Przetargi.pl
wydzielenie geodezyjne pasa drogi powiatowej z gruntu Skarbu Państwa w obrębie Kurowo oraz Żelazno, gm. Choczewo ustaleniepowierzchni użytku pod oczyszczalnią ścieków obręb Wicko gm. Wicko doprowadzenie do zgodności mapy ewidencyjnej do stanu w terenie - obręb Parszewo gm. Lichnowy pomiar sytuacyjny na działkach położonych w obrębie Trutowy powiat gdański z możliwością składania ofert częściowych

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3004841, 3023817 , fax. 058 3004843
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku
    ul. Powstańców Warszawy 28 28
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 3004841, 3023817, fax. 058 3004843
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wydzielenie geodezyjne pasa drogi powiatowej z gruntu Skarbu Państwa w obrębie Kurowo oraz Żelazno, gm. Choczewo ustaleniepowierzchni użytku pod oczyszczalnią ścieków obręb Wicko gm. Wicko doprowadzenie do zgodności mapy ewidencyjnej do stanu w terenie - obręb Parszewo gm. Lichnowy pomiar sytuacyjny na działkach położonych w obrębie Trutowy powiat gdański z możliwością składania ofert częściowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wydzielenie geodezyjne pasa drogi powiatowej z gruntu Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych w obrębie Kurowo gmina Choczewo z działek nr 22/2, 29/35, 31/42, 34/5 - przez potrącenie oraz w obrębie Żelazno gmina Choczewo z działki nr 39 przez potrącenie, pomiar sytuacyjny budynków na działce nr 256/24, 271/9, 250/9 obręb Trutnowy, ustalenie powierzchni użytku pod oczyszczalnia ścieków (zmiana użytku) położonej na działce nr 58/33 o pow. 1,4964ha obręb Kopaniewo, gmina Wicko oraz doprowadzenie do zgodności treści mapy ewidencyjnej do stanu w terenie (usunięcie z mapy ewidencyjnej nieistniejących budynków lub wrysowanie istniejących) GR Parchowo - obr. Parszewo dz. 97/58, powiat malborski, gm. Lichnowy. 2. Zamówienie zostało podzielone na cztery zadania w następujący sposób: Zadanie nr 1 wydzielenie geodezyjne pasa drogi powiatowej z gruntu Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych w obrębie Kurowo gmina Choczewo z działek nr 22/2, 29/35, 31/42, 34/5 - przez potrącenie oraz w obrębie Żelazno gmina Choczewo z działki nr 39 przez potracenie. Szczegółowe informacje zawiera załączmnik nr 6 do siwz. Zadanie nr 2 pomiar sytuacyjny budynków na działce nr 256/24, 271/9, 250/9 obręb Trutnowy. Wykaz budynków zawiera załacznik nr 7 do siwz. Zadanie nr 3 ustalenie powierzchni użytku pod oczyszczalnia ścieków (zmiana użytku) położonej na działce nr 58/33 o pow. 1,4964ha obręb Kopaniewo, gmina Wicko Zadanie nr 4 Doprowadzenie do zgodności treści mapy ewidencyjnej do stanu w terenie (usunięcie z mapy ewidencyjnej nieistniejących budynków lub wrysowanie istniejących) GR Parchowo - obr. Parszewo dz. 97/58, powiat malborski, gm. Lichnowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno zadanie, dwa zadania, trzy zadania lub na wszystkie cztery zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1 Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą świadectwo nadania uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne /Dz.U. z 2005r Nr 240 poz. 2027 z późń. zm./ w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. 2.2 Doświadczenie 2.2.1 Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 podziały i 2 rozgraniczenia z podaniem nr KERG obrębu i numeru działki, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 2.2.2 Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 2: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 pomiary inwentaryzacyjne budynków, z podaniem nr KERG obrębu i numeru działki, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna spełnienie warunków określonych w pkt 1 i 2, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą dołączy dokumenty wykazane w pkt 3.2.1 lit) a), b), c), d),e), f), g) części II specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów wg formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Ofertę stanowi: 3.1.1 Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.2.1 Do oferty załączone muszą być: a) Wypełniony i podpisany druk Oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust 1 ustawy Pzp- zgodny w treści z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: składając ofertę na zadanie nr 1 3 podziałów i 2 rozgraniczenia z podaniem: nr KERG obrębu i numeru działki, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 3 do SIWZ. składając ofertę na zadanie nr 2 2 pomiary inwentaryzacyjne budynków, z podaniem: nr KERG obrębu i numeru działki, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 3 do SIWZ. d) Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi, o których mowa w ppkt c) zostały wykonane należycie. e) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z podaniem imienia i nazwiska, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do SIWZ. W wykazie należy umieścić zarówno własnych pracowników jak i podwykonawców (wymagana 1 osoba - Wykonawca może również wpisać swoją osobę). f) Świadectwo nadania uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne /Dz.U.05.240.2027/ w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, oraz rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych osób wykazanych w załączniku nr 4 do SIWZ. g) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt i, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga: W przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej w ofercie muszą być zamieszczone: a) oryginał pełnomocnictwa z określeniem zakresu umocowania do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. 3.2.2 Ponadto do oferty muszą być dołączone: b) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 3.2.3 Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3.2.3.1Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2.1.lit. b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3.2.3.2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie powyższym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach