Przetargi.pl
Dostawa odzieży roboczej dla pracowników szpitala ZP15/1/odzież/2009

Szpital Powiatu Bytowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. Lęborska 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8228500
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatu Bytowskiego
    ul. Lęborska 13 13
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 059 8228500
    REGON: 77090146800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzoz.bytow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży roboczej dla pracowników szpitala ZP15/1/odzież/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży roboczej dla pracowników szpitala w podziale na pakiety. Pakiet nr 1 - Odzież dla personelu medycznego służby zdrowia Pakiet nr 2 - Odzież dla personelu ratownictwa medycznego Pakiet nr 3 - Odzież dla personelu technicznego Ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian ilościowych w poszczególnych pakietach. Ilość dokonanych zmian nie może przekroczyć 10% oferty zawartej danym pakiecie. Podane ilości w poszczególnych pozycjach są jedynie wielkościami orientacyjnymi i nie wiążą zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy; 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6) spełniają wymagania określone Ustawą oraz SIWZ. 7) posiadają aktualne deklaracje zgodności CE, świadectwa jakości, certyfikaty, karty warunków technologicznych na użyte materiały (zgodnie z wymaganiami określonymi w poszczególnych pakietach), b. Wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności. c. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę w ofercie. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Wykonawca składa w ofercie następujące dokumenty: 1) formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1, 2) formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2, 3) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 3, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału zamówienia albo składania ofert, 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, 6) aktualne deklaracje zgodności CE, świadectwa jakości, certyfikaty, karty warunków technologicznych na użyte materiały (załącznik nr 1) b. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. c. Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia ofert. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie w formie niewłaściwej spowodują odrzucenie oferty. Oferta i załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy oraz opieczętowane pieczęciami firmowymi i imiennymi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.bytow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach