Przetargi.pl
Dostawa mebli dla Starostwa Powiatowego w Kościerzynie

Starostwo Powiatowe w Kościerzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. 3 Maja 9c
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6801840 , fax. 058 6801858
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kościerzynie
    ul. 3 Maja 9c 9c
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 058 6801840, fax. 058 6801858
    REGON: 19168646600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip-koscierzyna.eurzad.eu.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli dla Starostwa Powiatowego w Kościerzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli oraz wózków do ich przewożenia do siedziby Zamawiającego, znajdującej się w Kościerzynie przy ul. 3-go Maja 9c. 2.Szczegółowy zakres zamówienia, został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391530009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt 9 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2.Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do złożenia pisemnego oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty. 3.W przypadku oświadczenia Wykonawcy o przedstawieniu pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, należy przedstawić stosowny dokument przedstawiający przedmiotowe zobowiązanie innego podmiotu. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności dołączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to mają zastosowanie postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 6.Jeżeli ofertę składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy do niej dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 7.Wykonawca udzieli w formie odrębnego dokumentu pisemnej 36 miesięcznej gwarancji co do jakości przedmiotu zamówienia, licząc od dnia wydania przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca złoży wraz z ofertą parafowany na każdej stronie projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip-koscierzyna.eurzad.eu.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach