Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-535 Poznań, Polna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 419 294 , fax. 618 419 620
- Data zamieszczenia: 2020-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Polna 33
60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 419 294, fax. 618 419 620
REGON: 28884000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na bieżących remontach oraz modernizacjach w pomieszczeniach Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego UM w Poznaniu , ul. Polna 33 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżących remontach oraz modernizacjach w pomieszczeniach Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego UM w Poznaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji: a. Przedmiar robót b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie : 25 000,00 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ 1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ 1.2 kosztorysy szczegółowe wykonane na podstawie kosztorysów ślepych stanowiących załącznik do specyfikacji. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do kosztorysu (w tym również zmiana nakładów R,M,S) skutkować będzie odrzuceniem oferty 1.3 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, - ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 1.4 Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu, które winno być złożone w formie oryginału. 1.5 Zobowiązanie w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców. Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt. 1.4 niniejszej specyfikacji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
Dodano: 2024-07-05 - Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Choczu
Dodano: 2024-07-04 - Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Smogorzewie i Podrzeczu dla zabezpieczenia bezpieczeństwa mieszkańcom Gminy Piaski
Dodano: 2024-07-04 - Zapytanie ofertowe dla postępowania o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 50 kWe
Dodano: 2024-07-03 - Wykonanie izolacji zewnętrznej ściany wschodniej budynku
Dodano: 2024-07-03 - Wymiana naświetli piwnicznych, instalacji odwodnienia oraz wykonanie nowej opaski wokół budynku
Dodano: 2024-07-02 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 380011P Jastrzębniki - Łęczyce w miejscowości Łęczyce
Dodano: 2024-07-01 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Jana Woźniaka w m. Starczanowo
Dodano: 2024-07-01 - budowa oświetlenia drogowego w Jankowicach – ul. Ogrodowa
Dodano: 2024-07-01 - Modernizacja skweru przy ul. Łubieńskiego
Dodano: 2024-06-27