Słowiński Park Narodowy ogłasza przetarg
- Adres: 76-214 Smołdzino, ul. Bohaterów Warszawy 1A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8117204 , fax. 59 8117509
- Data zamieszczenia: 2016-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Słowiński Park Narodowy
ul. Bohaterów Warszawy 1A 1A
76-214 Smołdzino, woj. pomorskie
tel. 59 8117204, fax. 59 8117509
REGON: 22157840000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowinskipn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sortów bhp - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 1 - ubranie robocze letnie - 3 szt. Zadanie nr 2 - czapka robocza letnia - 3 szt. Zadanie nr 3 - koszulka polo z włókien mieszanych (damskie i męskie) - 80 szt. Zadania nr 4 - ubranie robocze ocieplane - 4 szt. Zadanie nr 5 - czapka robocza zimowa dzianinowa - 4 szt. Zadanie nr 6 - obuwie całoroczne z membraną typu goretex (damskie i męskie) - 24 pary Zadanie nr 7 - kurtka przeciwdeszczowa typu goretex (damskie i męskie) - 18 szt. Zadanie nr 8 - getry/kalesony z tkaniny oddychającej - 50 szt. Zadanie nr 9 - spodnie terenowe (damskie i męskie) - 18 par Zadanie nr 10 - obuwie letnie damskie - 2 pary Zadanie nr 11 - kamizelka z licznymi kieszeniami - 12 szt. Zadanie nr 12 - spodniobuty neoprenowe - 2 pary Zadanie nr 13 - obuwie gumowe z wkładką ocieplaną - 12 par Zadanie nr 14 - obuwie robocze letnie męskie - 3 pary Zadanie nr 15 - stuptuty - 10 par Zadanie nr 16 - koszulka z tkaniny oddychającej, szybkoschnącej, odprowadzającej wilgoć na zewnątrz (damskie i męskie) - 150 szt. Zadanie nr 17 - bluza softshell wiatrochronna z odpinanymi rękawami (damskie i męskie) - 50 szt. Zadanie nr 18 - odzież ochronna typu sztormiak męska - 7 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 1 - ubranie robocze letnie - 2 szt. Zadanie nr 2 - czapka robocza letnia - 2 szt. Zadanie nr 3 - koszulka polo z włókien mieszanych (damskie i męskie) - 75 szt. Zadania nr 4 - ubranie robocze ocieplane - 3 szt. Zadanie nr 5 - czapka robocza zimowa dzianinowa - 3 szt. Zadanie nr 6 - obuwie całoroczne z membraną typu goretex (damskie i męskie) - 22 pary Zadanie nr 7 - kurtka przeciwdeszczowa typu goretex (damskie i męskie) - 16 szt. Zadanie nr 8 - getry/kalesony z tkaniny oddychającej - 46 szt. Zadanie nr 9 - spodnie terenowe (damskie i męskie) - 16 par Zadanie nr 10 - obuwie letnie damskie - 1 para Zadanie nr 11 - kamizelka z licznymi kieszeniami - 11 szt. Zadanie nr 12 - spodniobuty neoprenowe - 1 para Zadanie nr 13 - obuwie gumowe z wkładką ocieplaną - 10 par Zadanie nr 14 - obuwie robocze letnie męskie - 2 pary Zadanie nr 15 - stuptuty - 9 par Zadanie nr 16 - koszulka z tkaniny oddychającej, szybkoschnącej, odprowadzającej wilgoć na zewnątrz (damskie i męskie) - 141 szt. Zadanie nr 17 - bluza softshell wiatrochronna z odpinanymi rękawami (damskie i męskie) - 48 szt. Zadanie nr 18 - odzież ochronna typu sztormiak męska - 6 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.slowinskipn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup ubrań i butów roboczych
Dodano: 2016-05-13 - Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. Sygn. akt 10/PN/2016
Dodano: 2016-05-13 - Świadczenie usługi serwisu i najmu odzieży roboczej odblaskowej oraz szaf ubraniowych dla pracowników Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-21 - Sukcesywna dostawa odzieży zabezpieczającej, obuwia roboczego, rękawic
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa umundurowania i odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Kartuzy w 2016 r
Dodano: 2016-03-03 - dostawa umundurowania dla strazników Straży Miejskiej w Gdańsku
Dodano: 2016-03-03 - Świadczenie usługi serwisu i najmu odzieży roboczej odblaskowej oraz szaf ubraniowych dla pracowników Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego/ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników wojska oraz żołnierzy specjalistów będących w 2015 roku na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 4220 Ustka
Dodano: 2015-10-26 - Zakup ubrań i butów roboczych
Dodano: 2015-06-16 - sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
Dodano: 2015-04-15