Przetargi.pl
Przebudowa Oddziału Geriatrycznego w Pawilonie nr 3 Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2 na potrzeby realizowanego projektu pn. Poprawa ochrony zdrowia osób starszych, niesamodzielnych i przewlekle chorych z Żar, Lubska i pozostałego obszaru południowej części woj. lubuskiego.

Szpital Na Wyspie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, ul. Pszenna 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4757600, 4757615 , fax. 068 4757700
  • Data zamieszczenia: 2015-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Na Wyspie Sp. z o.o.
    ul. Pszenna 2 2
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4757600, 4757615, fax. 068 4757700
    REGON: 97794709400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawyspie.webpark.pl/przetargi.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SPÓŁKĄ PRAWA HANDLOWEGO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Oddziału Geriatrycznego w Pawilonie nr 3 Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2 na potrzeby realizowanego projektu pn. Poprawa ochrony zdrowia osób starszych, niesamodzielnych i przewlekle chorych z Żar, Lubska i pozostałego obszaru południowej części woj. lubuskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy Oddziału Geriatrycznego w Pawilonie nr 3 Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2 na potrzeby realizowanego projektu pn. Poprawa ochrony zdrowia osób starszych, niesamodzielnych i przewlekle chorych z Żar, Lubska i pozostałego obszaru południowej części woj. lubuskiego.z podziałem na dwa zadania Zadanie nr 1 Roboty budowlane Zadanie nr 2 Instalacja elektryczna zakres robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ ROZDZIAŁ V Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego PL07 Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych, działanie Lepsze dostosowanie opieki zdrowotnej w celu sprostania potrzebom szybko rosnącej populacji osób przewlekle chorych i niesamodzielnych oraz osób starszych. Projekt korzysta z dofinansowania w wysokości 1 493 522,00 zł w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. Wartość projektu 1 991 217,00 zł. 1.Szczegółowy opis robót określony jest w dokumentacji projektowej, z którą Wykonawca powinien zapoznać się przed złożeniem oferty. W ofercie cenowej należy uwzględnić zakres robót ujęty w SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji wykonania i odbioru robót, Opisie technicznym. 2.Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia w podziale na 2 zadania, które będą wykonywane równolegle. 3.Zamawiający wyraża zgodę na składanie ofert na pojedyncze zadania. 4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, dokumentacją projektową, przedmiarami robót, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, opisem technicznym oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami. 5.Realizacja robót będzie przebiegać na terenie użytkowanym wg swojego przeznaczenia. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca uzgodni wejście na teren budowy i sposób prowadzenia robót. 6.Roboty muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Jeśli w dokumentacji wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie dopuszcza się wyroby równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. 7.Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, wykonania przedmiotu umowy. Wprowadzenie takich zmian musi być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego i uzgodnione z projektantem. Powyższa zmiana nie spowoduje zmiany ceny wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu umowy. 9.W celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia Wykonawcy przysługuje prawo dokonania wizji lokalnej na obiekcie. 10.Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie robót budowlanych, elektrycznych, min.36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót. na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż gwarancja producenta, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 11.Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy przedstawionej w Rozdziale IV SIWZ. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w umowie, stanowiącej rozdział IV niniejszej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: GWARANCJA JAKOŚCI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpitalnawyspie.pl/PL/496/Przetargi_i_zapytania_o_cene/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach