Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych, określonych jako „Wymiana instalacji wody zimnej i remont sanitariatów - Inspektorat ZUS w Rawiczu, ul. Mikołajewicza 18.” oraz „Wymiana pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej wraz z opierzeniami (budynek A) - Inspektorat ZUS w Rawiczu, ul. Mikołajewicza 18.”.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Wysocka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 357 100 , fax. 627 357 172
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim
    Wysocka 1 b
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 627 357 100, fax. 627 357 172
    REGON: 1775600553
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych, określonych jako „Wymiana instalacji wody zimnej i remont sanitariatów - Inspektorat ZUS w Rawiczu, ul. Mikołajewicza 18.” oraz „Wymiana pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej wraz z opierzeniami (budynek A) - Inspektorat ZUS w Rawiczu, ul. Mikołajewicza 18.”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z treścią zapisów, zawartych w § 4 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w brzmieniu (znaczenie użytych poniżej pojęć: „ustawa PZP” - ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych {tekst jednolity - Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami}, „SIWZ” - Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, stanowiącymi jej integralną część): "§ 4 Opis przedmiotu zamówienia oraz termin wykonania zamówienia. 1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych, określonych jako „Wymiana instalacji wody zimnej i remont sanitariatów - Inspektorat ZUS w Rawiczu, ul. Mikołajewicza 18.” oraz „Wymiana pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej wraz z opierzeniami (budynek A) - Inspektorat ZUS w Rawiczu, ul. Mikołajewicza 18.”. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3. Przedmiot zamówienia: wykonanie robót budowlanych, określonych jako „Wymiana instalacji wody zimnej i remont sanitariatów - Inspektorat ZUS w Rawiczu, ul. Mikołajewicza 18.” oraz „Wymiana pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej wraz z opierzeniami (budynek A) - Inspektorat ZUS w Rawiczu, ul. Mikołajewicza 18.” (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia {zakresu robót} zawiera dokumentacja, o której mowa w art. 31 ust. 1 ustawy PZP, stanowiąca załącznik nr 08 oraz 09 do SIWZ). 4. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45000000-7 - roboty budowlane, 45111300-1 - roboty rozbiórkowe, 45311000-0 - roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45330000-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45332200-5 - roboty instalacyjne hydrauliczne, 45332300-6 - roboty instalacyjne kanalizacyjne, 45261210-9 - wykonywanie pokryć dachowych. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, wyłącznie w zakresie części zamówienia, wyodrębnionych jako: 1) „Część 01” zmówienia - wykonanie robót budowlanych, określonych jako „Wymiana instalacji wody zimnej i remont sanitariatów - Inspektorat ZUS w Rawiczu, ul. Mikołajewicza 18.”: a) zakres i przedmiot części zamówienia: wykonanie robót budowlanych, określonych jako „Wymiana instalacji wody zimnej i remont sanitariatów - Inspektorat ZUS w Rawiczu, ul. Mikołajewicza 18.” (szczegółowy opis zakresu i przedmiotu części zamówienia {zakresu robót} zawiera dokumentacja, o której mowa w art. 31 ust. 1 ustawy PZP, stanowiąca załącznik nr 08 do SIWZ), b) wspólny słownik zamówień (CPV): 45000000-7 - roboty budowlane, 45111300-1 - roboty rozbiórkowe, 45311000-0 - roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45330000-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45332200-5 - roboty instalacyjne hydrauliczne, 45332300-6 - roboty instalacyjne kanalizacyjne, c) wymagane warunki wykonania części zamówienia: - wymagany termin wykonania części zamówienia, określony przez zamawiającego w załączniku nr 06 do SIWZ - data zakończenia: 15.11.2017r., - wymagany okres gwarancji jakości - okres nie krótszy niż 36 miesięcy (w przypadku, gdy wykonawca nie wskaże okresu na jaki udzieli gwarancji jakości, zamawiający przyjmie, że przedstawił on ofertę w której zobowiązał się do udzielenia gwarancji jakości na okres 36 miesięcy; każdy z wykonawców może wskazać tylko jeden okres na jaki udzieli gwarancji jakości; w przypadku, gdy wykonawca wskaże okres na jaki udzieli gwarancji jakości w latach lub w dniach, zamiast w miesiącach, jak jest to wymagane - zamawiający dokona jego przeliczenia na miesiące, przyjmując w pierwszej kolejności (odpowiednio), że jeden rok to 12 miesięcy lub 365 dni, zaś w odniesieniu do pozostałego okresu, że jeden miesiąc to 30 dni), - wymagany okres rękojmi - równy okresowi gwarancji jakości, - pozostałe (inne niż okres) wymagane warunki gwarancji jakości i rękojmi, określone przez zamawiającego w załączniku nr 06 do SIWZ, - wymagane warunki płatności, określone przez zamawiającego w załączniku nr 06 do SIWZ, - zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawarł z zamawiającym umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach, określonych w załączniku nr 06 do SIWZ, - za wystarczające dla wykazania, iż przedstawiona oferta odpowiada treści SIWZ, w zakresie określonych powyżej wymaganych warunków wykonania części zamówienia, zamawiający uznaje złożenie przez wykonawcę, w formularzu ofertowym, sporządzonym co do treści merytorycznej oraz zakresu informacji w nim zawartych, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 01 do SIWZ - stosownych oświadczeń, o określonej tamże treści, d) zamawiający informuje, że w zakresie części zamówienia: - zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawców oraz dalszych podwykonawców - na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (tekst jednolity - Dz.U. z 2016r., poz. 1666) oraz w wymiarze czasu pracy, odpowiadającym czasowi niezbędnemu na realizację wykonywanych przez nie czynności - wszystkich osób (pracowników fizycznych) bezpośrednio wykonujących roboty budowlane, gdyż osoby te, w rozumieniu art. 22 § 1 powołanej już ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy, wykonują pracę „określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę”, - szczegółowe określenie: sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP oraz sankcji (kary umowne) z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawiera załącznik nr 06 do SIWZ, - wskazaniu w dokumentacji, stanowiącej załącznik nr 08 do SIWZ, materiałów i wyrobów, poprzez podanie ich producenta lub nazwy handlowej, bądź źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi (znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę) - towarzyszy każdorazowo stwierdzenie „lub równoważny”, przy czym zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i wyrobów równoważnych, pod warunkiem, że oferowane materiały i wyroby będą posiadały zbliżone do produktu wskazanego przez zamawiającego cechy i parametry oraz gwarantują realizację robót zgodnie z projektem budowlanym - wykonawczym, przedmiarami robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), jak również odpowiadają wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późniejszymi zmianami) i ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity - Dz. U. 2016r., poz. 1570), - ilekroć w dokumentacji, stanowiącej załącznik nr 08 do SIWZ, przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP - odniesieniu takiemu towarzyszy każdorazowo stwierdzenie „lub równoważny”, przy czym zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że spełniają one wymogi wynikające ze wskazanych norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. - na wykonawcach ciąży obowiązek, określony uregulowaniem zawartym w art. 30 ust. 5 ustawy PZP - w brzmieniu: „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.”, między innymi przy uwzględnieniu środków, o których mowa w art. 89 ust. 4 i 5 ustawy PZP, - wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 ustawy PZP), - żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (informacje, o których mowa, należy wpisać do stosownych rubryk, zawartych w formularzu ofertowym, sporządzonym co do treści merytorycznej oraz zakresu informacji w nim zawartych, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 01 do SIWZ), - wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo zostały określone w załączniku nr 06 do SIWZ, - nie wymaga oraz nie dopuszcza składania ofert wariantowych, - nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP, - nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy PZP, - nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP, - przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego; 2) „Część 02” zmówienia - wykonanie robót budowlanych, określonych jako „Wymiana pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej wraz z opierzeniami (budynek A) - Inspektorat ZUS w Rawiczu, ul. Mikołajewicza 18.”: a) zakres i przedmiot części zamówienia: wykonanie robót budowlanych, określonych jako „Wymiana pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej wraz z opierzeniami (budynek A) - Inspektorat ZUS w Rawiczu, ul. Mikołajewicza 18.” (szczegółowy opis zakresu i przedmiotu części zamówienia {zakresu robót} zawiera dokumentacja, o której mowa w art. 31 ust. 1 ustawy PZP, stanowiąca załącznik nr 09 do SIWZ), b) wspólny słownik zamówień (CPV): 45261210-9 - wykonywanie pokryć dachowych, c) wymagane warunki wykonania części zamówienia: - wymagany termin wykonania części zamówienia, określony przez zamawiającego w załączniku nr 07 do SIWZ - data zakończenia: 31.07.2017r., - wymagany okres gwarancji jakości - okres nie krótszy niż 72 miesiące (w przypadku, gdy wykonawca nie wskaże okresu na jaki udzieli gwarancji jakości, zamawiający przyjmie, że przedstawił on ofertę w której zobowiązał się do udzielenia gwarancji jakości na okres 72 miesięcy; każdy z wykonawców może wskazać tylko jeden okres na jaki udzieli gwarancji jakości; w przypadku, gdy wykonawca wskaże okres na jaki udzieli gwarancji jakości w latach lub w dniach, zamiast w miesiącach, jak jest to wymagane - zamawiający dokona jego przeliczenia na miesiące, przyjmując w pierwszej kolejności (odpowiednio), że jeden rok to 12 miesięcy lub 365 dni, zaś w odniesieniu do pozostałego okresu, że jeden miesiąc to 30 dni), - wymagany okres rękojmi - równy okresowi gwarancji jakości, - pozostałe (inne niż okres) wymagane warunki gwarancji jakości i rękojmi, określone przez zamawiającego w załączniku nr 07 do SIWZ, - wymagane warunki płatności, określone przez zamawiającego w załączniku nr 07 do SIWZ, - zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawarł z zamawiającym umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach, określonych w załączniku nr 07 do SIWZ, - za wystarczające dla wykazania, iż przedstawiona oferta odpowiada treści SIWZ, w zakresie określonych powyżej wymaganych warunków wykonania części zamówienia, zamawiający uznaje złożenie przez wykonawcę, w formularzu ofertowym, sporządzonym co do treści merytorycznej oraz zakresu informacji w nim zawartych, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 02 do SIWZ - stosownych oświadczeń, o określonej tamże treści, d) zamawiający informuje, że w zakresie części zamówienia: - zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawców oraz dalszych podwykonawców - na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (tekst jednolity - Dz.U. z 2016r., poz. 1666) oraz w wymiarze czasu pracy, odpowiadającym czasowi niezbędnemu na realizację wykonywanych przez nie czynności - wszystkich osób (pracowników fizycznych) bezpośrednio wykonujących roboty budowlane, gdyż osoby te, w rozumieniu art. 22 § 1 powołanej już ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy, wykonują pracę „określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę”, - szczegółowe określenie: sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP oraz sankcji (kary umowne) z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawiera załącznik nr 07 do SIWZ, - w dokumentacji, stanowiącej załącznik nr 09 do SIWZ, nie wskazano materiałów i wyrobów, poprzez podanie ich producenta lub nazwy handlowej, bądź źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi (znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę), - ilekroć w dokumentacji, stanowiącej załącznik nr 09 do SIWZ, przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP - odniesieniu takiemu towarzyszy każdorazowo stwierdzenie „lub równoważny”, przy czym zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że spełniają one wymogi wynikające ze wskazanych norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. - na wykonawcach ciąży obowiązek, określony uregulowaniem zawartym w art. 30 ust. 5 ustawy PZP - w brzmieniu: „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.”, między innymi przy uwzględnieniu środków, o których mowa w art. 89 ust. 4 i 5 ustawy PZP, - wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 ustawy PZP), - żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (informacje, o których mowa, należy wpisać do stosownych rubryk, zawartych w formularzu ofertowym, sporządzonym co do treści merytorycznej oraz zakresu informacji w nim zawartych, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 02 do SIWZ), - wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo zostały określone w załączniku nr 07 do SIWZ, - nie wymaga oraz nie dopuszcza składania ofert wariantowych, - nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP, - nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy PZP, - nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP, - przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego. 6. Zamawiający informuje, że: 1) ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia; 2) nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy.".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach