Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy, w latach 2014-2016

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2014-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy, w latach 2014-2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego sieci dróg gminnych w Świdnicy, w latach 2014 - 2016, polegającego na : 3.1.1.remoncie oznakowania poziomego, poprzez jego odnowienie - przez odnowienie oznakowania rozumie się każde następne jego wykonanie, 3.1.2.malowaniu z wytyczeniem oznakowania poziomego - przez malowanie z wytyczeniem rozumie się pierwsze wykonanie oznakowania, 3.1.3.usuwaniu nieaktualnych oznakowań poziomych. 3.2.Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania oraz wymagania dotyczące materiałów używanych do wykonania zamówienia zawarte są w części II do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ. 3.3.Dokument, o którym mowa w pkt. 3.2, wraz z inwentaryzacją oznakowania poziomego na drogach w Świdnicy znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. UWAGA ! Inwentaryzacja oznakowania ma charakter wyłącznie poglądowy i została załączona pomocniczo w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. 3.4. CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45.23.32.21-4 malowanie nawierzchni. 3.5.Zakres zamówienia obejmuje: 3.5.1malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową - do 200 m2 rocznie, 3.5.2odnowienie oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową - do 15.000 m2 rocznie, 3.5.3malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą grubowarstwową - do 150 m2 rocznie, 3.5.4odnowienie oznakowania poziomego metodą grubowarstwową - do 150 m2 rocznie 3.5.5usunięcie zbędnego oznakowania poziomego - do 150 m2 rocznie, 3.6 Prace wymienione w pkt. 3.5.1 -3.5.5 wykonywane będą w terminach: a.w roku 2014: -rozpoczęcie robót - w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 15.04.2014 r. -zakończenie robót - w terminie 6 tygodni od dnia ich rozpoczęcia, b.w latach 2015-2016 - od 15.04. - do 31.05. każdego roku, Dopuszcza się prace interwencyjne w innym terminie, po uzgodnieniu zakresu i terminu przez obydwie strony wg cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego. 3.7.Oznakowanie wykonywane będzie na podstawie 15 - dniowych harmonogramów wykonania robót, sporządzanych sukcesywnie przez Zamawiającego określających zakres, kolejność i lokalizację robót. Harmonogram będzie przekazywany Wykonawcy w terminie 7 dni przed rozpoczęciem robót. Uwaga! Ilość robót wyrażona w m2 dla poszczególnych grup robót, o których mowa w pkt. 3.5.1 - 3.5.5 stanowi maksymalną ilość jednostek świadczenia rocznie dla danego rodzaju prac. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakresu prac do 80 % zamówienia podstawowego rocznie . 3.8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich robót towarzyszących, niezbędnych dla należytego wykonania zamówienia, w tym: 3.8.1oznakowanie na czas prowadzenia robót, tj. wprowadzenie zatwierdzonej, standardowej organizacji ruchu w obszarze wykonywania robót, oraz oznakowanie pojazdów zabezpieczających i wykonujących roboty, 3.8.2wykonanie prac przygotowawczych, w tym przygotowanie nawierzchni do wykonania oznakowania, 3.8.3zabezpieczenie świeżego oznakowania, 3.8.4ewentualny, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych na składowisko odpadów oraz utylizację odpadów o ile będzie to konieczne (koszty wywozu i utylizacji ponosi Wykonawca). 3.8.5utrzymanie ładu i porządku na terenie pasa drogowego 3.8.6niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót. 3.9. Oznakowanie poziome należy wykonywać w godzinach nocnych tj. od godz. 19.00 do 5.00. 3.10.W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych w godzinach nocnych /temperatura poniżej 5 ?C lub wilgotność powyżej 85%/ Wykonawca, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, będzie wykonywał prace w ciągu dnia poza godzinami szczytu tj. poza godzinami 6:00 - 9:00 i 13:00 - 17:00. W przypadku nie dotrzymania tego warunku, Zamawiający będzie naliczał kary umowne, zgodnie z zapisami §13, ust. 1, pkt. 5) projektu umowy, stanowiącego załącznik I do SIWZ. 4.WYMAGANY TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4.1 Wykonawca rozpocznie realizację przedmiotu umowy w terminie 5 dni, licząc od dnia jej podpisania, jednak nie wcześniej niż 15.04.2014 r. a zakończy z dniem 31.12.2016 r. 4.2 Prace wykonywane będą przez trzy kolejne lata w corocznych terminach określonych w rozdziale 3, pkt. 3.5.1. - 3.5.5. 5. GWARANCJA I UMOWA Zgodnie z § 16 projektu umowy, Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na roboty, wykonane w ramach przedmiotu zamówienia, licząc od daty odbioru robót: - 6 miesięcy - na malowanie z wytyczeniem lub odnowienie oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową na ciągach ulicznych o nawierzchniach asfaltowych, asfaltobetonowych i z kształtki betonowej. - 3 miesiące - na malowanie z wytyczeniem lub odnowienie oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową na ciągach ulicznych o nawierzchniach z kamienia naturalnego. UWAGA! dotyczy oznakowania wykonanego (malowanie z wytyczeniem, odnowienie) metodą cienkowarstwową: Podjęcie działań związanych ze zwalczaniem śliskości w ramach zimowego utrzymania dróg oznacza wcześniejsze zakończenie terminu gwarancji z tym dniem. -36 miesięcy - na malowanie z wytyczeniem lub odnowienie oznakowania poziomego metodą grubowarstwową na ciągach ulicznych wykonanych na nawierzchniach asfaltowych i asfaltobetonowych. UWAGA! Termin realizacji przedmiotu zamówienia oraz udzielonej gwarancji nie jest kryterium oceny oferty, jest natomiast warunkiem przyjęcia oferty 6. INFORMACJE DODATKOWE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 6.1Zamawiający w oparciu o art.67 ust.1 pkt.6 UPZP przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień 6.2Wykonawca podczas wykonywania zadania zapewni przejezdność dla ruchu kołowego przez cały okres jego realizacji. 6.3Roboty należy przeprowadzać w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w strefie zagrożenia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie robót będą obciążać Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM : 13.1Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 13.2Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 18-03-2014 r. przed godz. 09:00 13.3Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 UPZP, z tym, że: 1)złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO. S.A. I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2)złożone w gwarancjach (bankowych , ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 UPZP tj. w przypadku, gdy Wykonawca: a.odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d.oraz w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 3)Złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert. 13.4Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu (oryginał) należy dołączyć do oferty. 13.5Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 13.6Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w ust. 13.8. 13.7Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.8Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.9Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.10Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d/w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach