Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa drogi gminnej nr 300109W ulica Polna w Baboszewie oraz drogi gminnej nr 300131W w miejscowości Lutomierzyn gmina Baboszewo.

Gmina Baboszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6611091, 6611092, 6611082 , fax. 23 6611071
  • Data zamieszczenia: 2016-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baboszewo
    ul. Warszawska 9A 9A
    09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie
    tel. 23 6611091, 6611092, 6611082, fax. 23 6611071
    REGON: 00053359300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa drogi gminnej nr 300109W ulica Polna w Baboszewie oraz drogi gminnej nr 300131W w miejscowości Lutomierzyn gmina Baboszewo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi gminnej nr 300109W ulica Polna w Baboszewie oraz drogi gminnej nr 300131W w miejscowości Lutomierzyn gmina Baboszewo. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część I: Przebudowa drogi gminnej nr 300109W ulica Polna w Baboszewie Część II: Przebudowa drogi gminnej nr 300131W w miejscowości Lutomierzyn gmina Baboszewo. Opis Część I - Przebudowa drogi gminnej nr 300109W ulica Polna w Baboszewie 1) Opis stanu istniejącego: Obecnie przedmiotowa droga istnieje i jest zagospodarowana. Posiada nawierzchnię żwirową. Droga stanowi dojazd do okolicznych zabudowań oraz pół uprawnych. Posiada dwa skrzyżowania z drogami powiatowymi. Na terenie występuje uzbrojenie w postaci: - kable telefoniczne, - kable energetyczne, - wodociąg. 2) Zakres i zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ulicy Polnej w miejscowości Baboszewo. Przebudowywany odcinek posiada długość 977 m. W zakres robót wchodzą: roboty ziemne, wykonanie konstrukcji, obramowania i nawierzchnia, wycinka drzew, ustawienie oznakowania drogi, roboty towarzyszące i porządkowe. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie jezdni z betonu asfaltowego na całym odcinku o szerokości 4,50 m z obustronnymi poboczami z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m. Zakres zamówienia obejmuje także odmulenie przepustów oraz przylegających rowów na odcinkach minimum 25,00 m z obu stron. Zestawienie powierzchni: - powierzchnia nawierzchni jezdni - 4 400 m? - powierzchnia poboczy - 1 500 m? Zakres robót ziemnych związany jest z usytuowaniem wysokościowym i obejmuje wyprofilowanie istniejącej nawierzchni pod nowe warstwy konstrukcyjne oraz usunięcie niezbędnej ilości ziemi w miejscach wykonywania stabilizacji. Warstwy konstrukcyjne: 1. Nawierzchnia jezdni: - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 5 cm, - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem grub. 20 cm. 2. Warstwa stabilizowanego gruntu grub. 15 cm. Opis Część II - Przebudowy drogi gminnej nr 300131W w miejscowości Lutomierzyn gmina Baboszewo 1) Opis stanu istniejącego: Obecnie przedmiotowa droga istnieje i jest zagospodarowana. Posiada nawierzchnię żwirową i częściowo żużlową. Droga stanowi dojazd do okolicznych zabudowań oraz pół uprawnych. Posiada skrzyżowania z drogą powiatową i drogą gminną. Wzdłuż drogi przebiega rów. Na terenie występuje uzbrojenie w postaci: - kable telefoniczne, - kable energetyczne, - wodociąg. 2) Zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi nr 300131W w miejscowości Lutomierzyn.. Przebudowywany odcinek posiada długość 1 760 m. W zakres robót wchodzą: roboty ziemne, wykonanie konstrukcji, obramowania i nawierzchnia, wycinka drzew, ustawienie oznakowania drogi, roboty towarzyszące i porządkowe. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie jezdni z betonu asfaltowego na odcinku od 0+000 do 0+790 o szerokości 5,00 m, na odcinku od 0+790 do 1+ 760 o szerokości 4,50 m z obustronnymi poboczami z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m. Zakres zamówienia obejmuje także odmulenie przepustów oraz przylegających rowów na odcinkach minimum 25,00 m z obu stron oraz wykonanie przepustu 11 m na podbudowie grub. 15 cm z betonu C8/10. Zestawienie powierzchni: - powierzchnia nawierzchni jezdni - 8 400 m? - powierzchnia poboczy - 2 640 m? W ramach robót ziemnych należy wykonać wymianę podłoża na głębokość 40 cm w miejscach gdzie zmienia się przebieg istniejącej nawierzchni drogi. Warstwy konstrukcyjne: Nawierzchnia jezdni: - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 5 cm, - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem grub. 20 cm. 2. Informacje dodatkowe dotyczące Części I i Części II. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami bhp, ppoż. oraz stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. W załączonych do dokumentacji projektowej pomocniczych przedmiarach robót nie ma zawartych prac związanych z obsługą geodezyjną. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu drogi w terenie oraz po zrealizowaniu inwestycji dostarczyć inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 2. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumenty potwierdzające ich parametry w celu dokonania kontroli. 3. Zabrania się Wykonawcy stosowania materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm lub posiadają parametry gorsze , niż wskazane w dokumentacji. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 4. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów. 5. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to wskazaniu takiemu towarzyszą każdorazowo wyrazy lub równoważny. Wskazania takie mają charakter przykładowy i stanowią punkt odniesienia zastosowanych rozwiązań a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn.26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 8. Na wykonany przedmiot zamówienia wymagana jest gwarancja liczona od daty podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych na okres minimum 36 miesięcy. Szczegółowy zakres objęty przedmiotem zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik do SIWZ. 9. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią załącznik Nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości Część I: Przebudowa drogi gminnej nr 300109W ulica Polna w Baboszewie - 5 000,00 zł Część II: Przebudowa drogi gminnej nr 300131W w miejscowości Lutomierzyn gmina Baboszewo - 10 000,00 zł 2. Forma wadium. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz.730 i 732 i Nr 227 ,poz.1505 oraz z 2010 r. Nr 96 poz.620). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z podaniem nazwy postępowania w przetargu nieograniczonym: Nr rachunku bankowego: 73 8230 0007 0005 6300 2000 0004 Kserokopię dowodu wniesienia wadium (polecenie przelewu) dołączyć do oferty. Na dowodzie wpłaty należy dokładnie określić nazwę postępowania, do którego wnoszone jest wadium oraz nazwę Wykonawcy składającego ofertę. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy dołączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu odrębnie w zamkniętej kopercie z napisem WADIUM i nazwą przetargu, oraz dodatkowo kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączonego do oferty jak inne wymagane dokumenty. 4) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać w swej treści następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy i beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładne określenie nazwy postępowania, na które wnoszone jest wadium, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności nie krótszy niż termin związania ofertą, e) klauzule nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu, f) klauzule nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca: 1. w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5), lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą jedno wspólne wadium w wysokości odpowiadającej części zamówienia. 4. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca: 1. w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5), lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminababoszewo.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach