Przetargi.pl
Dostawa sortów bhp

Słowiński Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-214 Smołdzino, ul. Bohaterów Warszawy 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8117204 , fax. 59 8117509
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Słowiński Park Narodowy
    ul. Bohaterów Warszawy 1A 1A
    76-214 Smołdzino, woj. pomorskie
    tel. 59 8117204, fax. 59 8117509
    REGON: 22157840000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowinskipn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów bhp
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 1 - ubranie robocze letnie - 3 szt. Zadanie nr 2 - czapka robocza letnia - 3 szt. Zadanie nr 3 - koszulka polo z włókien mieszanych (damskie i męskie) - 80 szt. Zadania nr 4 - ubranie robocze ocieplane - 4 szt. Zadanie nr 5 - czapka robocza zimowa dzianinowa - 4 szt. Zadanie nr 6 - obuwie całoroczne z membraną typu goretex (damskie i męskie) - 24 pary Zadanie nr 7 - kurtka przeciwdeszczowa typu goretex (damskie i męskie) - 18 szt. Zadanie nr 8 - getry/kalesony z tkaniny oddychającej - 50 szt. Zadanie nr 9 - spodnie terenowe (damskie i męskie) - 18 par Zadanie nr 10 - obuwie letnie damskie - 2 pary Zadanie nr 11 - kamizelka z licznymi kieszeniami - 12 szt. Zadanie nr 12 - spodniobuty neoprenowe - 2 pary Zadanie nr 13 - obuwie gumowe z wkładką ocieplaną - 12 par Zadanie nr 14 - obuwie robocze letnie męskie - 3 pary Zadanie nr 15 - stuptuty - 10 par Zadanie nr 16 - koszulka z tkaniny oddychającej, szybkoschnącej, odprowadzającej wilgoć na zewnątrz (damskie i męskie) - 150 szt. Zadanie nr 17 - bluza softshell wiatrochronna z odpinanymi rękawami (damskie i męskie) - 50 szt. Zadanie nr 18 - odzież ochronna typu sztormiak męska - 7 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 1 - ubranie robocze letnie - 2 szt. Zadanie nr 2 - czapka robocza letnia - 2 szt. Zadanie nr 3 - koszulka polo z włókien mieszanych (damskie i męskie) - 75 szt. Zadania nr 4 - ubranie robocze ocieplane - 3 szt. Zadanie nr 5 - czapka robocza zimowa dzianinowa - 3 szt. Zadanie nr 6 - obuwie całoroczne z membraną typu goretex (damskie i męskie) - 22 pary Zadanie nr 7 - kurtka przeciwdeszczowa typu goretex (damskie i męskie) - 16 szt. Zadanie nr 8 - getry/kalesony z tkaniny oddychającej - 46 szt. Zadanie nr 9 - spodnie terenowe (damskie i męskie) - 16 par Zadanie nr 10 - obuwie letnie damskie - 1 para Zadanie nr 11 - kamizelka z licznymi kieszeniami - 11 szt. Zadanie nr 12 - spodniobuty neoprenowe - 1 para Zadanie nr 13 - obuwie gumowe z wkładką ocieplaną - 10 par Zadanie nr 14 - obuwie robocze letnie męskie - 2 pary Zadanie nr 15 - stuptuty - 9 par Zadanie nr 16 - koszulka z tkaniny oddychającej, szybkoschnącej, odprowadzającej wilgoć na zewnątrz (damskie i męskie) - 141 szt. Zadanie nr 17 - bluza softshell wiatrochronna z odpinanymi rękawami (damskie i męskie) - 48 szt. Zadanie nr 18 - odzież ochronna typu sztormiak męska - 6 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.slowinskipn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach