączony do oferty 6.Oferta, będąca oświadczeniem woli wykonawcy 7.Zaoferowanie przedmiotu zamówienia zgodnego z wymaganiami zawartymi w zał. nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciborz.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pokrycia dachowego budynku nr 7 wraz z wymianą instalacji odgromowej z obróbką blacharską
Dodano: 2016-06-03 - Remont pokrycia dachowego budynku nr 1 wraz z wymianą instalacji odgromowej z obróbką blacharską
Dodano: 2016-06-02 - Przebudowa części budynku szpitalnego Pawilonu nr 3 w zakresie Oddziału Wewnętrznego przy ul. Pszennej 2 w Żarach
Dodano: 2016-01-28 - Przebudowa pomieszczeń parteru Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. w Lubsku przy ul. Poznańskiej 2 na szatnię dla personelu i rehabilitację wodną kończyn górnych i dolnych.
Dodano: 2015-10-15 - Modernizacja budynku szpitalnego nr 4 w zakresie pokrycia dachowego wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów ppoż
Dodano: 2015-09-18 - Modernizacja dachu i pomieszczeń laboratorium oraz adaptacja pomieszczeń strychu na potrzeby administracji w 105. Kresowym Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
Dodano: 2015-08-03 - Przebudowa Pawilonu nr 2 Sale Porodowe - piętro II Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2
Dodano: 2015-07-24 - Przebudowa Zakładu Opiekuńczo Leczniczego i Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego w Lubsku przy ul. Poznańskiej 2 w zakresie robót budowlanych i elektrycznych na I i II piętrze na potrzeby realizowanego projektu pn. Poprawa ochrony zdrowia osób starszych, niesamodzielnych i przewlekle chorych z Żar, Lubska i pozostałego obszaru południowej części woj. lubuskiego
Dodano: 2015-04-14 - Przebudowa Oddziału Geriatrycznego w Pawilonie nr 3 Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2 na potrzeby realizowanego projektu pn. Poprawa ochrony zdrowia osób starszych, niesamodzielnych i przewlekle chorych z Żar, Lubska i pozostałego obszaru południowej części woj. lubuskiego.
Dodano: 2015-01-20 - Modernizacja Bloku Operacyjnego w Pawilonie nr 2 Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach przy ul. Pszennej 2 - roboty elektryczne.
Dodano: 2014-07-07