Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Budowa Żłobka Samorządowego Nr 7 przy ul. Truskawieckiej w Wałbrzychu” (dz. nr 383, obręb 26 Nowe Miasto)

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58300 Wałbrzych, Pl. Magistracki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 746 655 155
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1
    58300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6655153, 6655154, fax. 746 655 155
    REGON: 57959500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Budowa Żłobka Samorządowego Nr 7 przy ul. Truskawieckiej w Wałbrzychu” (dz. nr 383, obręb 26 Nowe Miasto)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac do wykonania obejmuje: 1) budowę budynku żłobka, w tym wykonanie: - robót ziemnych, - fundamentów, - izolacji, - zewnętrznych i wewnętrznych, - stropów, - schodów wewnętrznych, - posadzek, - stolarki okiennej i drzwiowej, - elementów ślusarskich, - konstrukcji i pokrycia dachu, - kominów, - elewacji, - pochylni i pozostałych elementów zewnętrznych budynku, - oddymiania klatki schodowej, - dźwigu towarowego, - pozostałych elementów konstrukcji, - wykończeń elementów wewnętrznych i zewnętrznych, - instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji c.w.u., - instalacji hydrantowej, - instalacji kanalizacji sanitarnej, - instalacji gazowej, - instalacji wentylacji mechanicznej, - instalacji centralnego ogrzewania, - kotłowni gazowej, - instalacji elektrycznych, 2) uporządkowanie terenu i roślinności, 3) nasadzenie roślinności niskiej i wysokiej, 4) budowę ogrodzenia terenu, 5) wykonanie ciągów pieszych, komunikacyjnych, 6) wykonanie zjazdu na teren z ul. Truskawieckiej, 7) wykonanie parkingu wraz z odwodnieniem, 8) wykonanie placu zabaw, 9) wykonanie miejsca gromadzenia odpadów, 10) wykonanie murów oporowych, 11) wykonanie przyłączy do sieci: elektrycznej, gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi, 12) wykonanie doziemnej instalacji: elektrycznej, gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi, 13) wykonanie oświetlenia terenu, 14) wykonanie robót towarzyszących i innych niezbędnych robót do wykonania zadania według dokumentacji projektowej, 15) likwidacja kolizji z kablami energetycznymi przebiegającymi przez działkę, 16) likwidacja kolizji ze studniami i kablami teletechnicznymi (światłowody) przebiegającymi przez działkę, 17) uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 100 000 zł (sto tysięcy złotych) najpóźniej do 30.03.2018r. do godz. 10.00 Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: 60 1020 3668 0000 5302 0430 0984 w Banku PKO BP, przelewem z zaznaczeniem; wadium przetargowe: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Budowa Żłobka Samorządowego Nr 7 przy ul. Truskawieckiej w Wałbrzychu” (dz. nr 383, obręb 26 Nowe Miasto) W przypadku wniesienia wadium przetargowego w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, pok. 1b. Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wycenioną Tabelę Elementów Rozliczeniowych. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy,przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający, w celu oceny, Czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokumentem, o którym mowa, jest w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/ upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób należy złożyć w oryginale. 4. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ofertę składa Pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach