Przetargi.pl
BUDOWA UL. DYWIZJONU 303 I UL. STRZELCÓW PODHALAŃSKICH W LĘBORKU

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2016-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl, www.wybierzlebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA UL. DYWIZJONU 303 I UL. STRZELCÓW PODHALAŃSKICH W LĘBORKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Dywizjonu 303 i ul. Strzelców Podhalańskich w Lęborku. Zadanie obejmuje budowę jezdni o nawierzchni bitumicznej i budowę kanalizacji deszczowej. Zadanie nie obejmuje budowy chodników i zjazdów. 1.1. Podstawowe parametry zaprojektowanej ul. Dywizjonu 303: a) szerokość jezdni: 5 m, jezdnia dwukierunkowa; b) nawierzchnia: bitumiczna, ok. 892 m2; c) klasa techniczna D, kategoria ruchu KR1; d) ścieki przykrawężnikowe z kostki betonowej gr. 8 cm, szer. 30 cm; e) kanalizacja deszczowa: rury PVC Dn250 - 132,5 m, Dn200 - 45,5 m, Dn160 - 17,5 m; f) studzienki ściekowe śr. wewn. 500 mm - 6 szt.; g) studnie rewizyjne betonowe - 3 szt.; h) studzienki kanalizacyjne systemowe PVC/PP - 6 szt.; i) separator wód deszczowych - 1 elem. j) wylot betonowy - 1 elem. 1.2. Podstawowe parametry zaprojektowanej ul. Strzelców Podhalańskich: a) szerokość jezdni: 5 m, jezdnia dwukierunkowa; b) nawierzchnia: bitumiczna, ok. 834 m2. c) klasa techniczna D, kategoria ruchu KR1; d) ścieki przykrawężnikowe z kostki betonowej gr. 8 cm, szer. 30 cm; e) kanalizacja deszczowa: rury PVC Dn250 - 116,0 m, Dn315 - 66,0 m, Dn160 - 28,0 m; f) studzienki ściekowe śr. wewn. 500 mm - 11 szt.; g) studnie rewizyjne betonowe - 3 szt.; h) studzienki kanalizacyjne systemowe PVC/PP - 7 szt.; i) separator wód deszczowych - 1 elem. j) wylot betonowy - 1 elem. 2. Zakres zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1.1. Dokumentacją projektową dot. ul. Dywizjonu 303 w Lęborku, obejmującą następujące elementy: a) projekt budowlany - Załącznik nr 8 do SIWZ; b) projekt wykonawczy branży drogowej - Załącznik nr 9 do SIWZ; c) projekt wykonawczy branży sanitarnej - Załącznik nr 10 do SIWZ; d) projekt organizacji ruchu - Załącznik nr 11 do SIWZ; e) przedmiar branży drogowej - Załącznik nr 12 do SIWZ; f) przedmiar branży sanitarnej - Załącznik nr 13 do SIWZ; g) szczegółowymi specyfikacjami technicznymi (STWiORB) - Załącznik nr 14 do SIWZ; 2.1.2. Decyzją nr 474/13 z 28.02.2013 r. dot. ul. Dywizjonu 303 - pozwoleniem wodnoprawnym - Załącznik nr 15 do SIWZ; 2.1.3. Decyzją nr 150/13 z 18.04.2013 r. dot. ul. Dywizjonu 303 - pozwoleniem na budowę - Załącznik nr 16 do SIWZ; 2.1.4. Dokumentacją projektową dot. budowy ulicy Strzelców Podhalańskich w Lęborku, obejmującą następujące elementy: a) projekt budowlany - Załącznik nr 17 do SIWZ; b) projekt wykonawczy branży drogowej - Załącznik nr 18 do SIWZ; c) projekt wykonawczy branży sanitarnej - Załącznik nr 19 do SIWZ; d) projekt organizacji ruchu - Załącznik nr 20 do SIWZ; e) przedmiar branży drogowej - Załącznik nr 21 do SIWZ; f) przedmiar branży sanitarnej - Załącznik nr 22 do SIWZ; g) szczegółowymi specyfikacjami technicznymi (STWiORB) - Załącznik nr 23 do SIWZ; 2.1.5. Decyzją nr 472/13 z 28.02.2013 r. dot. ul. Strzelców Podhalańskich - pozwoleniem wodnoprawnym - Załącznik nr 24 do SIWZ; 2.1.6. Decyzją nr 152/13 z 18.04.2013 r. dot. ul. Strzelców Podhalańskich - pozwoleniem na budowę - Załącznik nr 25 do SIWZ; 2.1.7. zapisami niniejszej SIWZ. 2.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi uwagami: a) Podczas budowy kanalizacji deszczowej należy w ulicach sąsiadujących wykonać dodatkowe elementy kanalizacji w postaci: - ul. Szarych Szeregów - wykonanie odcinka rury PVC Dn250 dł. 10 m od ul. Strzelców Podhalańskich z podłączeniem do studni oznaczonej na projekcie zagospodarowania terenu jako D5 - zgodnie z rysunkiem stanowiącym Załącznik nr 26 do SIWZ; - ul. Sosabowskiego (1) - wykonanie 3 wpustów deszczowych w sąsiedztwie ul. Strzelców Podhalańskich z podłączeniem przy użyciu rur PVC Dn200 do studni oznaczonych na projekcie zagospodarowania terenu jako D7 oraz D8- zgodnie z rysunkiem stanowiącym Załącznik nr 27 do SIWZ; - ul. Sosabowskiego (2) - wykonanie sięgacza od ul. Dywizjonu 303 w kierunku ul. Orląt Lwowskich: odcinek rury PVC Dn250 dł. 10 m, od studni oznaczonej na projekcie zagospodarowania terenu jako D2. - zgodnie z rysunkiem stanowiącym Załącznik nr 28 do SIWZ; - ul. Batalionu Zośka - wykonanie sięgacza: odcinka rury PVC Dn200 dł. 10 m, od studni oznaczonej na projekcie zagospodarowania terenu jako D6, wykonanie dwóch wpustów deszczowych wraz z podłączeniem ich do sięgacza przy pomocy rur PVC Dn200 - zgodnie z rysunkiem stanowiącym Załącznik nr 29 do SIWZ. b) W związku z faktem, iż chodniki i zjazdy nie są przedmiotem zamówienia, należy wykonać i uwzględnić w cenie ryczałtowej ukształtowanie pasa o szerokości 1,5 m wzdłuż krawężników przy użyciu gruntu rodzimego (lub pochodzącego z rozbiórki nawierzchni istniejącej) do wysokości krawężnika i do poziomu wejść i wjazdów na posesje. c) Miejsce wywózki ziemi zostanie wskazane przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 2 km od terenu budowy. Koszt ten należy wliczyć w cenę ryczałtową. 2.3. Zakres zamówienia obejmuje również: a) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie; b) ogrodzenie terenu budowy; c) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów); d) tymczasową organizację ruchu, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe (dojścia do budynków i posesji należy zabezpieczyć zgodnie z warunkami BHP; Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłego dojazdu do posesji położonych w obrębie budowy; brak dojazdu i godziny wyłączenia z ruchu mogą być indywidualnie uzgodnione w użytkownikami posesji; należy dołożyć wszelkich starań, aby w czasie trwania inwestycji nie dopuścić do skarg mieszkańców na jej uciążliwość); e) organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, których koszt w trakcie realizacji zadania ponosi Wykonawca; f) obsługę geodezyjną w trakcie budowy; g) usuwanie wszelkich kolizji i wykonanie prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją, h) realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych; i) dostosowanie istniejących dojazdów, wjazdów, dojść itp. do niwelety ulic będących przedmiotem niniejszego zamówienia; j) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych; k) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem przyjęcia do zasobu geodezyjnego; l) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów; m) zastosowanie wpustów ulicznych typu zawiasowego z zamknięciem, n) regulację istniejącego uzbrojenia np. studzienek telekomunikacyjnych, skrzynek nad zasuwami do nowych rzędnych. 3. Ustalenia dodatkowe: 3.1. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się wykonywanie robót w oparciu o rozwiązania równoważne. Pod pojęciem równoważności rozumie się, iż proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. 3.2. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i zapisy niniejszej SIWZ. 4. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się szczegółowe przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia i załączonych materiałów. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 5. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 6. - 6.1. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi załącznik do projektu umowy - Załącznika nr 6 do SIWZ. Tabeli elementów rozliczeniowych nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 6.2. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do Umowy. 6.3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 6.4. Zamawiający informuje Wykonawców, że w okresie realizacji zamówienia będzie finansował wykonanie robót w okresach wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym Załącznik nr 1 do projektu umowy załączonego do SIWZ. Płatności będą dokonywane w odniesieniu do bezusterkowego zakończenia poszczególnych elementów wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym. 7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ, zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego i tablicy ogłoszeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. - 3.1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: Budowa ul. Dywizjonu 303 i ul. Strzelców Podhalańskich w Lęborku. 3.2. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 24.03.2016 r. do godziny 1145, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 3.3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie. Kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1. wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 9. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach