Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie cząstkowym chodników na terenie miasta Ustka w 2009 roku

Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8154300 , fax. 059 8152900
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3 3
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 8154300, fax. 059 8152900
    REGON: 00052387300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie cząstkowym chodników na terenie miasta Ustka w 2009 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie cząstkowym chodników na terenie miasta Ustka w 2009 roku, obejmujących: 1) remont cząstkowy nawierzchni chodników z płyt chodnikowych betonowych o wymiarach 50x50x7cm na podsypce piaskowej w ilości szacunkowej 620 m2; 2) remont cząstkowy nawierzchni chodników z płyt chodnikowych betonowych o wymiarach 35x35x5cm na podsypce piaskowej w ilości szacunkowej 564 m2; 3) remont cząstkowy nawierzchni chodników z kostki betonowej typu polbruk gr. 6 cm na podsypce piaskowej w ilości szacunkowej 200 m2. 2. Powyższe ilości są ilościami szacunkowymi, określonymi na podstawie aktualnego poziomu wiedzy Zamawiającego. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie określone na podstawie faktycznej ilości wykonanych robot remontowych z uwzględnieniem cen jednostkowych podanych w ofercie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki nr 5 i 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) przy realizacji zamówienia Wykonawca zabezpieczy udział 1 osoby posiadającej wykształcenie min. techniczne, mającej przynajmniej 2 letnie doświadczenie przy kierowaniu robotami związanymi z budową/przebudową dróg utwardzonych, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami drogowymi; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający określi na podstawie analizy wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w dziale VI Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie w załączniku nr 2); 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będę uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień zawodowych oraz zakresem wykonywanych przez nie czynności, sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) dokumentów potwierdzających, że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg załącznika nr 4 do SIWZ posiadają wymagane uprawnienia, o których mowa w dziale V ust. 1 pkt 2 lit. a SIWZ. 6) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach