Gmina Kłodawa ogłasza przetarg
- Adres: 66-415 Kłodawa, ul. Gorzowska 40
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7216665, 7216670 , fax. (095) 721 66 60
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodawa
ul. Gorzowska 40 40
66-415 Kłodawa, woj. lubuskie
tel. 095 7216665, 7216670, fax. (095) 721 66 60
REGON: 00054206600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Przylesie w Chwalęcicach, Gmina Kłodawa woj. lubuskie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Przylesie w Chwalęcicach, Gmina Kłodawa woj. lubuskie. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem obejmuje: - wykopy pod rurociąg, - wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC - U SN8 SDR 34 o śr. 200 mm, - montaż studni kanalizacyjnych systemowych o śr. 425 mm, - montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych, - włączenie wybudowanej sieci do istniejącej kanalizacji grawitacyjnej w ul. Leśnej, - próbę szczelności, - zasypanie wykopów, - odtworzenie nawierzchni drogowych do stanu pierwotnego, - wykonanie inspekcji telewizyjnej wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 500,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy i spełniający poniższe następujące warunki udziału: 1.1 wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej o śr. minimum 200 mm lub większej i długości minimum 300 m, 1.2 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować takimi osobami, posiadającymi niezbędne kwalifikacje tj.: a) zapewnią kierownika budowy, który posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w swojej ofercie przedstawi następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony kosztorys ofertowy, 3. Dowód wniesienia wadium (kserokopia), 4. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, 5. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. W/w oświadczenie powinno być złożone na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje lider konsorcjum i każdy ze wspólników spółki cywilnej. Z oświadczenia musi wynikać w imieniu kogo jest ono składane (nazwa firmy/firm). 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. W/w wykaz powinien być złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć stosowne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające, że w/w osoby posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W sytuacji kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagania dotyczące w/w osób zostały opisane w Rozdziale 5.1.2 SIWZ - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, informacje i dokumenty dotyczące kierownika budowy i kierowników robót załącza do oferty tylko jeden podmiot. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. W/w wykaz powinien być złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagania dotyczące w/w robót zostały opisane w Rozdziale 5.1.1 SIWZ. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty załączone do oferty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień zawartych w punkcie 9.5 SIWZ. Uwaga! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klodawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa wielofunkcyjnego, ziemnego zbiornika wodnego w leśnictwie Raszynów, działka ewidencyjna nr 255, gmina Żary, powiat żarski, woj. lubuskie
Dodano: 2016-07-12 - Budowa kanalizacji deszczowej na Osiedlu Czarkowo w ul. Łężyca - Budowlanych w m. Zielona Góra.
Dodano: 2016-05-27 - Budowa otwartego wielofunkcyjnego zbiornika wodnego na działkach nr 412, 421, obręb Mirkowice, jednostka ewidencyjna gmina Jasień.
Dodano: 2016-05-25 - ROZBUDOWA PAWILONU NR 2 SZPITALA NA WYSPIE SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W ŻARACH PRZY UL. PSZENNEJ 2 - ETAP I - STAN SUROWY OTWARTY
Dodano: 2016-05-12 - Modernizacja placu przy siedzibie Nadleśnictwa Krzystkowice II - etap I
Dodano: 2016-04-07 - Przebudowa drogi : Zadanie nr 1 - przebudowa drogi wojewódzkiej nr 160 w m. Drezdenko również w zakresie połączenia z drogą gminną (ul. Krótka) - mur oporowy; Zadanie nr 2 - przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej w ciągu drogi woj. nr 160 w m. Drezdenko na odcinku od km 70+099 do km 70+283,50 , od km 70+557,70 do km 71+392 oraz od km 71+392 do km 71+432.
Dodano: 2016-04-04 - Budowa masztu antenowego.
Dodano: 2016-03-24 - Modernizacja placu przy siedzibie Nadleśnictwa Krzystkowice II - etap I
Dodano: 2016-02-09 - Przebudowa drogi polegająca na odnowie nawierzchni: Zadanie nr 1 - droga wojewódzka nr 156 na odcinku Danków - Buszów od km 33+552 do km 34+652 Zadanie nr 2 - droga wojewódzka nr 157 relacji Zwierzyn - skrzyżowanie z droga woj. nr 158 na odcinku od km 10+200 do km 11+000
Dodano: 2015-10-07 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 138 na odc. od km 0+010 do km 0+270 polegająca na odnowie dywanikowej nawierzchni
Dodano: 2015-09-08